Men so zdej poslal novo, tako, kot bi morala bit, čeprav pravijo, da jim ni jasno od kje taka sklopka v tem avtu.
No, mehanik je zmontiral sklopko in sedaj je sledeče. Med vožnjo vse v redu, čim pa se ustavi pa ne more prestaviti v nobeno prestavo. Pravi, da sklopka enostavno ne odvaja dovolj.
Jst bom znoru. Že tako sem 14 dni brez avta, pa zgleda da bom še x časa brez.
@rockson, brez vsakih težav, pa takrat je bila naročena poleg moje še ena sklopka ki je ravno tako delovala super. Kasneje jo je pa naročil še alro in tudi pri njemu deluje BP...
Nevem kaj maš ti to ene hude težave. Si siguren da je s tvojim potisnim cilindrom vse OK? (tistim ki je na menjalniku)
Ta cilinder je bil zamenjan dva ali tri mesece nazaj - z novim seveda.
Sploh mi ni jasno, kaj se dogaja. Razen, če na mojem avtu ni serijski menjalnik, ampak ga je kdo v IT že zamenjal s kakim drugim - če je to sploh možno.
Sem vmes še govoril z Angleži - ful so prijazni in se trudijo pomagati rešiti problem.
Zgleda, da je sklopka ok. Je pa nekje pri pedalu še neka nastavitev za zračnost, če sem ga prav zastopil. Trenutno ne dobiš noter prve prestave in vzvratne, ostale pa gredo not, ampak bolj na trdo. Očitno bi lahko s to nastavitvijo rešil ta problem. Prva in vzvratna gresta tako ali tako malo težje noter, ostale pa bi morale iti normalno.
Držim pesti, da bo to rešilo vse skupaj, da dobim mojo lubico nazaj.
Ker če je 6 prestav mislim da je to čist isti menjalnik kot v moji kanti (oziroma tudi isti kot v GTA in ostalih V6 bencinarjih). Sklopka je verjetno zelo podobna moji potem.
Mogoče so angleži zajebali, ker v Anglijo niso nikoli uvažali 2.4JTD s 6 prestavami...
Ker če je 6 prestav mislim da je to čist isti menjalnik kot v moji kanti (oziroma tudi isti kot v GTA in ostalih V6 bencinarjih). Sklopka je verjetno zelo podobna moji potem.
Mogoče so angleži zajebali, ker v Anglijo niso nikoli uvažali 2.4JTD s 6 prestavami...
6 prestav je. A je sploh bla 2.4 JTD s 5. prestavami? Tud moja stara 166 (100kW) je imela 6. prestav.
Ne vem pa kdo mi je rekel, da je menjalnik v 2.4 JTD dosti boljši kot v 2.4 JTDm. Nimam pa pojma, če je to res ali imata celo oba enak menjalnik.
JTDm v 156 ima drugačen menjalnik (GMov 6 stopenjski, enak kot v 159), medtem ko ima 166, kakor jaz vem, samo alfine 6 stopenjske. Problem pri 156 je preozek motorni prostor zato tudi v 156 nikoli ni bilo 2.4 10V JTDja z 6 prestavami, šele s predstavitvijo JTDm 20V so začeli ugrajevati GMov menjalnik, ki je ožji zaradi 3 osne konstrukcije. Pri 166 je očitno toliko več prostora da je alfin 6 stopenjski menjalnik možno vgraditi, zato je verjetno isti menjalnik tudi v 166 JTD 20V.
V angliji pa sem slišal da so bile samo 5 stopenjske 2.4 JTD, v vseh modelih.
Kolikor mi je znano imata 166 jtd in 166 jtdm malce drugačna menjalnika - no ja vsaj hod ročice naj bi bil krajši zato predvidevam, da sta drugačna menjalnika. Ampak ne bom trdil sigurno, ker nisem prepričan.
Jah, možno da je v JTDm tudi GMov menjalnik... to vidiš po temu v katero smer se šalta rikverc... Pri alfinem šestaku je levo zgoraj, pri GMovemu pa desno spodaj... oziroma obratno
TribesMan napisal/-a:Jah, možno da je v JTDm tudi GMov menjalnik... to vidiš po temu v katero smer se šalta rikverc... Pri alfinem šestaku je levo zgoraj, pri GMovemu pa desno spodaj... oziroma obratno