Moderator: Tehnika moderatorji
To pa zato, ker čiščenje EGR ni dovolj, ampak moraš sneti in očistiti tudi tisti del, na katerega je zadeva privijačena, ker tam je glavna svinjarija.slayer napisal/-a:Ja ta EGR je res zanima zadeva. Pred nekaj meseci sem ga očistil v "nulo" (tudi navitje), vendar ponovno čutim pri okoli 2000 rpm tisti nadležen poskok na pedalu za gas. Da popizdiš....
Je to možno tudi pri 1.9jtdm (88kw)? Vem, da morajo biti naluknjane ploščice za blendiranje, se da zadevo "izklopit"?coolbits napisal/-a:Ga izklopiš v računalniku in blindiraš... nikol več problemov z njim.
Ne vem kako je pri 159ki, ampak na 147ki z 85kW (8V) motorjem lahko blindiras. Kako je na 88kW pa ne vem.Veron napisal/-a:
misliš na tale obkrožen del? Ker tole sem razdl, sčistil rjo, namazal, sestavil nazaj (lukno zvrtu na vrhu, izbil vn notranjost). Premika se tko kot je treba.
Je to možno tudi pri 1.9jtdm (88kw)? Vem, da morajo biti naluknjane ploščice za blendiranje, se da zadevo "izklopit"?coolbits napisal/-a:Ga izklopiš v računalniku in blindiraš... nikol več problemov z njim.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 29 gostov