AR166 - "Air condition fault; contact workshop"!

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
Bearex
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2223
Pridružen: Ne Feb 04, 2007 10:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Štore

Ugodna cena? Zmontiran je tud že?
Kaj me moti na moji Alfi?
Pravzaprav nič drugega kot zavistni pogledi lastnikov drugih znamk, ki jim je Alfa všeč, a si je ne upajo imeti.
Uporabniški avatar
BRLE
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 625
Pridružen: Če Maj 17, 2007 7:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

žival

No jz sem to napako rešil. Bil pr zegi kjer je na testerju pokazalo, da sta fuč oba motorčkaa za uravnavanje loput in stopnjo ventilacije. Vendar je Jure takoj pomislil, da je problem v centrali klimatske naprave. To so mi zamenjali in stvar zaenkrat deluje. Pr men se je to pojavlo samo ob vžigu, vendar pa je bla napaka zadnje čase precej pogosta (na kakih 5 vžigov). Ko ti izpiše napako pa gre gretje v nekak safety mode, tako da ni možno nastavljati ničesar. Pri Zegi sem dobil rabljeno centralo za 150 eur.
Kako pa je lahko kaj na testerju ugotovil če baje tester te napake sploh ne kaže oziroma ne zazna?
Vsaj tako sem zvedel od svojega mehanika in od nekaj drugih vaših mnenj... :doubt:
V vsaki šali je malo šale (in veliko resnice)!!!
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Tester je kazu okvaro obeh motorčkov, vidu na lastne oči. Z novo centralo nimam zaenkrat nobenih problemov. :wink:
Uporabniški avatar
BRLE
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 625
Pridružen: Če Maj 17, 2007 7:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

A je mel to kak poseben tester al tisti v obliki telefona (ogromnega) - takega ma Sušnik in na tem se baje napake ICS-ja ne da pogledat... :?
V vsaki šali je malo šale (in veliko resnice)!!!
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Ja s tistim telefonskim se ne da, če ga pa prpele na vozičku pol pa vidiš vse. :D Sicer je zlo počasen, sam je pa najdu vse napake. Zapel se do Zege da ne boš še naprej taval v temi.
Uporabniški avatar
sofoiks
Alfist
Alfist
Prispevkov: 455
Pridružen: So Dec 06, 2008 7:10 pm

samo nekam radi obujamo to temo :D
Jst bi vprasal kje je in ali ga lahko sam zamenjam? Upor za ventilatorje na hladilniku, ker se mi zdi da deluje samo na ful (druga stopnja) pa se takrat ko vklopi mi utripne cela armatura in luci zunaj. Samo to in se zmeraj sem zadovoljen z avtom. Napake ki se pojavijo se tudi same odpravijo (ventilator na hladilniku ne nehajo delat-odklopil akumulator cez noc zjutraj vse uredu ze dva meseca. druga "napaka" dela samo gretje (to se mi je zgodilo zjutraj) je bilo potrebno samo avto vgasnit in ponovno zagnat :D.
Kaj ti bo mehanik ce imas alfo :lol:
Uporabniški avatar
BRLE
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 625
Pridružen: Če Maj 17, 2007 7:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Pri men pa ko butne napako ne dela gretje in samo hladi #-o - restart avta reši problem - najraj bi si naštimal tipko, ki bi ugasnila in prižgala ICS na isti način kot se to zgodi če ugasnem in prižgem avto. To bi bila neke vrste polavtomatska rešitev tega problema.
Vseeno sem pa letos opazil nekaj. Če je zunaj zelo vroče se ob prižigu klime ventilator avtomatsko pojača na maksimalno hitrost - pretok zraka skozi zračnike je močan. Če v tem trenutku stisnem gumb za notranje kroženje zraka se moč pihanega zraka še poveča - se sliši in čuti - ko kroženje izklopim se zopet zmanjša ni tisti maksimum kot je pihalo prej. :-k
Zadnje čase sem pa opazil da kljub temu, da vklopim notranje kroženje zraka se ne zgodi nič - vsaj ne s pretokom zraka - zdi se mi pa da se motorček sliši (poskusil ob ugasnjenem avtu in minimalni moči ventilatorja tako da se lahko sliši)!
Napako mi pa ne javi tisti trenutek ob pritisku tipke za kroženje zraka ampak čisto naključno - včasih tudi po več urah vožnje ne, včasih po 2 urah, včasih po 2 minutah po vžigu, včasih ob vklopljenem kompresorju, včasih ob izklopljenem, včasih med vožnjo, včasih med stanjem pred semaforjem, koloni......... Popolnoma brez logike. #-o

Tak, da sem prepričan da je problem v tistem vzvodu, ki ga je omenil alfasport - verjetno se je pri meni staknil in se motorček premakne, loputa pa ne. Čim najdem en dan nekaj viška časa se bom lotil razstavljanja plastike in da vidimo ali je problem v njem - upam da je! :doubt: Ker sumljivo mi je to, da ne javi napake takrat ko pritisnem gumb... :roll:
V vsaki šali je malo šale (in veliko resnice)!!!
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

ve kdo kako se najlažje pride do lopute katera se odpera/zapera ko preklaplaš med notranjem/zunanjim kroženjem zraka?
Uporabniški avatar
BRLE
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 625
Pridružen: Če Maj 17, 2007 7:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Alfa sport napisal/-a:
žival napisal/-a:
Točno tako je bilo tudi pri nas. Glej si predhoden moj prispevek.
Naredi ročni preklop sveži/obtočni zrak (pritisni gumb na ICS) in če se napaka ponovno pojavi potem sem skoraj zihr, da je to to.
Danes sem se mal ukvarju s klimo. Vzel ven filter klime, zapacan do konca, grem jutr prec novga iskat.

@Alfa sport: gledal sem kje bi bil motorček, ki ga opisuješ pa ga ne najdem. A lahko bolj točno razložiš kje je ali pa prilepiš kako sliko. Rekel si na desni strani. Sam ne vem iz kere strani to gledaš. Povej mi na kateri strani je, če sediš za volanom in kero plastično oblogo je treba odstranit? Je treba odstranit tudi brisalce in ta veliko plastiko, ki je pod njimi?Ker zdaj semi kar pogosto dogaja, da ko obrnem ključ, se sliši kot da se loputa premika in potem mi izpiše napako. Če držim gumb clima ali pa ponovno ugasnem in prižgem avto pa napaka izgine.
Dvigneš pokrov motorja in greš proti levi (če stojiš pred avtomobilom in gledaš v motor) strani motornega prostora. Odvijačiš plastiko (ne vso) pod steklom. Brisalcev ni potrebno odstranjevati. V bistvu je ta zadevščina med filtrom klime in notranjim blatnikom (desnim v smeri vožnje).
Ko boš odstranil (dovolj je tudi da odstraniš vse vijake in rahlo privzdigneš) plastiko ti bo vse jasno.
Nekdo naj ti proži obtok zraka in tako ti bo jasno kateri motorček je pravi (v bistvu je samo eden - škatlica cca 6x6x2 cm z vzvodom cca 7cm).
Vzvod je na koncu tovarniško razcepljen ... kot da je to neke vrste varovanje pred preobreminitvijo motorčka in ravno zaradi tega razcepa se s časom prične snemati. Jaz sem tam s sekundnim nalepil malo debelejšji elastični trak približno 40x5x2 mm elastični trak in s tem alarmom je sedaj mir že pol leta in pogon opravlja svojo funkcijo.
Slike ti ne morem prilepiti ker avtomobila trenutno ni pri hiši, ampak če veš kje je filter klime potem boš zlahka našel tudi pogon.

P.S.: Upam, da imaš majhne ročice ... boš lažje prišel zraven. Če je potrebno pogon menjati je namreč potrebno pripeljeti otroka do 10 let starosti ali pa kirurga, ker je eden izmed vijakov skoraj popolnoma nedostopen zapovrh ga pa še ne vidiš.
V vsaki šali je malo šale (in veliko resnice)!!!
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

hvala bom pogledal,ko bo čas... ob vklopu notranjega prezračevanja se sliši tok tok tok notri...kot bi nek zobnik preskakoval..je to to?
Uporabniški avatar
BRLE
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 625
Pridružen: Če Maj 17, 2007 7:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

No najdu sem malce časa in sem odstranil tisto plastiko pod brisalci (ni jo potrebno popolnoma vzeti dol ampak samo privzdigniti in je že dober dostop do motorčka) in prišel do tega motorčka in vzvoda. Naj povem da sem pozabil telefon vzeti s sabo tako da nisem uspel slikati. Ampak je dokaj preprosto. Malce sem skiciral za lažjo predstavo.
Kot je že lepo napisal @Alfa sport je bilo pri meni tako - iz motorčka gre vzvod, ki se premika gor in dol - na ta vzvod je priključen vzvod od lupute.

Slika

Pri meni je vzvod ki premika loputo na koncu očitno počil in je sedaj razcepljen kot kaže slika (alfa sport je napisal da naj bi bil vzvod razcepljen tovarniško, vendar jaz mislim da je počil - lahko pa da se tudi motim).

Je pa plastika dokaj močna, da ko sem dal vzvod motorčka nazaj notri v razcep, dela sedaj loputa normalno. Prej mi je bil eden vzvod pod drugim in je loputo lahko samo odprl - ko pa je hotel zapreti se ni zgodilo nič. - Tako sem imel vedno zunanji zrak - ko sem vozil za busom in je v avtu smrdelo nisem mogel narediti nič. #-o

Lahko, da se bo vzvod spet snel, takrat bom moral poiskati drugo rešitev.

Kar se tiče napake na ICS-u je pa tako - med delom sem imel samo kontakt(motorja nisem prižigal), in ko sem vklopil notranje kroženje zraka se je vzvod motorčka premaknil, vendar se itak ni zgodilo nič ker je bil vzvod lopute snet in se je vzvod motorčka nemoteno premaknil v skrajno lego - ko pa sem ga zopet izključil in je vzvod motorčka šel v drugo skrajno lego, pa je bil vzvod lopute nad njim in ga je porinil, vendar mislim da vzvod motorčka ni vedno mogel iti v skrajno lego, zato je javil napako - med testiranjem ter "popravljanjem", ko sem hotel oba vzvoda zopet zatakniti mi je javil napako 2x saj so bili mojo prsti v napoto premikanju vzvoda.

Zaenkrat po popravilu napake še nisem srečal, je pa res da včeraj neke hude vročine ni bilo, meni je pa napako javil večinoma ko je zunaj čez 25°C pa tudi vozil se nisem še veliko. možno pa je da se bo vzvod zopet snel in bo zato javil napako. Za test sem cca 15x probal odpreti/zapreti loputo in lepo teče in se vzvod ni snel - tako da upam da se ne bo. Zakaj je bil sedaj vzvod snet in kako se je snel ne vem, predvidevam da ko je zelo vroče plastika vzvoda postane mehka in je bolj upogibljiva in se lažje stakne (moje razmišljanje).

Malce sem premikal tudi kontakte tam pri motorčku vendar se mi zdi da je tu vse v redu.
Upam da je to to in sem rešil svoj problem - bomo videli. :mrgreen:
Zadnjič spremenil BRLE, dne Po Jun 22, 2009 11:10 am, skupaj popravljeno 1 krat.
V vsaki šali je malo šale (in veliko resnice)!!!
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

joj kaj ko bi useno saj malo poslikal:D saj točno kero plastiko moraš tprve stran uzeti :D
Uporabniški avatar
BRLE
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 625
Pridružen: Če Maj 17, 2007 7:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Slika

Evo si bom sposodil eno sliko iz neta - moja je dizel ampak vseeno so enake plastike okoli...

Saj je čisto preprosto - na sovoznikovi strani imaš plastiko čisto spredaj pri luči (ŠTEVILKA 1) - tisto pač snameš z roko - imaš dva plastična zatiča. Naslednja sledi plastika, ki se nahaja nad kolesom (ŠTEVILKA 2)- imaš 2 šraufka spredaj in enega zadaj če gledaš s sprednje strani.
Potem pa odšraufaš vse 4(ali 5) šraufke, ki so na plastiki kjer so brisalci (ŠTEVILKA 3) - (ta plastika je iz enega kosa in poteka od leve strani do desne), in sicer do sovoznikovega brisalca. Potem pa vso komplet plastiko do brisalca samo malce vzdigneš in že se vidimotorček in loputa - loputa je pokrita z neko prosojno plastiko - tudi njo se samo vzdigne - je pa dobro da nisi sam in da ti nekdo samo stisne gumb za kroženje zraka - takoj boš videl vzvod, ki bi se moral premikati. :wink:

Jaz sem snel tudi pokrov od klima filtra, ampak mislim da ni potrebno... :doubt:
V vsaki šali je malo šale (in veliko resnice)!!!
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

aha,grem zdele tole pogledat....
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

pri meni ni bilo nič staknjeno, sem pa samo malo vodila namazal z glicerinom da bi lepše teklo in ne škripalo, zdaj dela samo včasih še vseeno tk tk tk tk tk ko dajem spet na zunanji zrak :? no uglavnm tkole zgleda Slika

am sliko je potrebno enkrat v levo zavrtet za pravilen pogled :D :mrgreen:
Odgovori
  • Informacija