Moderator: Tehnika moderatorji
apache, bi mi zaupal svojo telefonsko stevilko na osebna sporocila, da bi te poklical in vprasal ene par stvari glede menjalnika ki jz imam tudi tezaveapache napisal/-a:No, evo po treh mesecih čakanja in dela s menjalnikom, sem mu končno prišel do živega. Namreč, ni ne krmilna plošča, ne kumplunga temveč OLJE fantje OLJE.
Opel (v mojem primeru) priporoča eno vrst olja kot proizvajalec, GM kot dobavitelj rezervnih del i vseh kar se tiče servisa ima spet drugo številko olja in sevede tretje proizvajalec menjalnikov AISIN priporoča spet eno deseto cifro in olje.
Naredil sem kompleten FLUSH. Kako? tako da sem kupil 14 litrov olja in spustil vseh 14 čez sistem menjalnika dokler ni priteklo novo olje. Zadeo zaprl, zamenjal še hladilnik motorja/menjalnika, in resetiral vse napake. Pri preizkušni vožnji je menjalnik še malo drsel (ni bil dovolj anliftan) in sem ga peljal kr ene 50 km po vsem možnih prestavah in načinih vožnje.
Po tem se nivo olja znižal pod minimum (komaj da je šibko dotikal) nakar sem vlil več kot po litra LUCAS OIL TRANSMISSION FIX, in zadevo dal v nivo.
Avto sedaj vleče i šalta bolj kot takrat ko je imel 100 tisoč manj.
Servis sem delal SAM uz konstantno pomoč tujega foruma.
Vse napake so izginile, vsa pričakovanja da bom mogel kupit novi menjalnik oz. obnavljat so padla v vodo.
Ostalo je edino logično vprašanje kdor koga nateguje v vsem tem?
Upam da bo tako tudi in ostalo. V mojem primeru je bila napaka olje ker za ta tip mnjalnika je glih to najbolj pomembna reč (saj so za druge tudi) samo v primeru AISIN- ki se olje in cel menjalnik greje blj kot vsi drugi, glih zaradi te spremembe in prilagajanja mora bit OLJE MOBIL 1 ATF 3309
Lp vsem, hvala za pomoč in informacije.
Alfa sport napisal/-a:Definitivno se ti je največji nateg zgodil na servisu, saj so ti zatrjevali, da je vse OK in nivo ustrezen. Po vsej verjetnosti so ti pa nalili prvo olje, ki jim je prišlo pod roke pa še pri nivoju so se ti usekali.
Olja ki so narejena po standardu 3309 so vsa OK in ne samo Mobil. Jaz osebno uporabljam toyota type IV.
Me pa zanima, čez katere odprtine si naredil kpl flush. Čez tiste, ki so se pojavile ko si odstranil hladilnik.
P.S.1: Če se ti je olje merilne palice samo dotikalo in si potem dolil samo pol litra nekega aditiva ocenjujem, da imaš notri še vedno premalo olja in če se prav spomnim je razlike cca liter.
P.S2.: Kot si že omenil ima Aisin hladilnik, ki skrbi (če imaš seveda termostat OK), da je olje konstanto na 90C torej kakšno pregrevanje, ki bi povzročalo razkroj olja ne pride poštev, seveda ob predpostavki, da je dovolj olja in sistem deluje predvideno specifikaciji.
Imam vodni hladilnik ki je hkrati tudi hladilnik vode za motor.Alfa sport napisal/-a:Ali imaš vodni ali zračni hladilnik. Načeloma ima ta aisin vodni hladilnik (in grelnik) in ker je montiran direkt na menjalnik, ga moraš odstraniti da narediš flush.
Tipičen problem Aisina ... ne samo v alfi, zato se nikar ne sekiraj preveč.Filko napisal/-a:no koncno sem peljal avto Tinetu v trbovlje..zdaj je tam ze 2 tedna in mi bo menjal krmilno plosco..se ze veselim racuna za placat (je reku od 1000-1500€) in upa da je samo to treba zamenjat ker ce ne se bo cifra hitro podvojila
problem je v tem ki na vsakem servisu so mi rekli drugace..eden mi je rekel da je centrala menjalnika ki pa stane 1300€..no bomo vidli..Alfa sport napisal/-a:Tipičen problem Aisina ... ne samo v alfi, zato se nikar ne sekiraj preveč.Filko napisal/-a:no koncno sem peljal avto Tinetu v trbovlje..zdaj je tam ze 2 tedna in mi bo menjal krmilno plosco..se ze veselim racuna za placat (je reku od 1000-1500€) in upa da je samo to treba zamenjat ker ce ne se bo cifra hitro podvojila
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost