2,5 V6 vs. 3.0 V6

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Ali
Alfist
Alfist
Prispevkov: 498
Pridružen: Če Jan 22, 2004 7:09 pm

Alfista napisal/-a:
Lancia napisal/-a:Za povprečje 140 je moralo pa res leteti.
Ni za se hvalit a se ne morem vzdržat!!! :mrgreen:
Fiat Croma 2.0 16v Nova gorica-Bologna 1ura 30min 177km/h povprečna :mrgreen: :mrgreen: (praktično ni padlo pod 200, razen ko smo se morali ustavit za vzet listek od AC)!!! 8) Poraba 15.5!

Kar se pa tiče 2.5v6 3.0v6 itd! Če že zbiraš 166 potem definitivno 2.0v6TB =D> !
Če pa gledaš 164 pa 2.5 sploh NI!!! Pri 156 pa 3.0 NI!! Tako da ne vem kaj sploh gledaš?

Jaz bi vzel 156 2.5 v6! Gre ku svinja in ob normalni vožnji ne pije pretirano!

Ciao Alfista :D
Sanjala svinja o kukuruz #-o
Postopkov računanja povprečja je več :lol: Eni pač prisegate na deljenje najvišje z najnižjo brzino...
A da ima Croma bord computer?

Btw 166 2.0 TB gre slabše od 3.0, na testu v AM pa tut od 2.5!
BMW v garaži stoji, Alfa te pa čaka.
Uporabniški avatar
Alfaspider
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2664
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:36 am
Član Alfa Kluba: 0

Edini avto, ki ima 2.5 in 3.0 in je prave znamke bi bil 75ka.
Uporabniški avatar
MITT
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 725
Pridružen: Po Sep 29, 2003 7:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lj.si
Kontakt:

Ali napisal/-a: Btw 166 2.0 TB gre slabše od 3.0, na testu v AM pa tut od 2.5!
Tole se pa definitivno ne strinjam!!!!! 2.5 je itak par razredov nižje od ostalih dveh mašin. So imeli vse tri Na Kolesih. Itak je jasno, da je turbač precej manj žejen ob normalni vožnji, gre pa približno enako kot 3.0 V6, razlika v konjih je samo 21 v prid 3.0, ampak nima polža, zato ima pa 2.0 TB večji navor pri 2.500 vrljajih, kot pa 3.0 max. pri 5.000.
:evil:: "Yes, if you wanna run cool, you got to run on heavy heavy fuel!" :mrgreen:
Ali
Alfist
Alfist
Prispevkov: 498
Pridružen: Če Jan 22, 2004 7:09 pm

Preveri.
2.0 TB dela dobro samo v AR 164, v 166 ni efekta. Verjetno teža dela svoje...
Še bolj zanimivo je, da sta 2.5 in 2.0Tb več žrla na testu v AM, kot pa 3.0 =D>

No, stric ima 164 2.0 Tb, gre kr dobro, ampak to je bolj občutek ko trga, čas je pa druga pesem... 3.0 in 2.5 zvezno vlečeta do 7000 obr...
BMW v garaži stoji, Alfa te pa čaka.
Uporabniški avatar
MITT
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 725
Pridružen: Po Sep 29, 2003 7:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lj.si
Kontakt:

Ja, itak da vlečeta zvezno, sej sta atmosferca. Turbina pa pač zabije v zice pr ~2.500 vrtljajih in potem vleče do 7.000, itak je pa bolje mal prej šaltat, ker ima v nizkih čist dovolj navora. Bo o tem avtu kej več Alfista povedal, sej ga imajo doma.

Kot pravim, 2.5 nima tuki kej delat. Je pa velika dilema, kaj vzet, 3.0 al 2.0 TB. Ne vem, jest bi turbača, ker ima nižjo porabo in zabija v zice, ter ima nor zvok turbince, ko na polno sesa zrak. Čeprav, 3.0 vleče že od nule, ampak, ne zabije v zice, ker pač zvezno vleče.

Mah, 2.4 JTD, M-jet je zakon! :) Sanjamo še naprej.
:evil:: "Yes, if you wanna run cool, you got to run on heavy heavy fuel!" :mrgreen:
Cuore Sportivo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2145
Pridružen: Ne Nov 16, 2003 8:31 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

MITT napisal/-a:Ja, itak da vlečeta zvezno, sej sta atmosferca. Turbina pa pač zabije v zice pr ~2.500 vrtljajih in potem vleče do 7.000, itak je pa bolje mal prej šaltat, ker ima v nizkih čist dovolj navora. Bo o tem avtu kej več Alfista povedal, sej ga imajo doma.

Kot pravim, 2.5 nima tuki kej delat. Je pa velika dilema, kaj vzet, 3.0 al 2.0 TB. Ne vem, jest bi turbača, ker ima nižjo porabo in zabija v zice, ter ima nor zvok turbince, ko na polno sesa zrak. Čeprav, 3.0 vleče že od nule, ampak, ne zabije v zice, ker pač zvezno vleče.

Mah, 2.4 JTD, M-jet je zakon! :) Sanjamo še naprej.
zakaj pa 3.0 ne zabije v zice?
pomoje če se pravilno stopi na gas se da (pravilni vrtljaji).
Uporabniški avatar
MITT
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 725
Pridružen: Po Sep 29, 2003 7:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lj.si
Kontakt:

MA, pejt peljat 3.0 kravo in zdravega 2.0 turbača. Efekt - govorimo o OBČUTKU - je veliko boljši pr turbaču, tam dobesedno zalima v sedeže ko turbina prime. Čeprav ima atmosferc boljši pospešek, se tega ne občuti enako, pač atmosferc sej zalima, ampak počasi zvezno vlečče naprej.


Sej,... za 166 je verjetno boljša izbira 3.0. Sam, ta motor bojo moral zamenjat čim prej, ima prestaro zasnovo in dosega slabo število konj glede na prostornino in ostale konkurente.
:evil:: "Yes, if you wanna run cool, you got to run on heavy heavy fuel!" :mrgreen:
Uporabniški avatar
prjatu
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3940
Pridružen: So Jan 24, 2004 10:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

MITT napisal/-a:Sam, ta motor bojo moral zamenjat čim prej, ima prestaro zasnovo in dosega slabo število konj glede na prostornino in ostale konkurente.
Sej so ga zamenjal, zdej je na voljo 3.2 V6 ki dosega 240 konjev, kako se pa obnese pa pojma nimam
Pravi alfist postaneš šele takrat, ko ti zariba prva alfa

Zaradi slabega vremena bo današnji dan prestavljen na jutri
opankar
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2067
Pridružen: Če Sep 25, 2003 3:46 pm
Kraj: Lubiana

prjatu napisal/-a:
MITT napisal/-a:Sam, ta motor bojo moral zamenjat čim prej, ima prestaro zasnovo in dosega slabo število konj glede na prostornino in ostale konkurente.
Sej so ga zamenjal, zdej je na voljo 3.2 V6 ki dosega 240 konjev, kako se pa obnese pa pojma nimam
Zamenjal ga niso, samo prostornino so povečal, drgač je pa zasnova še vedno ista kot 3.0 V6.
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
Uporabniški avatar
prjatu
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3940
Pridružen: So Jan 24, 2004 10:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Ja ja, seveda je osnova isto, sej to vemo :mrgreen:
Pravi alfist postaneš šele takrat, ko ti zariba prva alfa

Zaradi slabega vremena bo današnji dan prestavljen na jutri
Uporabniški avatar
MITT
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 725
Pridružen: Po Sep 29, 2003 7:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lj.si
Kontakt:

Sej ravno to je problem, zasnova je izpred 20+++ let. 3,2 bi moral met ene 300KM po defaultu.

No, upam, da teli novi Uni-Air in Mult-Uni-Air pridejo hmalu.
:evil:: "Yes, if you wanna run cool, you got to run on heavy heavy fuel!" :mrgreen:
stieber
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 232
Pridružen: Če Okt 16, 2003 1:41 pm

Ali napisal/-a:Preveri.
2.0 TB dela dobro samo v AR 164, v 166 ni efekta. Verjetno teža dela svoje...
Še bolj zanimivo je, da sta 2.5 in 2.0Tb več žrla na testu v AM, kot pa 3.0 =D>

No, stric ima 164 2.0 Tb, gre kr dobro, ampak to je bolj občutek ko trga, čas je pa druga pesem... 3.0 in 2.5 zvezno vlečeta do 7000 obr...
Tovarniški podatki za 164 turbo in 166 turbo se razlikujejo minimalno.
stieber
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 232
Pridružen: Če Okt 16, 2003 1:41 pm

MITT napisal/-a:Ja, itak da vlečeta zvezno, sej sta atmosferca. Turbina pa pač zabije v zice pr ~2.500 vrtljajih in potem vleče do 7.000, itak je pa bolje mal prej šaltat, ker ima v nizkih čist dovolj navora. Bo o tem avtu kej več Alfista povedal, sej ga imajo doma.

Kot pravim, 2.5 nima tuki kej delat. Je pa velika dilema, kaj vzet, 3.0 al 2.0 TB. Ne vem, jest bi turbača, ker ima nižjo porabo in zabija v zice, ter ima nor zvok turbince, ko na polno sesa zrak. Čeprav, 3.0 vleče že od nule, ampak, ne zabije v zice, ker pač zvezno vleče.

Mah, 2.4 JTD, M-jet je zakon! :) Sanjamo še naprej.
V bistvu se začne stvar dogajat dosti nad 3000 obrati, nad 6000 je pa veselja več ali manj konec, čeprav je blokada nekje tam 6700. Govorim seveda za 164ko.
Uporabniški avatar
der_Alte
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 145
Pridružen: Če Nov 27, 2003 7:57 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Ali napisal/-a: Postopkov računanja povprečja je več :lol: Eni pač prisegate na deljenje najvišje z najnižjo brzino...
Kako, prosim? Povprečna hitrost se izračuna razdalja/čas, pa nič drugače. Potrebuješ točno dva podatka, razdaljo in koliko časa si potreboval.

Razdalja med Novo Gorico in Bologno je 274km. Če naj bi Alfista pot prevozil v uri pa pol bi morala Croma "letet" celo malo hitreje ... 182km/h. Zdaj.. odvisno, če si je res čas točno zapomnil. Na praznih cestah ponoči, se marsikaj da.

PS. Še nisem videl board computerja, ki bi znal lepo prikazat povprečno hitrost, kljub povsem enostavnem izračunu lé te.
Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2069
Pridružen: Po Sep 29, 2003 9:28 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 GT Junior
Kraj: Brda

der_Alte napisal/-a:
Ali napisal/-a: Postopkov računanja povprečja je več :lol: Eni pač prisegate na deljenje najvišje z najnižjo brzino...
Kako, prosim? Povprečna hitrost se izračuna razdalja/čas, pa nič drugače. Potrebuješ točno dva podatka, razdaljo in koliko časa si potreboval.

Razdalja med Novo Gorico in Bologno je 274km. Če naj bi Alfista pot prevozil v uri pa pol bi morala Croma "letet" celo malo hitreje ... 182km/h. Zdaj.. odvisno, če si je res čas točno zapomnil. Na praznih cestah ponoči, se marsikaj da.

PS. Še nisem videl board computerja, ki bi znal lepo prikazat povprečno hitrost, kljub povsem enostavnem izračunu lé te.
V avtu smo bili 4 in eden od teh je bil "board computer" :mrgreen: ! To je že precej let nazaj, tako da bi moral njega točno vse še enkrat vprašat! Si zapomne vse na TRI decimalke(tudi porabo =D> )! Merjeno je pa bilo od petrola v Vrtojbi do MotorShow-a :mrgreen: :mrgreen: ! Če pa ne verjameš, mi je pa čisto vseeno, vem samo da je letelo! 8)

Kar se pa tiče 2.0 v6 je pa dobesedno STRUP!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ne neki nabijat, da se v 166 ne obnese, če zadeve še niste vozili! Vem samo to da ima tolko navora da al si sam al v 4 v avtu ni bistvene razlike!!! Tudi v hrib, ko turbina "prime" dobesedno vzema sapo! Stiskaš jo lahko nekaj če 6k in do takrat vleče ku zmešana!!! :D
V IT revijah sta po testih praktično ekvivalentna, do sto mislim da je par desetink! Pri tem motorju me najbil impresionira res NENORMALNO pospeševanje tudi od 3 brzine naprej!!! Naprimer ko si na AC in menjaš iz 5 v 6 te še vedno sune v hrbet! Je pa mogoče res da je 3.0 bolj kultiviran, a nikakor ti ne da teh občutkov! 2.0 v6 dobesedno ZABIJA v sedež!!! =D> :mrgreen:

Ciao Alfista :D
Slika
Odgovori
  • Informacija