Motor Control System Failure (M.C.S.F.) - 1.9 JTD

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Veron
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Maj 01, 2005 6:13 pm

tud cevi sm spucu. Ja tiste črne "kapce" nisem razdiral, ker se je tist bater brez problema vračal. Je možno tisto vezje kako "popravit" ali mi ne ostane drugega kot, da kupim nov ventil?
sergio87
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 93
Pridružen: Če Jun 26, 2008 3:03 pm
Vozilo: 156 2.4 mjet

se opravičujem, premikam v drugo temo prosim admina da zbriše,

lp
in JTD we trust
Veron
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Maj 01, 2005 6:13 pm

evo spucal še tisti "drugi del" (čna kapca). Popolnoma razstavil, kot v navodilih, samo po parih vžigih lučka še zmer gori :/
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9780
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Odklop akumulatorja za 10 minut bi mogoče pomagal, drugače bo potreben priklop na FiatEcuScan.
V najslabšem primeru bo kljub očiščenemu EGR-ju potrebna menjava le-tega (enak problem imel tudi sam).
Kakšna je razlika med perfektno očiščenemu in novemu EGR-ju pa... :-k :?
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Veron
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Maj 01, 2005 6:13 pm

nekateri še merijo upornost nečesa :D sam nevem kaj, pa kako zmerit.

Baje mora bit pod 100ohm (ali neki sličnega). Edino to bi blo potrebno še preverit. Samo lahko kdo napiše kako to storit?

Je pa EGR spucan tko, da se že skor šajna, na prvi pogled bi reku, da je nov, tko da edina razlika je samo še tisto "magnetno navitje" (al kako se imenuje?)

EDIT: bral sem, da elektromagnet preveriš tako, da tisti pimplek mora gledat vn, če ga pritisneš mora it gladko notr, ko spustiš pa nazaj vn skočt. Točno tako dela. Je tudi očiščena rja in podmazan dodatno, tako da se res lepo premika. Nekako me skrbi, da ne bom kupil nov EGR in po zamenjavi bi bil isti problem :/
Uporabniški avatar
slayer
Alfist
Alfist
Prispevkov: 309
Pridružen: Ne Apr 26, 2009 4:09 pm

Ja ta EGR je res zanima zadeva. Pred nekaj meseci sem ga očistil v "nulo" (tudi navitje), vendar ponovno čutim pri okoli 2000 rpm tisti nadležen poskok na pedalu za gas. Da popizdiš.... :evil:
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Ga izklopiš v računalniku in blindiraš... nikol več problemov z njim. :D
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

slayer napisal/-a:Ja ta EGR je res zanima zadeva. Pred nekaj meseci sem ga očistil v "nulo" (tudi navitje), vendar ponovno čutim pri okoli 2000 rpm tisti nadležen poskok na pedalu za gas. Da popizdiš.... :evil:
To pa zato, ker čiščenje EGR ni dovolj, ampak moraš sneti in očistiti tudi tisti del, na katerega je zadeva privijačena, ker tam je glavna svinjarija.
Veron
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Maj 01, 2005 6:13 pm

Slika

misliš na tale obkrožen del? Ker tole sem razdl, sčistil rjo, namazal, sestavil nazaj (lukno zvrtu na vrhu, izbil vn notranjost). Premika se tko kot je treba.
coolbits napisal/-a:Ga izklopiš v računalniku in blindiraš... nikol več problemov z njim. :D
Je to možno tudi pri 1.9jtdm (88kw)? Vem, da morajo biti naluknjane ploščice za blendiranje, se da zadevo "izklopit"?
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Veron napisal/-a:Slika

misliš na tale obkrožen del? Ker tole sem razdl, sčistil rjo, namazal, sestavil nazaj (lukno zvrtu na vrhu, izbil vn notranjost). Premika se tko kot je treba.
coolbits napisal/-a:Ga izklopiš v računalniku in blindiraš... nikol več problemov z njim. :D
Je to možno tudi pri 1.9jtdm (88kw)? Vem, da morajo biti naluknjane ploščice za blendiranje, se da zadevo "izklopit"?
Ne vem kako je pri 159ki, ampak na 147ki z 85kW (8V) motorjem lahko blindiras. Kako je na 88kW pa ne vem.

LP
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Pri 88kW moraš "čipat" računalnik da lahko potem blindiraš EGR oziroma izklopiš njegovo delovanje.

Veron a poleg lučke imaš še kakšne druge simptome?
Bi blo dobro pogledat zakaj točno lučka sveti...
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Tudi to, ampak mislil sem kjer je privijačeno na sesalni del. Tam je nek kos, ki ima kanale, da zavrtinči izpušne pline v sesani zrak. Kanali se praktično zabijejo v zabijejo v celoti.
Precej razstavljanja, ampak pol imaš mir.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

AlfaSport ima prav, če so tisti kanali zabiti, je EGR lahko še tako čist pa plini ne bodo prišli čez. In lučka bo svetila...
Uporabniški avatar
slayer
Alfist
Alfist
Prispevkov: 309
Pridružen: Ne Apr 26, 2009 4:09 pm

AlfaSport, očistil sem komplet EGR, tudi navitje. Seveda tudi tiste kanale in loputo pred tistimi kanali.

Mislite, da bi bilo fajn tudi malček namazat tisto vodilo v EGRu, ki teče skozi ležišče (ne v navitju) in so nanj pritrjeni tisti pokrovčki? Sem malček razmišljal in se mi je zdelo, da se bodo saje še bolj prijemale na namazano vodilo. Ampak očitno mi tudi v +"nulo" očiščen EGR ne pomaga kaj dosti in bo treba sprobat kaj drugega.
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Kaj ko bi najprej preveril zakaj sploh sveti lučka? Možno, da sploh ne zaradi EGR-ja.
Odgovori
  • Informacija