Okvara motorja Alfa 164

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Hja no obcutek momenta pac, drugace s strani obremenitve ni kaj bistveno drugace kot prestavljanje med prestavami pri maksimalnem pospesevanju, saj tam tudi pri visokih obratih pritisnes sklopko in obrati padejo recimo da tudi cisto do nule ce jih ne drzis v pripravi za naslednjo prestavo. Kar se pa tice bremz, pa obstaja ena majhna stvar ki se ji rece nepovratni ventil in poskrbi da tudi ko ti crkne motor servo sistem deluje se par pritiskov. Servo volan pa ni kaj prida pomoci pri 240km/h na ravnem kosu avtoceste.
Ce pa je za normalen alfin motor to razlog da ribne pol pa namesto, da ga grem popravljat in se zastonj jebat, rajsi porinem avto v graben pa kupim kasno kanto. Sej ne bo sla nikamor ampak vsaj delala bo kot ostali otto motorji.
Emperor of The Dark Realm
Lancia
Alfist
Alfist
Prispevkov: 408
Pridružen: Pe Jan 02, 2004 11:02 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

To sigurno ni razlog, da je motor ribnu, nek razlog je moral biti že prej, ali premalo olja, ali zamašen oljni filter, ali nemenjano olje, ali pač neka x-ta napaka. praviš, da imaš manometer notr vgrajen, pritisk olja pa si tut neki reku, da je premajhen. Lah je za to ribnu. Zakaj pa je pritisk olja premajhen, so pa zgornji razlogi, ali pa okvara črpalke. Fiatovi 2.0 turbo 16 V motorji so bili recimo zelo občutljivi na količino olja, ki je morala biti obvezno vsaj nekaj nad min in pa na oljni filter. Če je bil originalen, je vse OK, je pa obstajal en ponaredek, ki pa ni omogočal zadostnega pritiska olja, kar se je med drugim videlu tudi na manometru na armaturki in to je bil dostikrat razlog za zaribanje.
BMW stoji pred garažo, Alfa Romeo pa te čaka.
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Napisu sem da je bil pritisk olja nominalen, to pomeni normalen, ene 80km prej sem tankal in preveril nivo olja bilo je ene 3 mm nad minimumom, pravtako kot ko sem avto ustavil le, da je sedaj metalik - v njem so opilki.
Motor ima 7,5 litrov olja, ze od min do max tocke na sipki je vec kot liter razlike, karter je relativno globok, tako da pomankanje olja nebi smelo biti.
Filter mogoce, olje ni bilo menjano v servisnem intervalu ampak "sproti" na vsake 500-2000km liter olja v motor - pusca namrec napenjalec zobatega jermena. Mozno je da se je kje zabila kaksen kanal, ki dovaja olje v lezaje.
Emperor of The Dark Realm
LTS3
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: So Apr 03, 2004 12:33 pm

Na mojem starem starem avtu je ribnil glavni lezaj in je mehanik naredil iz dveh motorjev enega delujocega. Uporabil je neposkodovano glavno gred in najbolje ohranjene ojnicne lezaje iz obeh motorjev. Motor je deloval brezhibno in brez vibracij, Stoj i gledaj. Aja, PRV 2664 ccm.

200k sit za generalko na 3.0 V6 italijanu....a kupujes novo masino?

Trenutno imam SAABa in sem menjal nosilce motorja(2kom), menjalnika(1kom) in komplet sklopko. Cena 250k sit. Samo za primerjavio, ce se komu zdi veliko 200k sit za komplet generalko na motorju.

Masina pa ti je ribnila zaradi nevzdrzevanja, cloveski faktor. Ali si ti kriv ali pa prejsnji lastniki. Ni napaka v materialu.

Ajd, prikolca in v Italijo po novo masinco.

Lep pozdrav
Uporabniški avatar
der_Alte
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 145
Pridružen: Če Nov 27, 2003 7:57 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Lancia napisal/-a:Fiatovi 2.0 turbo 16 V motorji so bili recimo zelo občutljivi na količino olja, ki je morala biti obvezno vsaj nekaj nad min in pa na oljni filter. Če je bil originalen, je vse OK, je pa obstajal en ponaredek...
Sicer off topic... ampak ja. Tole o filtru velja za vse 1995ccm motorje. Ponaredek je bil minimalno cenejši, ampak z že omenjeno "lastnostjo".
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Govoriti o cloveskem faktorju v casu, ko razlog za okvaro oz okvara sama ni dolocena se mi zdi malo jasnovidno.
Kar se pa tice 200 jurjev "generalke" mislim da ne vkljucuje honanja in menjavanja batov, saj bi to pomenilo kar prijetno visji strosek. Kvecjemu batni obrocki, ojnicni lezaji in lezaji glavne gredi ter se crpalka za vodo in pripadajoca tesnila.
Nova masina stane kaj vec kot 4000EUR, druga rabljena pa je v neznanem stanju in ponavadi le to ni ravno prevec dobro(vecina zadnjih lastnikov teh avtov poskri za hladno priganjanje in povecano potrosnjo olja v zavidljive visave). Drug problem pa je tudi, da so ti motorji zelo redki.
Emperor of The Dark Realm
Uporabniški avatar
Italjan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1043
Pridružen: Če Avg 05, 2004 12:13 pm

"Lancia" ma čist prav!!! Mam iskušnje s temi stvarmi, in sicer: ležaj nikoli ne ribne kar tako ampak za slišiš že prej. Od začetka se ga sliši šele pri fino segretem motorju, samo za to moraš imeti uho. Glede na to da si peljal naprej - kolk dale - še 100km :) :)? V tem primeru si poskrbel, da se je ležaj pregreval in in se je poškodovalo še ležišče ležaja, glavna gred tud zihr ni več ravna itd... Po domače povedano je motor "fucked up"
Četudi daš gred brusi, nove ležaje, si boš samo nakopal stroške najmanj 200.000SIT in boš naredil 10.000 km (če jih boš) in bo spet isto. Nism tega razlagal, zato da bi ob priložnosti omenil, da imam motor v6 3.0 naprodaj, ampak da bi revežu prišparal kak tolar.
Dam ga za 50k SIT - s tem, da se motor prej proba, ker je še v avtu.
Lancia
Alfist
Alfist
Prispevkov: 408
Pridružen: Pe Jan 02, 2004 11:02 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Če je motor kolikor toliko vrede, je to gotovo najboljša in najcenejša rešitev po mojem mnenju :)
BMW stoji pred garažo, Alfa Romeo pa te čaka.
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

No prvic sem ga slisal sele po tem ko je prvic avto ze crknil in verjemi, da dobro poslusam vse manjse zvoke(vedno znanilec kaksnega novega stroska :cry: ) No kilometrov siscer nisem naredil toliko a se strinjam da je verjetno gred fuc, brusit se je ne da ker je nikljana tako da v postev pride samo zamenjava skupaj z vsemi lezaji.
Tudi sam sem razmisljal o menjavi motorja, a j eproblem v tem da je to drugacen motor, in ne navaden 3.0, oznaka motorja 64301 ina med drugim kompresijo 10:1 in ene par manjsih sprememb, torej bi moral menjat tudi motorno elektroniko in podobno.
Zaenkrat se razmisljam ali bi zamenjal gred z dobro rabljeno in nove lezaje
ali pa bi zamenjal cel motor.
Avto bi rad prodal a bo v vsakem primeru verjetno problem najti kupca...
Emperor of The Dark Realm
Uporabniški avatar
Alfač
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 82
Pridružen: Če Avg 26, 2004 5:17 pm

Drži,da ležaj lahko zagrabi brez predhodnega ropota,če pride do nenadne extremne obremenitve.Glede brušenja pa;večina današnjih motorjev ima zaradi večjih moči in s tem povezanimi obremenitvami motornih delov, glavno gred površinsko extra obdelano (nitrirano).Z brušenjem pa se nitrirana plast odstrani,gred pa postane mehkejša in neodporna.Zaradi tega pride v poštev le menjava gredi.
Merlin
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1178
Pridružen: So Sep 25, 2004 12:34 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Koseze

Jest sm ene 4mesce nazaj rihtov enga cliota, ki je mu isti problem, s tem da obstajajo samo tri ali štiri take mašine v SLO. :x
Glavno gred sm nesu enmu znancu ki mi jo je nabaril (tam kjer so ležaji) in zdrejal na prvo brušenje. Je pa bil isti trik da se ni dal samo drejat, druge gredi se pa ni dal dobit!!
Tak da bi se dala tud ta zrihtat če je sila prava :D :D
Enyoj your ride! Drive Alfa!

Slika
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Kar se gredi tice ni take sile, ker ce gre verjeti Compact98-u sta za vse 12V 3.0 motorje samo dva tipa gredi, ni vrag da najdem eno pravo nekje.
Drugace sem se pa ze skoraj cisto odlocil, da avto ce ga bom popravljal to storim kvecjemu kot hobby, recimo cez zimo, ker je prevec dela, da bi to naredu v roku enega meseca - ce bi mi delal na servisu bi samo z delom preplacu vrednost zelezja :roll:
Emperor of The Dark Realm
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Jaz bi v okviru 250 jurjev motor popravil, če je ostali pleh in kar ostane vredu. Pa maš spet skorej nov avto. Menjava avta te bo prišla dražje, čeprav kupiš kakšnega gnilega Clia.
Slika
Merlin
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1178
Pridružen: So Sep 25, 2004 12:34 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Koseze

Ma na uradnem servisu si zmrznil #-o
Bolje da kupiš novo :lol:

Jest bi jo tudi popravil, saj če je lepo ohranjena jo je škoda, res pa je da pomaga če poznaš koga, ki ti lahko to popravi kot prijatelju pa prideš cneje čez!!
Enyoj your ride! Drive Alfa!

Slika
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Sej ni treba na uradni servis! Ma maš majstrov okrog kolkr hočeš!
Slika
Odgovori
  • Informacija