164 3.0

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
ToMi`
Alfist
Alfist
Prispevkov: 426
Pridružen: Ne Apr 25, 2004 12:20 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ruše

no ker od jutri naprej moj daily drive ne bo več alfa, me zadnje dni muči ena lepotica, mimo katere se vozim vsak dan v službo, no danes se ustavim, pogledam na zadek in na usta se mi prikrade :mrgreen:

jutri torej akcija, da najdem lastnika :)

v bistvu nevem skoraj nič o 164, tako, da vse informacije so dobrodošle, je to primeren avto, da ga maš doma v garaži pa obnavljaš/restavriraš ? :wink:
you cannot be a true petrolhead until you've owned an alfa. J. C.
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

164 so redke dobro ohranjene, glede na izdelavo in tehnologijo so pa to nadAlfe. Marsikdo je se danes ne zamenja za 166. Ali kot je nekdo rekel na forumu: Alfo 164 mam v garazi, 166 pa zunaj :)
Ce hoces kasno iz slabsega stanja spravit v dobro stanje, bodo taki stroski, da te bo kaj hitro minilo. Poisci kaksno dobro ohranjeno z znano zgodovino. Ce ze mas avto, ti ne bo tezava iskat dolgo casa, pa potem ustimaj. Mokre sanje so sicer QV, ampak pri nas je ne bos (verjetno) dobil.
Meni je sicer QV z zendercami zmagovalna kombinacija.
Ko bos pa nabavil, pa le pokazi v galeriji :)
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Velik plus 164 3.0 je motor. Ta je še 12 ventilski in ima v nizkih obratih res ogromno navora. Tako se lepo pelješ z minimalnimi obrati v peti brzini in avto se ne matra. Ti motorji so špica, vendar znajo popit kar nekaj olja. Jaz sem imel 164QV in avto je res bomba. Je mal staro noter, ampak če si tak tip, kot jaz, da so mu take stvari všeč, potem je ta avto zate. 8)
Slika
cabby
Alfist
Alfist
Prispevkov: 269
Pridružen: So Jul 07, 2007 7:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

Glede nato, da sem Alfo 164 3.0 V6 doživel v klasični obliki, jo vizuelno predelal v QV, nabavil Zender Milano platišča in jo za konec razrezal s flexom ti lako ponudim nekaj odgovorov.
1. Alfa 164 3.0 V6, bo vedno zanimiva za restavratorstvo in obnovo zaradi pocinkane karoserije. Ta ima zgolj 2 šibki točki in sicer zadaj na levem in desnem pragu pod vrati, kjer je bila karoserija v tovarni vpeta in kjer je nanos cinkanja najmanjši. Tam lahko zmeraj pričakuješ rjo. Prav tako jo lahko pričakuješ na vpetju zadnje preme. Drugje načeloma rje na tem avtu ni. Seveda če ni bila kdaj od kakšnega karambola slabo popravljana. Se pravi je strošek obnove karoserije relativno nizek.
2. Ena izmed hib so tudi precej porozne šalčke sprednjih amortizerjev ki zaradi rje ponavadi zelo sprhnijo. Nove žal niso več dobavljive, pašejo pa od večine novejših Super modelov.
3. Vsa elektronika načeloma deluje BP, pogosta je okvara ventilatorja oziroma elektronike ki skrbi za hitrost delovanja ventilatorja v kabini. Serviserji ponavadi trdijo, da gre za okvaro motorčka, vendar sem se v 3 letih prepričal da je okvara dosti manjša, vsaj kar se dela tiče, ker se zadevo brez težav odpravi v 15 minutah.
4. Motor je biser. Ne glede nato kako jo je meni ušpičil, še vedno sanjam, da bo v bližnji prihodnosti na mojem parkirišču nova 164-ka z eno rahlo spremembo. Če ima avto preko 200000 km preventivno zamenjaj ojnične ležaje in ležaje glavne gredi. Strošek je v primerjavi s tem kakšne posledice pusti izrabljen ojnični ležaj minimalen.
5. Eden izmed problemov kar se servisiranja tiče je tudi dobava originalnih delov, ki so težko ali pa sploh več niso dobavljivi. Določeni pa so še presneto dragi. Marsikateri rezervni del se dobi na ebayu, sopet druge moraš kupiti original, kot naprimer napenjalec zobatega jermena ki je presneto drag.
6. Kako iskana so pa Zender Milano platišča pa mi ni treba najbrž govoriti. Za svoja sem prevozil 2100 km v Hannover in nazaj in jih lansko poletje prodal v Grčijo v Atene, tako da tukaj je pač tako, če jih želiš imeti se boš definitivno peljal daleč.
7. Tržna vrednost. Avto trenutno razen modelov QV, QV 24V in Q4 nimajo blazne vrednosti, kljub temu pa se najde na hrvaškem in drugod po Evropi kamor sem jaz razprodal svojo, še vedno nekaj entuziastov, ki so za lepo ohranjen del pripravljeni plačati kar nekaj. Tako sem recimo za svojo 164-ko iztržil blizu 3000 EUR, pa imam še vedno nekaj delov na zalogi. V Sloveniji razen katalizatorja, ki ti ga bodo odkupili tisti ki se s tem bavijo ne boš prodal skoraj nič.

V primeru, da kupiš originalno QV, je strošek obnove dokaj nizek. Cca 1500 eur te pride zares kvaliteten velik servis vozila, cca 300 eur izpuh, dobrih 250 eur komplet zavore in to je to, seveda ob predpostavki da so ostali deli solidno ali dobro ohranjeni.

Pa še to. Ker sem jo dejansko razstavil do zadnjega vijaka, lahko samo rečem, da je izdelava tega avtomobila fenomenalna. Od tega kako so bile že takrat postavljene ojačitve podvozja, strehe, A stebričkov in B stebričkov, do tega, kako dobro je bil avto zvočno izoliran in kako kvalitetno je bil avto sestavljen. Pri starosti 18 let starega avtomobila sem pričakoval ogromno zlomljenih vijakov, rje ipd. No tega na Alfi 164 ni. Prešraufal sem nešteto avtov in zmeraj se zlomi kakšen star vijak, no tega pri Alfi nisem doživel in ravno zaradi kvalitete bo spet kmalu na mojem parkirišču.
LP Luka
Zasvojen s številom oktanov.
Nafta je za ogrevanje stanovanja, če še nimaš plina.
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Vglavnem tisti, ki jo ima, naj jo drži pri sebi, ker tem avtomobilom bo vrednost samo še rasla. Lepe QV na autoscoutu ali mobile dosegajo lepe cene.
Slika
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

sicer mam jz 2.0 TS mašino ne sam mislim da v moji temi najdeš ogromno stvari..je tut že 14 strani debate in fotk ne..mislim jz je kljub tem da je totalka sfu*ana nebi zamenjal za noben avto! pa tut vse bolj redka je in jo res že težko sploh vidiš še kje..

je pa tko ko so ti rekli in ti lahk sam še potrdim to..če boš najdo eno slabo ohranjeno pa za obnavlat..se ne splača..ker boš rabo vse zamenjat!dobesedn vse skor! jz sem v mojo v 1 letu vrgo zdej že 2000€ pa mi je mašina zdej crknla(sreča da mam rezervno pa jo bom sam mal obnovil pa bo kul vrjetn)..

morš vedet da splača se ne..niti slučajn! pol bolš da najdeš eno dobr ohranjeno pa kako malenkost še zamenjaš pa tko..ker dobro ohranjene so res odlične! sama vožnja z njo in vse je pa zlo prijetna! jz prav uživam v vožnji..že 2.0 TS mašina ma ful dobr zvok ko jo pritisneš v višje obrate..tko da 3.0 pa itak vrjetn brez besed :D


vglavnem če te bilokaj zanima tko nasploh ti rade volje pomagam :)
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
tritolone
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 8
Pridružen: To Jun 30, 2009 1:04 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: jesenice

LP,

Si bom sposodil to temo da ne odpiram nove.

Nameravam malo "zrihtati" 164 3.0 QV. Trenutno je sicer v voznem stanju (bolj ali manj BP) in jo tudi uporabljam vendar od zunaj zgleda na žalost bolj slabo.

Rabil bi pokrov motorja, obe stranski ogledali, ključavnico in značko za prtljažnik, motorček za šipo, originalni zračni filter in še nekaj malenkosti v notranjosti. Dobro bi bilo tudi zamenjati fedre ker jih je nek genij pred mano porezal...

Če ima kdo slučajno kaj od tega za prodat lepo prosim na ZS.

Hvala

PS: Če ima kakšen strokovnjak (pa ne kafanski) za 3.0 motor kakšno uro časa, da gremo en krog, ker rabim mnenje o motorju, častim pivo:)
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

Predstavi nam jo, jaz jo imam tudi. Odvisno kaj rabis za notri, za zracni filter uprašaj pri potokarju, saming..jaz sem ga dobil. Za fedre pa ce ti dela el. Podvozje spremlaj eBay za orig. Drgac pa meni u kompletu fedri in amort.
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Če se ne motim je to ena izmed forumašev:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7081563&show=1

In ta tud:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7057836&show=1

164 je vedno bila in vedno bo krasota!!!

TO pa se splača vzet že samo zato ker je taaak hudo redka da joj:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7227976&show=1
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Odgovori
  • Informacija