mare87 napisal/-a:začelomi je nekaj ropotat zadaj in sicer takrat, ko se vozim po parkirišču ali pa če zapeljem rikverc. Prečne roke preverjeno nimajo lufta, vzdolžni pa tudi ne. je možno da se sliši stabilizator oz. končnik stabilizatorja?
Bil pri mehaniku in nikjer ni nobenga lufta. Kaj še ostane?
mare87 napisal/-a:začelomi je nekaj ropotat zadaj in sicer takrat, ko se vozim po parkirišču ali pa če zapeljem rikverc. Prečne roke preverjeno nimajo lufta, vzdolžni pa tudi ne. je možno da se sliši stabilizator oz. končnik stabilizatorja?
Bil pri mehaniku in nikjer ni nobenga lufta. Kaj še ostane?
Vozi dokler ne dobi več lufta. Da bi šel pa zaradi tega vsepovprek menjat je malo tako tako...
Mi je pri moji Kappi pretekli četrtek začelo pokat, kot da bo odtrgalo zadnji del! Za popizdit je bilo pri speljevanju, naprej ali nazaj, čez ležeče. Doma razdiral, tudi pred kratkim menjane zadnje zavore, nikjer zračnosti. Ker je bilo močno opazno pokanje tudi takrat, ko je eno kolo zapeljalo čez ovire, sem zamenjal še končnike zadnjega stabilizatorja in je sedaj vse BP! Končniki pa niso imeli nobene zračnosti in so se lepo premikali!
Za foro, če gre, se pelji nekaj metrov z odmontiranimi zadnjimi končniki stabilizatorja pa boš videl!
Eno vprašanje glede menjave zgornjih rok na 147. A je pomembno kdaj oz v keri poziciji zategnes vijak roke ali ne. Se mi zdi da sem nekje zasledil da je bolje da se avto spusti in se pol zategne vijak do konca? Je kaj na tem ali ne? Lani sem dal trw gor pa so spet zanic. Zaj bom dal original pa nebi rad kaj zaj.... oz da nebojo spet po letu za zamenjat.
Ne se sekirat. V mb še originali ne držijo dolgo. Na 156 sem zamenjal spredaj in zadaj vse razen feder in sem po 20 kkm ob prodaji spet imel nekaj zračnosti
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji
Ja ceste naredijo svoje oz udarne jame plus znižan avto in 17tke pa je toto. No danes sem dvignih original roke(proizvajalca trw kaj pa drugega), plus stangice stabikizatorja trw, ter za zadnje vzdolzne roke Meyle puse one ki so prisravfane z dvema vijakoma in original puse ki so v pesti zadnjega kolesa pa sem dobil v sthalgruberju. Vse skupaj 180e.
Evo menjal sprendje zgornje roke stangice stabilizatorja ter puse zadnjih vzdolznih rok. Ostale so mi se puše v pesti zadnjega kolesa. Je ze kdo to menjaval? Vrjetno je treba disk dol vzet pa ven vdarit, drgace se ne da niti vijaka zdanje roke ven dobit?
Hmmm govoriš o 147? Ker ko vzames disk maš vsaj 10 do 15cm fora da gre vijak ven. Ko je vijak veni pa tak samo pušo ven vdariš. Oz pusa je v pesti vsaj 15cm nizje od lezaja.
Jaz sem moral vzeti dol ležaj, če sem želel menjati pušo, ker drugače ni šlo vijaka vzeti ven. Sem nekje bral, da so že v tovarni dali vijake obratno/napačno not, ko je bil matica na notranji strani in vijaka nisi mogel vzeti ven, ker je zadel v ležaj ...
Ali pa so to zajebali mehaniki na moji 147, če so kdaj menjavali te puše. Kdo ve ...
Saj boš takoj videl, če je matica pri ležaju, potem bo šlo potegnit vijak ven bp. Če je matica na drugi strani, potem pa boš moral vzeti ležaj dol.