Alfe 164 Q.V. sta bili dve, ena z 200 konji in 12V motorjem in novejsa z 232 konji in 24V motorjem, obe s 5-stopenjskim menjalnikom in pogonom spredaj. Verjetno imas v mislih legendarno 164 Q4 z Getrag-ovim 6 stopenjskim menjalnikom in elektronsko krmiljenim stirikolesnim pogonom razvitim v sodelovanju s Puch-Steyr, pod havbo pa ze zgoraj omenjeni 3.0 V6 24V 232HP.
Razlika v registraciji se pokaze samo v primeru da primerjas 3.0 in strejse 2.5 motorje(AR 155), ki imajo manj kot 130kW, drugace pa je razlika glede na performanse zanemarljiva. Slabosti motorjev so recimo pri 12V motorjih, napenjalec, ki je mazan z oljem in zna zacet puscat ce se ga ne menja z zobatim jermenom. Pravtako so pri 12V motorjih za zginjevanje olja skozi izpuh vecinoma kriva vodila ventilov oz tefloni, kar ni tak strosek. Pri 24V motorjih se je baje znalo zgodit, da se je odpadel zatic iz jermenice zobatega jermena in se je le ta zato staknila z gredi, vendar ne poznam nobenega taksnega primer iz prve roke.
Ce, koga zanima ravno prodajam eno 164 3.0 V6 za male dnarje.