Sprednje vzmeti 166 JTD...

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

alfist1
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 61
Pridružen: Po Jan 19, 2015 10:26 am

Hvala za odgovor.
Bom jutri preveril koliko je moja od tal .potem se pa odlocim ali vzamem vmaxx ali original ti.
Koliko pa bi prisli ti fedri ?
Ima kdo izkušnje z vmaxx vzmetmi ? Na forumu sem zasledil ,da se 166 z njimi pelje zelo dobro.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Original Ti spednje so dobrih 150€ po kosu (zadnje pa malo pod 150€). Če že menjaš, menjaj kar vse 4.

Tudi moje se ble spredaj počene. Sklepam, da pride vlaga med gumico, ki obdaja spodnji del vzmeti in vzmet, kar povzroči rjavenje in posledično tudi to, da vzmet poči.
Zato sem ko sem jih zamenjal povedal, naj mi zakitajo tole gumico na začetku in koncu, da preprečim vodi vstop med gumico in vzmet. Upam, da bo delovalo tole :)

Originalne že imajo to gumico gor, neoriginalne pa verjetno odvisno od proizvajalca do proizvajalca.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
alfist1
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 61
Pridružen: Po Jan 19, 2015 10:26 am

Uh te original so pa kar cena :? Se bolj nagibam k neoriginalnim ali pa vmaxx ovim ,cena je tu nekje,okoli 200e za komplet =D>
alfist1
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 61
Pridružen: Po Jan 19, 2015 10:26 am

Po nekaj posvetovanji z tistimi ki so vozili vmaxx vzmeti,tudi z uporabnikom zival(hvala) sem se odlocil da vmaxx odpade tako ,da se sedaj odlocam za neko alternativo originalu .
zanima me ,kaj priporocate in kje naj vzamem vzmeti ?

hvala,l.p
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Jaz sem se odločal med TI in Eibach Pro Kit. Na koncu sem se odločil za prve, saj se pri eibachu zadnji del preveč zniža, kar pa ni bilo po mojem okusu. Sicer sem upal, da bodo TI nekoliko nižje kot so sedaj, ampak se bodo mogoče še posedle.

Drugače pa če vzameš Lesjöfors ali Kayabo (ali pa kakšno drugo kakovostno znamko) v kakšni trgovini z avto deli ne bo nič narobe. Vsekakor bi pa pri tvojih kilometrih pozornost posvetil predvsem amortizerjem, ki so ključni pri voznih lastnostih in varnosti, pa pomembni pri zavorni poti,... in so večinokrat s strani lastnikov eni najbolj "pozabljenih" delov podvozja. Saj amortizerji postopoma zgubljajo svoje lastnosti in tako nihče ne opazi, da so že precej dotrajani, dokler niso že tako slabi da avto ne preneha nihat ko se zapelje čez neravnine. Uporabna doba amortizerjev je tam okoli 120.000 km.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
alfist1
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 61
Pridružen: Po Jan 19, 2015 10:26 am

Amortizerji izgledajo dobro,nič mastni ,avto se pelje odlicno,se nic ne ziblje, ce pritisnem avto se avto pocasi vrne v normalen polozaj,in nic ne skace.Tako da mislim da so v redu.
Fedre pa bi zamenjal kot ze rečeno samo zato ker je sprednji konec višji in me moti( očitno je negdo menjal sprednje fedre)

Kako pa gre to pri neoriginalih, je višina odvisna od kataloške stevilke kot pri originalih? Mislim da se Ti končajo z 65 se motim?
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Amortizerji pri 220.000 sigurno niso ok, o tem ni dvoma (razen seveda če so bili menjani kdaj vmes). To opaziš šele ko jih zamenjaš z novimi in vidiš kako drastično razliko naredijo. Ravno o tem sem pisal zgoraj, da se zdijo ljudem ok med vožnjo, zato ker počasi skozi čas zgubljajo svoje lastnosti in voznik ne opazi tega, saj ne pride do instante okvare - pa lahko potiskaš avto gor pa dol cel dan še hočeš :) tudi to da niso mastni še ne pomeni da so v redu.
Brezveze da zdaj napišem še 1x kar sem napisal 10 min nazaj. Gre pač za sprejeta dejstva o amortizerjih. Kakršenkoli strokoven članek o amortizerjih boš bral boš opazil več ali manj to kar sem napisal. Sam sem ne dolgo nazaj zamenjal komplet podvozje, in ko sem avto vozil pred tem bi rekel, da se odlično pelje (pa ima moja 166ka 145.000 km), ampak je zdaj kot dan in noč. Tako, da je subjektivno mnenje kot vidiš dokaj varljivo :wink:


Če so spredaj nove, menjaj samo še zadnje vzmeti. V ePer vnesi številko šasije, poglej kateri vzmeti pašejo na tvojo in s kataloško naj ti v trgovini z avto deli najdejo ekvivalentne neoriginalne vzmeti.


Ti vzmeti pa imajo desno od kataloških v ePer-u oznako E058, če se z miško pomakneš na to kodo ti izpiše SPORTS KIT TI.
Na hitro sem preveril, sprednje TI - 60658365, zadnje TI - 60692293. Za modele z avtomatskim menjalnikom so pa spredaj drugačne.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Amortizerje lahko tudi testiraš na bližnjem AMZS ali podobno, kjer izvajajo tehnične preglede.
Se pa moraš prej pogovorit z zaposlenim, da te zanima kaj več kot pavšalna ocena v stilu "so še okej", ali "počasi bo treba menjat", kar je običajno stil odgovora oz. razlage rezultata...
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
alfist1
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 61
Pridružen: Po Jan 19, 2015 10:26 am

Bom se pozanimal se na alfa servisu pri mehaniku ki ga poznam pa bom potem videl kaj se bo menjalo, to da bi pa menjal samo zadnje fedre ker so prednij novi pa zau ne pride v postev ker so res zelo visoki!

hvala vsem za odgovore :D

L.p
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Meni se na slikah v tvoji temi spredaj zdi avto povsem normalno visok. Zadaj pa zgleda vsekakor poseden, kar je normalno po tolko letih in km.

Moja na TI spredaj ne zgleda dosti nižja, če sploh (TI so 15 mm nižje spredaj, in 10 mm zadaj). Zadaj pa je vsekakor višja.
Tako, da dvomim da bo z novimi vzmetmi spedaj nižja. Tudi zato, ker bi na napačnih vzmeteh (npr. za 2.0 TS) bila nižja kot original. V6 in 2.4 dizli pa so imeli spredaj enake vzmeti.

Tako, da komot menjaš samo zadnje vzmeti.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
alfist1
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 61
Pridružen: Po Jan 19, 2015 10:26 am

Sosed ima 166 v6 in je avto veliko nizji kot moj na prednjem delu je nekako tako visok kot moj zadnji konec,tudi ti sem imel prloznost preizkusit nekaj mesecev nazaj in se mi je zdela zelo nizka.

Je pa moj prednji konec med gumo in blatnikom 7cm prostora, original 17" ter gume 225/45 17"
Tako da nevem spredaj se mi zdi res zelo visoka :?
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Kot že rečeno, z leti se vse vzmeti posedejo. Jaz imam 2-3 tedne gor TI vzmeti in ti zato lahko dam edino primerjavo s praktično novimi vzmetmi. Zato pa se mi spredaj tvoja ne zdi previsoka v primeru da ima nove vzmeti.

Sem šel ravnokar izmerit pri meni, sicer je malo temno da bi točno izmeril, ampak razmak je 6,5 cm na 225/45-R17. Kar je ravno 1,5 cm manj kot pri tebi. Toliko pa naj bi bile TI nižje od standardnih :)
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
alfist1
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 61
Pridružen: Po Jan 19, 2015 10:26 am

Potem se mi ne zdi 3 .5 cm znizanja prevec glede na to da je sedaj se 7 cm fore :D
Danes sem dobil sliko 166 tke na vmaxxovih vzmeteh in se mi zdi da je avto cisto natleh.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Če se odločiš dat nižje in trše vzmeti gor kot so to vmaxx, potem je praktično obvezno da daš tudi trše amortizerje. Če ne ti bo avto samo nabijal čez luknje. To dvoje mora biti dobro uglašeno med sabo, da je vožnja na primernem nivoju.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Čisto tako, raje merite od tal do blatnika, je precej natančnejše kot pa nekaj na gumo bolj kot ne ugibat.
Premer gume 205/55-16" je pa tudi enak 224/45-17".
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Odgovori
  • Informacija