Motor Control System Failure (M.C.S.F.) - 1.9 JTD

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Toni1987
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 78
Pridružen: Ne Apr 08, 2012 8:02 pm

Imam pa težave z cevjo za zrak ono ta krajšo, spodnjo... Imam štukano, ker še nisem dobil original dela... Lahko da je kakšna povezava?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če cev ni perfektno štukana, lahko malenkost pušča in potem posledično motor zelo kadi, kar ti bo zabasalo DPF zelo hitro...
Uporabniški avatar
Toni1987
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 78
Pridružen: Ne Apr 08, 2012 8:02 pm

Možno ja... Ker je na kolenu... Pa mi je mehanik štukal-nevem kako in nevem z čim... Zdaj se tri dni vozim z štukano cevjo... No upam da ni nič večjega... Me pa zanima če se lahko z avtom peljem v službo v nedeljo in ponedeljek, ter nato direkt k mehaniku... Cca.17-km imam do službe... Se pravi skupaj cca.68-km... Ni mi vseeno, ampak mi drugega ne preostane kot da se peljem...
Uporabniški avatar
Toni1987
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 78
Pridružen: Ne Apr 08, 2012 8:02 pm

Samo do sedaj nisem opazil povečane količine izpušnega plina...
Uporabniški avatar
axel
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 146
Pridružen: Po Maj 10, 2010 5:43 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147 Q2
Kraj: Izola

moofdi napisal/-a:
Rabi računalnik po menjavi MAP in overboost senzorja reset/kalibracijo?

Ker včeraj ni bilo ne duha ne sluha o tej napaki, pa je bla avtocesta, pospeševanje v 4-5 prestavi, parkrat je šla do 4krpm+ pa je vse fukcioniralo kot mora...dokler ni pač senzor mrtve točke rekel da se ne gre več.
Kaj si ugotovil kaj glede tega, jaz sem imel isto tezavo oz jo imam, pa je bil zamenjan overboost ventil in ko sem ga dobil jaz v roke in ga spravu nad 3200 rpm je takoj odrezalo moč. Več al manj se to dogaja v 4, 5, 6..
2,3 lahko tudi do 4.000+ spravim brez napake..

TribesMan, ko sem ti reku da je bla ugotovljena napaka sem se ocitno motil :D
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

axel napisal/-a:
moofdi napisal/-a:
Rabi računalnik po menjavi MAP in overboost senzorja reset/kalibracijo?

Ker včeraj ni bilo ne duha ne sluha o tej napaki, pa je bla avtocesta, pospeševanje v 4-5 prestavi, parkrat je šla do 4krpm+ pa je vse fukcioniralo kot mora...dokler ni pač senzor mrtve točke rekel da se ne gre več.
Kaj si ugotovil kaj glede tega, jaz sem imel isto tezavo oz jo imam, pa je bil zamenjan overboost ventil in ko sem ga dobil jaz v roke in ga spravu nad 3200 rpm je takoj odrezalo moč. Več al manj se to dogaja v 4, 5, 6..
2,3 lahko tudi do 4.000+ spravim brez napake..

TribesMan, ko sem ti reku da je bla ugotovljena napaka sem se ocitno motil :D
Pri meni je bil očitno problem obnova turbine...ko so nazaj sestavljali turbino so narobe nastavili štangico wastegate-a. Ko sem sam malenkost podaljšal dolžino štangice je bilo vse ok, pa po občutku je tudi avto šel bolje. :wink:

Pri meni je bil očiščen EGR in MAF ter obnovljen turbo, vse v roku 2eh dni pa je potem začelo vn metat napako. Potem je bil zamenjan overboost ventil in MAP senzor. Bilo je boljše vendar je včasih v 5i prestavi še vedno vn vrglo napako. Ko je bil nastavljen wastegate je blo vse ok.
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
axel
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 146
Pridružen: Po Maj 10, 2010 5:43 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147 Q2
Kraj: Izola

moofdi napisal/-a: Pri meni je bil očitno problem obnova turbine...ko so nazaj sestavljali turbino so narobe nastavili štangico wastegate-a. Ko sem sam malenkost podaljšal dolžino štangice je bilo vse ok, pa po občutku je tudi avto šel bolje. :wink:

Pri meni je bil očiščen EGR in MAF ter obnovljen turbo, vse v roku 2eh dni pa je potem začelo vn metat napako. Potem je bil zamenjan overboost ventil in MAP senzor. Bilo je boljše vendar je včasih v 5i prestavi še vedno vn vrglo napako. Ko je bil nastavljen wastegate je blo vse ok.
Ja, saj to sem opazu, ko sem poskusil drugi overboost ventil ne naredi vedno. Samo ocitno je razlog v turbini. Sicer ni bila se obnovljena.
EGR je bil zamenjan marca, od takrat se je zacela pojavljat napaka, sprva zelo redko, nato vedno bolj pogosto. MAF sem tudi ze menjal sicer 2 leti nazaj ma je bil zamenjan.

Je mozno da se wastegate kaj rastela oz da ga je potrebno kaj scistit?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Wastegate (oziroma VNT, ker te turbine majo VNT, ne wastegatea) se zelo težko razštela. Možno je recimo da se je na samem mehanizmu VNT znotraj turbine nabrala svinjarija, in se lopatice ne premikajo lepo. To bi recimo lahko bil problem.

Drug problem pa bi lahko bil sam MAP senzor. Včasih se zgodi da začne MAP senzor kazat napačne vrednosti (previsoke).

Najlažje preveriš tako da priklopiš na diagnostiko, in pogledaš parameter "boost pressure" ko je motor izklopljen. V takem primeru moraš videti cifro pod 1000mbar (tipično okoli 980mbar - mal več če si ob morju, mal manj če si kje visoko v hribih). Če vidiš cifre nad 1000mbar je to znak da nekaj ni čist OK. Samo ponavadi mora kazat vsaj 1050 ali več da to povzroča težave.
Uporabniški avatar
axel
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 146
Pridružen: Po Maj 10, 2010 5:43 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147 Q2
Kraj: Izola

TribesMan napisal/-a:Možno je recimo da se je na samem mehanizmu VNT znotraj turbine nabrala svinjarija, in se lopatice ne premikajo lepo.

Drug problem pa bi lahko bil sam MAP senzor. Včasih se zgodi da začne MAP senzor kazat napačne vrednosti (previsoke).

Najlažje preveriš tako da priklopiš na diagnostiko, in pogledaš parameter "boost pressure" ko je motor izklopljen.
Za scistit VNT moram dat turbino obnovit, ali se da to v "domači" delavnici uredit?

MAP bom danes vzel dol pa ščistil, semo me zanima če moram s kaksnim posebnim cistilom?

Pritisk bom tudi preveril danes, tako da vem pri čem sem. Sem trenutno precej v guzvi z delom, drugače bi se pripeljal v LJ da še pivo rešimo ;)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Načeloma se da tudi v domači delavnici, samo previden je treba bit. Pa včasih je malo težko razdret turbino, ker se stvari precej zapečejo.

MAP čistit nevem če ima smisla, ponavadi to ne naredi kake razlike.
Uporabniški avatar
axel
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 146
Pridružen: Po Maj 10, 2010 5:43 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147 Q2
Kraj: Izola

Jah pol pa raje ne bom jaz odpiral..bom dal dol pa poslal na obnovitev ce se bo to izkazalo. Komu je najboljse poslat, vem da je nekaj ljudi ki se s tem ukvarja samo bi rad enega da je garantirano kvaliteten.

Ce ne vpliva ciscenje bom pa samo preveril pritisk. Tolko boljse manj dela :P
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Ce je map res zabasan z sajami, potem lahko probas ocistit( nekateri so zabasani cisto, je gor kot bi hubabuba zalimou)

Glede turbine pa kolk si vesc v sraufdanju?ce je kaj znanja, potem se da doma resit
Poisci nba googlu vnt cleaning, kjer so slikce in vse prikazano .
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
axel
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 146
Pridružen: Po Maj 10, 2010 5:43 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147 Q2
Kraj: Izola

Crazy Alfista napisal/-a:Ce je map res zabasan z sajami, potem lahko probas ocistit
Glede turbine pa kolk si vesc v sraufdanju?ce je kaj znanja, potem se da doma resit
Bom pogledal za vikend..glede na to da imam res prekratke razdalje z dizlom se mi dosti krat prevec zapaca..zato tudi razmisljam o prehodu nazaj na bencinarja :/

Drugace v sraufanju sem precej vesc..samo malo skepticen glete tega da bi to probal ;)

evo pa se preveril sem parametre pod kontaktom..TribesMan kaj pravis?


Slika
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

To je OK.
Uporabniški avatar
axel
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 146
Pridružen: Po Maj 10, 2010 5:43 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147 Q2
Kraj: Izola

Lepa novica da je ok..:D samo to pomeni da ce ni MAP in ce ni overboost in cevkice za vakum..se tezava skriva v turbini..ali VNT zapacan al pa mogoce kaksno krilo veternice..vsekakor..juhu spet se bo sraufalo :D
Odgovori
  • Informacija