Amortizerji pri 220.000 sigurno niso ok, o tem ni dvoma (razen seveda če so bili menjani kdaj vmes). To opaziš šele ko jih zamenjaš z novimi in vidiš kako drastično razliko naredijo. Ravno o tem sem pisal zgoraj, da se zdijo ljudem ok med vožnjo, zato ker počasi skozi čas zgubljajo svoje lastnosti in voznik ne opazi tega, saj ne pride do instante okvare - pa lahko potiskaš avto gor pa dol cel dan še hočeš
tudi to da niso mastni še ne pomeni da so v redu.
Brezveze da zdaj napišem še 1x kar sem napisal 10 min nazaj. Gre pač za sprejeta dejstva o amortizerjih. Kakršenkoli strokoven članek o amortizerjih boš bral boš opazil več ali manj to kar sem napisal. Sam sem ne dolgo nazaj zamenjal komplet podvozje, in ko sem avto vozil pred tem bi rekel, da se odlično pelje (pa ima moja 166ka 145.000 km), ampak je zdaj kot dan in noč. Tako, da je subjektivno mnenje kot vidiš dokaj varljivo
Če so spredaj nove, menjaj samo še zadnje vzmeti. V ePer vnesi številko šasije, poglej kateri vzmeti pašejo na tvojo in s kataloško naj ti v trgovini z avto deli najdejo ekvivalentne neoriginalne vzmeti.
Ti vzmeti pa imajo desno od kataloških v ePer-u oznako E058, če se z miško pomakneš na to kodo ti izpiše SPORTS KIT TI.
Na hitro sem preveril, sprednje TI - 60658365, zadnje TI - 60692293. Za modele z avtomatskim menjalnikom so pa spredaj drugačne.