Podvozje: Škripanje/ Pokanje/ Drgnjenje... - AR 147/ 156/ GT

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
mare87
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 927
Pridružen: Pe Jul 24, 2009 8:37 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta
Kraj: Škocjan
Kontakt:

mare87 napisal/-a:začelomi je nekaj ropotat zadaj in sicer takrat, ko se vozim po parkirišču ali pa če zapeljem rikverc. Prečne roke preverjeno nimajo lufta, vzdolžni pa tudi ne. je možno da se sliši stabilizator oz. končnik stabilizatorja?
Bil pri mehaniku in nikjer ni nobenga lufta. Kaj še ostane?
Alfa 147, Alfa Romeo Sportwagon, 2.5 V6
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

mare87 napisal/-a:
mare87 napisal/-a:začelomi je nekaj ropotat zadaj in sicer takrat, ko se vozim po parkirišču ali pa če zapeljem rikverc. Prečne roke preverjeno nimajo lufta, vzdolžni pa tudi ne. je možno da se sliši stabilizator oz. končnik stabilizatorja?
Bil pri mehaniku in nikjer ni nobenga lufta. Kaj še ostane?
Vozi dokler ne dobi več lufta. Da bi šel pa zaradi tega vsepovprek menjat je malo tako tako...
Slika
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Mi je pri moji Kappi pretekli četrtek začelo pokat, kot da bo odtrgalo zadnji del! Za popizdit je bilo pri speljevanju, naprej ali nazaj, čez ležeče. Doma razdiral, tudi pred kratkim menjane zadnje zavore, nikjer zračnosti. Ker je bilo močno opazno pokanje tudi takrat, ko je eno kolo zapeljalo čez ovire, sem zamenjal še končnike zadnjega stabilizatorja in je sedaj vse BP! Končniki pa niso imeli nobene zračnosti in so se lepo premikali!

Za foro, če gre, se pelji nekaj metrov z odmontiranimi zadnjimi končniki stabilizatorja pa boš videl!
mare87
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 927
Pridružen: Pe Jul 24, 2009 8:37 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta
Kraj: Škocjan
Kontakt:

končnika zadnjega stabilizatorja sta bila fuč.
Alfa 147, Alfa Romeo Sportwagon, 2.5 V6
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Eno vprašanje glede menjave zgornjih rok na 147. A je pomembno kdaj oz v keri poziciji zategnes vijak roke ali ne. Se mi zdi da sem nekje zasledil da je bolje da se avto spusti in se pol zategne vijak do konca? Je kaj na tem ali ne? Lani sem dal trw gor pa so spet zanic. Zaj bom dal original pa nebi rad kaj zaj.... oz da nebojo spet po letu za zamenjat.
AR156aljaz
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne Jun 23, 2013 7:49 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: kamnik

Ni treba zategvt k je avto na tleh, sam dej original gor pa je
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Pogledaš v kateri poziciji so ko je avto na tleh, pa nove v približno enaki poziciji zategneš preden zložiš bunko.
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Ja original bom dal ziher ker so ceneje oz enaka cena kot v avto trgovinah. Cena je 75 z popustom jih dobim za 58kom. Lani sem dal za trw 65 .

Bom probal nastavit na tako visino kot so ko je avto na tleh pa zategnit. Če bo kaj pomagalo, da bojo zdrzale dlje.
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Ne se sekirat. V mb še originali ne držijo dolgo. Na 156 sem zamenjal spredaj in zadaj vse razen feder in sem po 20 kkm ob prodaji spet imel nekaj zračnosti :mrgreen:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Ja ceste naredijo svoje oz udarne jame plus znižan avto in 17tke pa je toto. No danes sem dvignih original roke(proizvajalca trw kaj pa drugega), plus stangice stabikizatorja trw, ter za zadnje vzdolzne roke Meyle puse one ki so prisravfane z dvema vijakoma in original puse ki so v pesti zadnjega kolesa pa sem dobil v sthalgruberju. Vse skupaj 180e.
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Evo menjal sprendje zgornje roke stangice stabilizatorja ter puse zadnjih vzdolznih rok. Ostale so mi se puše v pesti zadnjega kolesa. Je ze kdo to menjaval? Vrjetno je treba disk dol vzet pa ven vdarit, drgace se ne da niti vijaka zdanje roke ven dobit?
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Vzeti moraš dol disk in ležaj in je velika verjetnost, da se sesipa ... Pa ABS senzor, ki se lahko zlomi itn.

Je kar jeba ... Drugače samo pušo menjati je kot 1-2-3.
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Hmmm govoriš o 147? Ker ko vzames disk maš vsaj 10 do 15cm fora da gre vijak ven. Ko je vijak veni pa tak samo pušo ven vdariš. Oz pusa je v pesti vsaj 15cm nizje od lezaja.
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Aha zaj mi kanlo v glavo zakaj bi lezaj dol jemal zaradi zaščite diska da jo dobis dol?
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Jaz sem moral vzeti dol ležaj, če sem želel menjati pušo, ker drugače ni šlo vijaka vzeti ven. Sem nekje bral, da so že v tovarni dali vijake obratno/napačno not, ko je bil matica na notranji strani in vijaka nisi mogel vzeti ven, ker je zadel v ležaj ...

Ali pa so to zajebali mehaniki na moji 147, če so kdaj menjavali te puše. Kdo ve ...

Saj boš takoj videl, če je matica pri ležaju, potem bo šlo potegnit vijak ven bp. Če je matica na drugi strani, potem pa boš moral vzeti ležaj dol.
Odgovori
  • Informacija