Motor Control System Failure (M.C.S.F.) - 1.9 JTD

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
turbozob
Alfist
Alfist
Prispevkov: 473
Pridružen: To Okt 20, 2009 11:18 am
Kraj: Gorenjska

axel, ti se usedi v avto, prklop na ECU, zaženi grafični prikaz in spremljaj "engine rpm", "desired boost pressure" in "actual boost pressure" in se pojdi peljat, vozi na vse možne načine vsaj 5min, se ustavi in analiziraj graf. Tako boš preveril senzor pritiska turbine.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Tako pa ne boš preveril delovanja senzorja pritiska, ampak delovanje same turbine...

Če je senzor pritiska res točen lahko določiš samo s tem da vzporedno laufaš še en drug senzor (boost gauge).

Ali pa da spremljaš pretok zraka in pritisk turbine, in preračunaš če zadeve štimajo...
turbozob
Alfist
Alfist
Prispevkov: 473
Pridružen: To Okt 20, 2009 11:18 am
Kraj: Gorenjska

Če se dejanski in željeni vrednosti ne spreminajta sinhronizirano, še posebej, ko obrati padejo, potem je nekaj na senzorju, jaz sem tako diagnosticiral svojega, ni pa potrebno da se moj nasvet upošteva. To kar ti govoriš z dodatnim senzorjem je res, ampak nihče tega nebo počel.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

To žal ne bo držalo...

Če se vrednosti ne ujemata, to še zdaleč ni dokaz da je kaj narobe s senzorjem.
Če je kontrola tlaka turbine slaba (problemi z vakumom, ali regulatorjem na turbini, zapacan VNT...) bo dejanski pritisk turbine popolnoma izven željenih toleranc, pa je lahko senzor popolnoma OK.

Poleg tega kar si ti napisal je treba gledat še pretok zraka v motor, pozicijo VNT regulatorja in tudi vbrig goriva. Pa seveda vedet moraš kakšne približno morajo biti vrednosti vseh teh parametrov. Potem lahko sklepaš kaj pametnega.

Sam tko opozorim, da ne bo kdo zastonj menjal senzorja... :)

Senzorji so od vseh okoli turbine še najmanj problematični. Veliko več je težav na strani regulacije lopatic turbine zadevah.
Uporabniški avatar
axel
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 146
Pridružen: Po Maj 10, 2010 5:43 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147 Q2
Kraj: Izola

Jah to zanašanje samo na vrednosti senzorjev bi tudi jaz izpustil..
in to predvsem iz razloga ker sem se zanasal na vrednosti pri overboost ventilu in se je izkazalo, da je tezava tudi z novim prisotna..

Bolj ki brskam okoli bolj pridem do zakljucka da ali je VNT ali je mogoce
turbina fuc..jaz upam na prvega..se bo pa vidlo..

Se vendo pa bi blo najlepse da je samo MAP sel..

drugace pa tudi voznja do 3.000 obratov je zanimiva :lol:
Uporabniški avatar
axel
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 146
Pridružen: Po Maj 10, 2010 5:43 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147 Q2
Kraj: Izola

Juhuuuu popravljena alfica. In upam da sem se znebil tezav za nekaj casa :lol:

Pa da še opišem kaj in kolko je blo. Torej, alfica ima zdaj odstranjen DPF, EGR in obnovljeno turbino.
Obnovit sem jo dal beji.

DPF je bil ze unicen, ko se je odprlo lonec je popadal ven v kosih, sicer ne vem kako je ko odpove, ma meni
računalnik ni javljal nepravilnosti z delovenjem, je pa precej pogosto delalo regeneracijo. Ocitno je bilo
tudi, da se je turbina pregrela :cry:
Mi je zal da nisem slikal kakšna je bla, ko smo jo odprli.

Kar se tiče stroškov:

- obnova turbine + tesnila: 388,59€
- olje motul: 39,90€
- filter olja, filter nafte + aditiv: 43€
- cev za dovod olja v turbino: 66,12€
- tesnilo kolektorja: 12,44€
- delo(vse skupaj): 330€

Vse skupaj seveda z dodatkom za pive cca 900€.

Zdaj par tednov, da potestiram, pol ji še moč povečam na 180.
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Da turbina kaže znake pregrevanja mora njena temperatura večkrat precej presegat 900 stopinj, kar je pri original že kar težko.
No možno bi morda blo če bi bil DPF popolnoma zabit, ampak bi v tem primeru že prej imel lightshow na armaturki.
Če so majstri tako ugotovili, bo že držalo...

Važno da je sedaj zrihtano :)
Uporabniški avatar
axel
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 146
Pridružen: Po Maj 10, 2010 5:43 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147 Q2
Kraj: Izola

Ja, mehanik je reku: "tej turbini se je dobesedno jeb*** mat**"..res je, da se je vse zacelo ko sem bil na poti v it..
Malo sem si sam kriv, da sem jo se vozil..sicer ko ti gre na avtocesti v IT in ko ugasnes in prizges ni vec safe modu
ne pomislis takoj, da je tako resna zadeva. Vsaka sola neki stane. Samo se za cip se morem odlocit, ce bi ali nebi.

No nasledni teden grem se po feltne za letne gume, pol pobarvam celjusti v rdece in objavim kaksno sliko :D
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Pol pa ni čudno ja :lol:

Pri čipanju ne pridobiš samo na moči ampak na splošno na odzivnosti motorja in tudi malenkost na porabi, če voziš večinoma enako kot prej. Vsaj jaz naredim tako, da je tud normalna vožnja lepša...
Sicer pa ti ni potrebno nonstop vseh dodatnih konjev izkoriščat :D
Uporabniški avatar
axel
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 146
Pridružen: Po Maj 10, 2010 5:43 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147 Q2
Kraj: Izola

Ja ja kaj ces..bo treba kot obvezno opremo dat en asus eee z multiecu scan v prtljaznik :lol:

Ja saj ze zdaj brez DPF bi morala manj, se da cipiram bom pozabu kako zgleda benzinska :lol:
Drugace ko uredim vse, se oglasim gor na pivi..nisem pozabu :)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Problem je to, da DPF poči, kocke ki so notri se ne poravnajo več pravilno, kanali stojijo "navzrkriž", tako da je pretočnost filtra bistveno manjša kot bi morala bit. Pritisk na izpušni strani naraste. Temperatura tudi. Potem to skombiniraš s kratkimi relacijami, in regeneracijami vsakih 200km. In dobiš zmago.
Uporabniški avatar
axel
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 146
Pridružen: Po Maj 10, 2010 5:43 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147 Q2
Kraj: Izola

Tako je blo pri meni..s tem da je eno loputico na VNTju odlomlo in koscek je pol veternico na jedru leop obdelal #-o

No, da mi ne bo dolgcas, je danes se zajla rocne odpovedala, sicer so me opozirili vceraj, ko sem prevzel avto, da je proti koncu ma nisem mislil
da tolko proti koncu :lol:

Ocitno mi je alfica zamerla ker sem jo malo vozu in zdaj isce pozornost..sem mislil, da bom vsaj do 120k km imel mir(zdaj jih je 119,5k km ):lol:
crazy driver
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 10
Pridružen: Po Okt 27, 2014 9:32 pm

Živjo

Imam eno vprasanje na alfi 147 1.9 jtdm mi gori lučka za motor sem priklopil na računalnik in je izpisalo da je partikular filter eror...se splača to ven pobrat al spucat?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Verjetno je dolgoročno najboljša rešitev da DPF odstraniš in da daš preprogramirat računalnik, da se izklopi delovanje DPFja...
sergio87
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 93
Pridružen: Če Jun 26, 2008 3:03 pm
Vozilo: 156 2.4 mjet

Zdravo,

V petih letih odkar imam avto 156 2.4mjet se mi je drugic prizgala rumena lucka za motor in zgleda nakljucje ampak obakrat na tehnicnem pregledu ko je "mojster" vozil moj avto.

Ko so mi prepustili avto ( na test izpuhov ga sploh niso dali verjetno zaradi slabe vesti) je bil štant gas povišan na recimo 1.5 k obratov. Po dveh vžigih se je štant gas umiril na normalo. Nato pa avto ni vlekel dobro, kot da turbina ne dela in seveda lucka ostaja prizgana.

Sicer bom jutri peljal avto do mehanika, ker je biu na dopustu prejsnji teden. Ampak ali mogoce ve kdo tako na blef kaj bi lahko bilo narobe. Z avtom sem po tem naredil okrog 50km.

Hvala za odgovor
in JTD we trust
Odgovori
  • Informacija