Avtomatski menjalnik in grdo prestavljanje

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
SubjectX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1001
Pridružen: To Jun 21, 2005 1:04 pm

naceloma je lahko krivo tudi kaj drugega, saj se olje segreje sele cez cas in takrat zacne kaj nagajati tudi mehanicno, ko viskoznost olja ni vec prava..
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Res vam priporočam, da si prebereta še npr tuj volvo forum pa bosta videla koliko je ura.

Namreč to je tipičen primer okvare dela krmilne plošče. Gre za mehansko obrabo samo dela krmilne plošče, ki pa se žal menja v celoti, na pooblaščenih servisih pa celoten menjalnik.

V SLO obstajajo nekako trije strokovnjaki s tem da eden ne šraufa Aisinov.
apache
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 13
Pridružen: To Jun 08, 2010 8:25 am

No, evo po treh mesecih čakanja in dela s menjalnikom, sem mu končno prišel do živega. Namreč, ni ne krmilna plošča, ne kumplunga temveč OLJE fantje OLJE.
Opel (v mojem primeru) priporoča eno vrst olja kot proizvajalec, GM kot dobavitelj rezervnih del i vseh kar se tiče servisa ima spet drugo številko olja in sevede tretje proizvajalec menjalnikov AISIN priporoča spet eno deseto cifro in olje.
Naredil sem kompleten FLUSH. Kako? tako da sem kupil 14 litrov olja in spustil vseh 14 čez sistem menjalnika dokler ni priteklo novo olje. Zadeo zaprl, zamenjal še hladilnik motorja/menjalnika, in resetiral vse napake. Pri preizkušni vožnji je menjalnik še malo drsel (ni bil dovolj anliftan) in sem ga peljal kr ene 50 km po vsem možnih prestavah in načinih vožnje.
Po tem se nivo olja znižal pod minimum (komaj da je šibko dotikal) nakar sem vlil več kot po litra LUCAS OIL TRANSMISSION FIX, in zadevo dal v nivo.
Avto sedaj vleče i šalta bolj kot takrat ko je imel 100 tisoč manj.

Servis sem delal SAM uz konstantno pomoč tujega foruma.

Vse napake so izginile, vsa pričakovanja da bom mogel kupit novi menjalnik oz. obnavljat so padla v vodo.
Ostalo je edino logično vprašanje kdor koga nateguje v vsem tem?

Upam da bo tako tudi in ostalo. V mojem primeru je bila napaka olje ker za ta tip mnjalnika je glih to najbolj pomembna reč (saj so za druge tudi) samo v primeru AISIN- ki se olje in cel menjalnik greje blj kot vsi drugi, glih zaradi te spremembe in prilagajanja mora bit OLJE MOBIL 1 ATF 3309

Lp vsem, hvala za pomoč in informacije.
Uporabniški avatar
Filko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 212
Pridružen: To Nov 03, 2009 11:19 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Koper

apache napisal/-a:No, evo po treh mesecih čakanja in dela s menjalnikom, sem mu končno prišel do živega. Namreč, ni ne krmilna plošča, ne kumplunga temveč OLJE fantje OLJE.
Opel (v mojem primeru) priporoča eno vrst olja kot proizvajalec, GM kot dobavitelj rezervnih del i vseh kar se tiče servisa ima spet drugo številko olja in sevede tretje proizvajalec menjalnikov AISIN priporoča spet eno deseto cifro in olje.
Naredil sem kompleten FLUSH. Kako? tako da sem kupil 14 litrov olja in spustil vseh 14 čez sistem menjalnika dokler ni priteklo novo olje. Zadeo zaprl, zamenjal še hladilnik motorja/menjalnika, in resetiral vse napake. Pri preizkušni vožnji je menjalnik še malo drsel (ni bil dovolj anliftan) in sem ga peljal kr ene 50 km po vsem možnih prestavah in načinih vožnje.
Po tem se nivo olja znižal pod minimum (komaj da je šibko dotikal) nakar sem vlil več kot po litra LUCAS OIL TRANSMISSION FIX, in zadevo dal v nivo.
Avto sedaj vleče i šalta bolj kot takrat ko je imel 100 tisoč manj.

Servis sem delal SAM uz konstantno pomoč tujega foruma.

Vse napake so izginile, vsa pričakovanja da bom mogel kupit novi menjalnik oz. obnavljat so padla v vodo.
Ostalo je edino logično vprašanje kdor koga nateguje v vsem tem?

Upam da bo tako tudi in ostalo. V mojem primeru je bila napaka olje ker za ta tip mnjalnika je glih to najbolj pomembna reč (saj so za druge tudi) samo v primeru AISIN- ki se olje in cel menjalnik greje blj kot vsi drugi, glih zaradi te spremembe in prilagajanja mora bit OLJE MOBIL 1 ATF 3309

Lp vsem, hvala za pomoč in informacije.
apache, bi mi zaupal svojo telefonsko stevilko na osebna sporocila, da bi te poklical in vprasal ene par stvari glede menjalnika ki jz imam tudi tezave

hvala in lp
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Definitivno se ti je največji nateg zgodil na servisu, saj so ti zatrjevali, da je vse OK in nivo ustrezen. Po vsej verjetnosti so ti pa nalili prvo olje, ki jim je prišlo pod roke pa še pri nivoju so se ti usekali.
Olja ki so narejena po standardu 3309 so vsa OK in ne samo Mobil. Jaz osebno uporabljam toyota type IV.

Me pa zanima, čez katere odprtine si naredil kpl flush. Čez tiste, ki so se pojavile ko si odstranil hladilnik.

P.S.1: Če se ti je olje merilne palice samo dotikalo in si potem dolil samo pol litra nekega aditiva ocenjujem, da imaš notri še vedno premalo olja in če se prav spomnim je razlike cca liter.
P.S2.: Kot si že omenil ima Aisin hladilnik, ki skrbi (če imaš seveda termostat OK), da je olje konstanto na 90C torej kakšno pregrevanje, ki bi povzročalo razkroj olja ne pride poštev, seveda ob predpostavki, da je dovolj olja in sistem deluje predvideno specifikaciji.
apache
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 13
Pridružen: To Jun 08, 2010 8:25 am

Alfa sport napisal/-a:Definitivno se ti je največji nateg zgodil na servisu, saj so ti zatrjevali, da je vse OK in nivo ustrezen. Po vsej verjetnosti so ti pa nalili prvo olje, ki jim je prišlo pod roke pa še pri nivoju so se ti usekali.
Olja ki so narejena po standardu 3309 so vsa OK in ne samo Mobil. Jaz osebno uporabljam toyota type IV.

Me pa zanima, čez katere odprtine si naredil kpl flush. Čez tiste, ki so se pojavile ko si odstranil hladilnik.

P.S.1: Če se ti je olje merilne palice samo dotikalo in si potem dolil samo pol litra nekega aditiva ocenjujem, da imaš notri še vedno premalo olja in če se prav spomnim je razlike cca liter.
P.S2.: Kot si že omenil ima Aisin hladilnik, ki skrbi (če imaš seveda termostat OK), da je olje konstanto na 90C torej kakšno pregrevanje, ki bi povzročalo razkroj olja ne pride poštev, seveda ob predpostavki, da je dovolj olja in sistem deluje predvideno specifikaciji.

Ja sevede so na servisu zaj.... Kar se tiče flush-a, sem dal ven iz hladilnika cevko ker sem rabil dolžino cevi in še na koncu je imela tisto alu cevko na katero sem nataknil svojo cevko za odtok olja.

Razlika med min in max je 2dcl. Ampak vseeno je treba po parih dneh spet preverjat nivo. Sedaj ko je narejen flush bom mogel bit pozoren kar se tiče nivoja, ker bo še nekaj časa (baje do 1500 km) nivo olja padal in bo potrebno dolivat.
Mobil 3309 je isti klinc kot toyota iv, sam da je toyotin olje dražji.

Lp
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Ja samo mobil se ne dobi pri nas ali pa se je zadeva spremenila. Če se prav spomnim se je celo samo v USA. Meni je takrat uvoznik rekel, da se jim ne splača uvažati tega olja.
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Ali imaš vodni ali zračni hladilnik. Načeloma ima ta aisin vodni hladilnik (in grelnik) in ker je montiran direkt na menjalnik, ga moraš odstraniti da narediš flush.
apache
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 13
Pridružen: To Jun 08, 2010 8:25 am

Alfa sport napisal/-a:Ali imaš vodni ali zračni hladilnik. Načeloma ima ta aisin vodni hladilnik (in grelnik) in ker je montiran direkt na menjalnik, ga moraš odstraniti da narediš flush.
Imam vodni hladilnik ki je hkrati tudi hladilnik vode za motor.
Cev ki gre v spodnji del hladilnika vode je izhod iz menjalnika in vhod v kiler, tko da odstraniš samo to cev (moraš pazit - vsaj pr men- da ne zgubiš šplenti ki je na cevki gor- namreč imam sistem na klik, brez objemk.

Nimam nobenega hladilnika montiranega na menjalniku, mislem pa narediti posebej hladilnik (zračni) samo za menjalnik ki bi bil fiksiran na kondenzator klime. Zaradi serijske napake pri večini avtomatikov, sati hladilnika se uničijo in voda udre v menjalnik, sam se odločil da si bom montiral univerzalni hladilnik olja. Ivnesticija ni draga (100€ cca) ampak imaš pol mir kar se tiče menjalnika.
SubjectX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1001
Pridružen: To Jun 21, 2005 1:04 pm

jest sm pa samo menju po 3-4 litre olja naenkrat, kolikor ga pac pritece ven ob menjavi. sem pa uporabil toyotinega. Kje si dobil ti svojega?

Si iz lj?
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Vprašanje če je to dobra ideja, ker:
- hladilna tekočina tudi poskrbi, da se olje segreje na optimalno obratovalno temperaturo
- Klima ni stalno v pogonu.
- pri segrevanju aolja nad 90C nimaš kontroliranega hlajenja olja, kar s hladilno tekočino lahko dosežeš.

Boljša je preventivna menjavo hladilnika.

Še vedno ne vemo kje si kupil olje Mobil in kako si spravil ven kpl olje.
Uporabniški avatar
Filko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 212
Pridružen: To Nov 03, 2009 11:19 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Koper

no koncno sem peljal avto Tinetu v trbovlje..zdaj je tam ze 2 tedna in mi bo menjal krmilno plosco..se ze veselim racuna za placat (je reku od 1000-1500€) in upa da je samo to treba zamenjat ker ce ne se bo cifra hitro podvojila
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Filko napisal/-a:no koncno sem peljal avto Tinetu v trbovlje..zdaj je tam ze 2 tedna in mi bo menjal krmilno plosco..se ze veselim racuna za placat (je reku od 1000-1500€) in upa da je samo to treba zamenjat ker ce ne se bo cifra hitro podvojila
Tipičen problem Aisina ... ne samo v alfi, zato se nikar ne sekiraj preveč.
Uporabniški avatar
Filko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 212
Pridružen: To Nov 03, 2009 11:19 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Koper

Alfa sport napisal/-a:
Filko napisal/-a:no koncno sem peljal avto Tinetu v trbovlje..zdaj je tam ze 2 tedna in mi bo menjal krmilno plosco..se ze veselim racuna za placat (je reku od 1000-1500€) in upa da je samo to treba zamenjat ker ce ne se bo cifra hitro podvojila
Tipičen problem Aisina ... ne samo v alfi, zato se nikar ne sekiraj preveč.
problem je v tem ki na vsakem servisu so mi rekli drugace..eden mi je rekel da je centrala menjalnika ki pa stane 1300€..no bomo vidli..:)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Kaj pa če bi bilo treba samo menjalnik "skalibrirat"?

Kokr sem nekaj bral v zadnjih dneh, sicer ne o Aisinu ampak o ZFu, bi moral menjalnik spustit čez "self learning" rutino vsakič ko kej prčkaš po njemu.

Sicer ne poznam zadev ampak... je to že kdo počel?
Tip ki razvija program Fiat ECU Scanner je obljubil da bo v naslednji verziji podpora tudi za Aisin menjalnike, za zdaj podpira to rutino samo za ZF.
Odgovori
  • Informacija