Podvozje: Škripanje/ Pokanje/ Drgnjenje... - AR 147/ 156/ GT

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Aja ne ne pri poji 147 jtd ni blizo lezaja. Edino kaj je je zaščita diska v njo se nasloni vijak. Ampak to zašito lahko spravim dol brez da jemlem dol lezaj. Edino malo moram pozagat pa gre. Ker ko sem menjaval pred časom zadnji ležaj sem pozabil dat najprej zaščito diska. In sem jo malo zarezal in jo spravil preko ležaja.
Slika
Slika je sicer od 156 ampak se mi zdi da je čist isto kot na moji 147
Če pogledaš kje se nahaja vijak je pesta dost višje pomoje in mislim da nebi smela biti v napoto. Tukaj se še lepše vidi da vijak zadane v zaščito par cm do roba. Pesta pa je dosti manjsa od zaščite
Slika
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

No, na moji je bil tale vijak okoli obrnjen in ni šel ven drugače kot da smo vzeli dol cel ležaj s pestom ... :?
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Nö saj na moji je tut vijak kontra Kot na tej fotki.
Zanima me ali ste vzeli pesto dol zaradi tega ker je vijak zadel v njo ali da ste lahko zaščito diska dol vzeli.

Ker po obcutko se mi zdi da vijak zadane samo v zaščito diska , ne pa tut v pesto.

Ker če je problem samo zaščita pol se jo da dobiti dol brez da jemles Pesto dol - preverjeno.

Če ne druga rajše odzagam vijak pa dam drugega, Kot pa da lezaj zaradi tega dol jemlem.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Zanima me ali ste vzeli pesto dol zaradi tega ker je vijak zadel v njo ali da ste lahko zaščito diska dol vzeli.
To se pa več ne spomnim kaj točno je bil problem.
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Aha. No skoraj sem prepricam da zaradi zaščite diska, ker vijak zadane le to. Pest je dost manjša in ne pride blizo vijaka. Je pa res da če hočeš zaščito dol vzet mora pesta/lezaj dol, razen če si malo iznajdljiv. Oz jaz bom vrjetno prerezal vijak, in si prihranil demontazo vsega naštetega. Pol pa kontra vijak not pa je zadeva resena.

Bolj me skrbi da ni puša fejst zapikana not.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Mi smo pušo zarezali, potem pa kladivo in izvijač in počasi tolkli ven, ker je bila zarjavela notri kot sto hudičev #-o Guma pa je itak padla ven sama od sebe :roll:
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Aha no ko sem manjaval puše na tej roki sem jo z brenarjem zagrel in je hitro popustla pol pa sem jo se samo ven zbil.
Tu pa nebi glih grel da nebi blo kaj narobe.
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Toliko o trw in original roko (trw)
Na fotki sta dve trw roki leva ja original (trw) desna je kupljena v sthalgruberju v trw embelaži in ima obrabljen končnik po dobrem letu. Čeprav sta obe od trw je razlika v izdelavi očitna, sploh v koncniku se vidi da sta popolnoma različna ter tut sama roka material je drugačen. Slika

Na drugi fotki sem dal zraven roke iz ebaya ki so spustle dušo zlo hitro imajo zlo podobne končnike kot desna trw roka, leva original ima čist drugega. To mi je dalo mislit zakaj je "navadni" trw spustil dušo po letu dniSlika

Tak da je za premisliti kje in kaj kupit. Če imaš koga poznanega dobis original ceneje kot v aftermarket trgovinah, če nimaš daš raje tistih par e zraven pa dobis to kaj hoceš. Zgleda da ko delajo kot original del uporabljajo vseeno druge materiale kot za aftermarket trgovine.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Moja 3 leti stara "ricambi originali" stara zgornja roka je popolnoma identična tvoji levi roki.

Enak pokrovček končnika.

Zaenkrat ima za sabo preko 100kkm, brez škripanj in pokanj.

Pokrovček na tvoji desni "TRW" roki pa mi zgleda podoben tistemu, ki sem ga dobil na obnovljeni roki od Vargalanta, na katere sem montiral powerflexe in sem jih vrgel dol po 5kkm, ker je powerflex škripal za znoret.

Nevem kolkrat je treba še napisat, original roke niso tako drage. Prihranite si probleme :)
Pa seveda če so amortizerji zjebani, bodo puše zgornje roke šle adijo po hitrem postopku...
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

xalfist,
očisti pokrovčke in jih znova poslikaj. Preglej tudi obode gum puš.
V moji temi najdeš slike original ricambi desne in (recimo da, ker so od malce bolj priznanega štacunarja iz tujine) prave TRW leve. Oboje imajo na pokrovčku vtisnjen TRW.
TRW ulitek ni pa nobeno zagotovilo da zadeva ni bila nekoč obnovljena.
Imajo pa moje pokrovčke v zaobljeni obliki, torej take kot 3 roke na tvoji gasilski sliki. Če prav razumem Tribesa pa trdi da je original pokrovček tisti bolj na vogale?
Ricambi ima tudi FIAT napis na obodu gumi puš, TRW pa BOGE.
Tist pokrovček "na vogale" sem pa do zdaj videval na aftermarket rokah ki niso v žlahti s TRW.
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

TribesMan napisal/-a:
Nevem kolkrat je treba še napisat, original roke niso tako drage. Prihranite si probleme :)
Pa seveda če so amortizerji zjebani, bodo puše zgornje roke šle adijo po hitrem postopku...
Točno tako, zgornje original sem dobil na original za 57e s pupustom. Redna cena so 75e.

Ja seleni so od Boge se mi zdi.
gusar188
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 37
Pridružen: Če Apr 11, 2013 5:44 pm

xalfist napisal/-a:Toliko o trw in original roko (trw)
Na fotki sta dve trw roki leva ja original (trw) desna je kupljena v sthalgruberju v trw embelaži in ima obrabljen končnik po dobrem letu. Čeprav sta obe od trw je razlika v izdelavi očitna, sploh v koncniku se vidi da sta popolnoma različna ter tut sama roka material je drugačen. Slika

Na drugi fotki sem dal zraven roke iz ebaya ki so spustle dušo zlo hitro imajo zlo podobne končnike kot desna trw roka, leva original ima čist drugega. To mi je dalo mislit zakaj je "navadni" trw spustil dušo po letu dniSlika

Tak da je za premisliti kje in kaj kupit. Če imaš koga poznanega dobis original ceneje kot v aftermarket trgovinah, če nimaš daš raje tistih par e zraven pa dobis to kaj hoceš. Zgleda da ko delajo kot original del uporabljajo vseeno druge materiale kot za aftermarket trgovine.

na zgornji sliki leva roka je obnovljena! :)
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Po čem sklepaš?
Če gledaš po selenih niso prvi ampak sem jih jaz vmes že menjal. Original so bli drugi not.
gusar188
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 37
Pridružen: Če Apr 11, 2013 5:44 pm

xalfist napisal/-a:Po čem sklepaš?
Če gledaš po selenih niso prvi ampak sem jih jaz vmes že menjal. Original so bli drugi not.
ne sklepam ampak vem:) poznam zadeve pač.
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

No pol pa razloži ker leva ki pravis da je obnovljena je bila na avtu, jo menjal prejšni lastnik ter po stevilkah sklepam da je original ker je enaka kot te ki sem jih kupil pred dvema tednoma na avto triglavu. Desno sem menjal jaz in jo kupil pri stalhgruberju.

No ker ta leva je bila na avtu od 83.000km pa do 165.000, desna pa od 165.000km pa do 190000. Se pravi zdržala nekje 4x več.
Odgovori
  • Informacija