coolbits napisal/-a:Bi stavil na magnetno navitje ali slab kontakt, ko praviš, da je ostalo lepo počiščeno...
ubistvu cela zgodba okoli mojega egr se takole nekako odvijala
- prižgala se lučka, tester pokazal navedeno napako (EGR valve)
- snegl egr, razstavil, očistil samo ventil, ker se mi je zdelo, da elektromagnet deluje normalno (nisem mel najboljše predstave, koliko mora tisti pimplek vn gledat)
- pobrisal napako, lučka se malo za tem zopet prižgala
- še enkrat snegl egr, tokrat razstavil komplet elektromagner (mislim, tisto črno kapco
), tako da sem zvrtal lukno na vrhu, elemente vn potisnu, spucu, nekaj "rje" zbrusil, namazal vse, sestavil, sprobal takrat je delal bistveno boljše, nazaj sestavil EGR in v mašino
- lučka sama ugasnila glih tko nekak, čez 3 vožnje, po Ljubljani vozil, naslednji dan Lj-Kranj, avto počival ene 3-4h, nato Kr-Lj, avto počival spet ene 4-5h, zvečer se odpeljal na trening in mi blo kr malo čudno, nekaj mi "manjkalo" pa opazil, da lučka za motor ne gori več in ne javlja napake