Motor Control System Failure (M.C.S.F.) - 1.9 JTD

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če je bila prisotna napaka v ECUju P1238, potem ECU deaktivira EGR, in potem vidiš skoz 1% aktivnost EGRja, zato ni nujno da je EGR izklopljen, lahko je to samo posledica prisotnosti napake.

Ta napaka se pokaže, ko ECU detektira da je EGR ostal v odprtem stanju (zaradi tega ima avto večjo "turbo luknjo" v nizkih obratih).

Pa če bi bil EGR dejansko izklopljen v ECUju je zelo malo verjetno, da bi se ta napaka pojavila.

Je pa dejstvo, da je pretok zraka približno 200mg večjo od zahtevanega, znak da je EGR v trenutku meritve zaprt in da je izmerjen pretok zraka v prostem teku OK (vejretno si videl številke nekje med 450 in 500mg/inj). Torej je merilec pretoka zraka OK.
davidof
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 19
Pridružen: To Dec 04, 2012 2:06 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Mozirje

egr očiščen, sestavljeno nazaj, isti šmoren, napaka še vedno tu, luknja pod 2000rpm prav tako. ugotovil sem da je delno blindiran.
Vprašanje. Ali je egr na 20v motorju enak kot na 16v? lahko premenjam v sredo pa da vidim če bo kaj razlike.
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Pa se palcka v solenoidu lepo prosto premika na vzmeti? Ponavadi je tukaj problem.
davidof
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 19
Pridružen: To Dec 04, 2012 2:06 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Mozirje

tu bo problem ja, solenoid je zaštekan. razdret, spucat ter podmazat in probat. ponovi vajo :D
davidof
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 19
Pridružen: To Dec 04, 2012 2:06 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Mozirje

zadeva poštimana, avto vleče tako kot treba. zanima me samo, če se bo lučka za napako izklopila sama po nekaj vožnjah ali jo moram pobrisat iz rač.?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Se bo izklopila čez kak dan ali dva...
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

No, zdaj pa jaz rabim pomoč strokovnjakov...

Pri pospeševanju, večinoma v 4ti in 5ti prestavi nad 2000-2500 vrže ven tale error, MCSF na srednjem zaslonu, prižge lučko za motor:

Koda: Izberi vse

P0235 - Boost Pressure

Boost pressure sensor A circuit Malfunction.
Ko spustim gas napaka izgine in se pelješ normalno naprej.

Avto vleče normalno, 2,3 prestava ponavadi ne vrže ven napake, tudi če ga zvrtim do 5k rpm.

Če sva z Jonny jem prav gledala, da turbo preveč boosta (na štandgasu vrednost okrog cca. 950 - desired je tm-tm, pod obremenitvijo vrednost cca. 1300 - desired je nekaj nad 1100)

Avto je Alfa 156SW 2003, 1.9 8V JTD 85kw.

Turbo cevi nove obe pol leta nazaj - silikonske, vakum cevke zamenjane do overboost senzorja in naprej do turbine, komplet gumijaste, MAP senzor nov, overboost senzor nov, turbo obnovljen 2 meseca nazaj, EGR očiščen in blindiran (ploščica z luknjico).

Danes zamenjan overboost senzor, spet napaka, če je druga napaka še ne vem, je treba še prikopit.

Edina ideja, ki jo še imam, je da so pri obnovi turbine narobe nastavil štangico wastegate-a in zdaj da preveč boosta. Se pravi bi moral podaljšati dolžino štangice na wastegateu...

Tribes, kakšna ideja?
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ali turbina šteka, lahko je palčka prekratka, lahko je overboost ventil prepočasen...

Probaj podaljšat palčko na turbini, mogoče 1 obrat ali max 2 obrata daljše... pa probaj še enkrat kaj se dogaja...
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

TribesMan napisal/-a:Ali turbina šteka, lahko je palčka prekratka, lahko je overboost ventil prepočasen...

Probaj podaljšat palčko na turbini, mogoče 1 obrat ali max 2 obrata daljše... pa probaj še enkrat kaj se dogaja...
Sprobana 2 overboost ventila, oba original, na obeh dela isto.

Turbina je bila obnovljena (možno da je napak prisotna že od takrat, pa ker avto vozi punca, ki je bolj penzioner se napake ni opazilo dokler nisem jaz peljal avta pa ga malo pretegnil.) tako da dvomim da bi štekala.

Napake so ble pobrisane prejšnji vikend, punca se je cel teden, vsak dan vozila, nikol sprožla napake. :mrgreen: Penzioner. :lol:

Jutri probam podaljšat štangico pa poročam. :wink:
Če je ravno, ni zabavno.
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Je možno da ga "serje" zaradi senzorja glavne gredi?

Včeraj sem dopoldan naredil cca. 70km, na raznih obratih, razne prestave in obremenitev, nikoli več ni vrglo ven napake...dokler se ni na izvozu z obvoznice med vožnjo ugasnila.

Porinemo na petrol, po 10min ko se je ohladila normalno zalaufa, prišel domov z še enim "postankom" vmes. :lol:

Danes priklopimo, napak P0335 - RPM sensor, se pravi senzor mrtve točke.

Še fotke napake:
Slika

Pa še napaka za katero sem spraševal v prejšnjih postih: Slika

Spodnje 4 napake so prisoten ker sem odklapljal MAF, overboost ventil in EGR potem ko se je ugasnila...
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

To imaš očitno še nekaj novega... :D

Tisto kar si prej opisoval je bil prevelik pritisk goriva, to zdaj ti pa crkuje še senzor obratov... nimaš kaj drugega kot menjat.
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

TribesMan napisal/-a:To imaš očitno še nekaj novega... :D

Tisto kar si prej opisoval je bil prevelik pritisk goriva, to zdaj ti pa crkuje še senzor obratov... nimaš kaj drugega kot menjat.
Prevelik pritisk goriva? :?:

Senzor pa jutri naročit, ni druge...da sem ziher, to je spodnji, v bloku pod štarterjem?
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Lapsus, mislim sem prevelik pritisk turbine...
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

TribesMan napisal/-a:Lapsus, mislim sem prevelik pritisk turbine...
Se mi je zdelo. :D Štangce za wastegate še nisem uspel podaljšat, tako da kar se tega tiče še ne vem kako je.

Rabi računalnik po menjavi MAP in overboost senzorja reset/kalibracijo?

Ker včeraj ni bilo ne duha ne sluha o tej napaki, pa je bla avtocesta, pospeševanje v 4-5 prestavi, parkrat je šla do 4krpm+ pa je vse fukcioniralo kot mora...dokler ni pač senzor mrtve točke rekel da se ne gre več.
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
Toni1987
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 78
Pridružen: Ne Apr 08, 2012 8:02 pm

Motor vleče in teče normalno, se je pa pokazala neka napaka? Ima kdo podobne izkušnje in kaj bi lahko bilo? :-) Hvala na info :-) EGR menjan 2-leti nazaj, DPF-vrže v safe mode... Mogoče zabasan EGR? Ni pa opazno pri vožnji NIČ razlike... Mehanik mi lahko komaj v ponedeljek priklopi na računalnik-ker ga med prazniki ni doma...
Odgovori
  • Informacija