Okvara motorja Alfa 164

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Danes sem se nic hudega slutec vozil iz obale proti ljubljani po avtocesti in sem na ravnini pri Divjaci malo probal kako se kej pospesuje nad 200, no ko sem prisel do 240 sem zadovoljno pritisnil sklopko in dal v ler, ko so obrati padli je motor enostavno crknil. Zacuden sem ga ponovno vzgal in nadaljeval pot tokrat veliko bolj mirno(okol 130kmh) in tako naprej brez problemov nekje do unca, kjer mi je v klancu malo naprej od izvoza spet crknil. Ko sem ga zalaufal nazaja (tudi tokrat uspesno iz prve) sem psotal pozoren na tih udarjajoc zvok, nakar sem se odlocil da bi bilo dobro ustavit ibn pogledat, seveda na Lomu. Ko sem se ustavil in odprl havbo ni bilo moc videt ali slisati nic pretirano cudnega, ko pa sem malo pobozal gas, je iz motorja zacel kaj kmalu prihajat glas podoben struzenju ali podobne kovinskem veselju. Avto sem samo parkiral in tam pustil.
Avto sicer zalaufa ampak se tezje vergla obenem pa po parih sekundah delovanja spet crkne. Pritisk olja je bil cel cas voznje nominalen in ni padel.
Torej kaj zaboga bi to lahko bilo?
Emperor of The Dark Realm
N']['H
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 177
Pridružen: Sr Avg 04, 2004 12:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor
Kontakt:

no bloody idea...
Slika
N']['H Dimension
skype: callto://nth-menthal
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Kaj bi bilo lahko to: ena velika pizdarija. Mehanika v avto pa na Lom.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

To da je zlo velika pizdarija mi je jasno, ampak tko okvino a je sla oljna pumpa, a so prjel ksni lezaji na gredi, zagrabu bat. Tko, da vem a se mi sploh splaca popravljat al ga rajs probam cimbolj komu za dele prodat.
Emperor of The Dark Realm
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Glave motorja bi sigurno kak ponosni lastnik 75 3.0 po mojem kupil. 8)


Kaj pa bi lahko bilo pa naj kdo z malo več izkušenj napiše. Lahko, da bat kje rajsa, ker potem se tako sliši. Vsaj pri R5. 8)
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
stieber
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 232
Pridružen: Če Okt 16, 2003 1:41 pm

Če ne bi bilo tistega "zvoka", bi lahko bil zgolj kakšen slab kontakt. Tu pa žal kaže, da je kaj hujšega. :(
Merlin
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1178
Pridružen: So Sep 25, 2004 12:34 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Koseze

Se pravi ko pobožaš gas začne ropotat? Kaj pa ko spustiš gas ? A zvok naenkrat izgine al se rahlo ojača in nato izgine al kako je slišat ?
Enyoj your ride! Drive Alfa!

Slika
Uporabniški avatar
MITT
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 725
Pridružen: Po Sep 29, 2003 7:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lj.si
Kontakt:

UUUF, čudno. Tudi jest bom vprašal - v štand gasu je zvok normalen?


Recimo, meni vsi najedajo, kaj mi ruži v motorji (že od vsega začetka se sliši potisni ležaj sklopke, ki seveda spremeni zvok, ko stisnem pedal), potem je dodaten izvor zvoka sesalni kolektor, ker je iz plastike se ful sliši vrtinčenje zraka. Me pa tudi malce mede od vsega začetka, da ni bil kakšen ležaj al še kaj hujšega v motorju, ampak, če zdele še vedno dela enako...

Če je treba kej pomagat... AMZS... :phone


EEEEEm, olje si imel malce nad MIN? Max. obrati in min. olje ravno ne grejo skupaj. Ko tišiš na obratih, pumpa olje na polno, ko si pa prtegnil sklopko, so pa obrati padli in je mogoče zmanjkalo olja glede na predhodno obremenitev. Lahko, da je kakšen ležaj in potem zelo zavira vrtenje gredi, zaradi česar motor crkuje. Moja teorija pač.
:evil:: "Yes, if you wanna run cool, you got to run on heavy heavy fuel!" :mrgreen:
Uporabniški avatar
dejan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1692
Pridružen: Ne Sep 07, 2003 5:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

SHadowX napisal/-a:To da je zlo velika pizdarija mi je jasno, ampak tko okvino a je sla oljna pumpa, a so prjel ksni lezaji na gredi, zagrabu bat. Tko, da vem a se mi sploh splaca popravljat al ga rajs probam cimbolj komu za dele prodat.
Če ti prime ležaj na kurblveli, se ne bi več peljal. Sem videl v živo pri devetnajstki 16V, kako se motor v trenutku ustavi iz 7000 obratov na 0, ko zagrabi ležaj.
Oljna pumpa tudi sigurno ni šla, ker bi ti avto zaribal po parih kilometrih vožnje, ne bi se peljal tako daleč kot si se.
Uporabniški avatar
xandrej
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 622
Pridružen: Pe Okt 24, 2003 9:46 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

Gred je šla.... Kurvnvela po domače... Avto vžge normalno laufa samo se čuje kot, da bi nekdo narahlo tolkel z kladivcem po mašini... 100%
Slika
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Ce bo vse po sreci grem danes z enim mehanikom avto mal se pogledat, vozit se itaq ne nameravam.
Ce predvidevamo da je prijel lezaj na glavni gredi, to v materialu pomeni komplet tesnil motorja, in vsi lezaji glavne gredi ter ojnicni, se kaj?
Se pa po mojem spominu slisi res najbolj tako kot je xandrej opisal kot da bi nekdo narahlo potrkaval po motorju, no razen kar je bilo na koncu tisto je bilo pa ze bolj metalno struzenje.
Emperor of The Dark Realm
Uporabniški avatar
xandrej
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 622
Pridružen: Pe Okt 24, 2003 9:46 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

Gred dopušča prvi brus... drugače se dobi gred ni problema, če ne ti jaz dam kontakt tip ti jo pripelje... Glede ojnic 100% nove ležaje in če to delaš in misliš avto obdržat še menjaš batne obročke in ležaje gredi... In komplet novih tesnil in vodna pumpa.. Če boš sam delal 200 000 SIT 100% če mene vprašaš.. Jaz upam, da ni to ampak po vsej vrjetnosti je...
Slika
Merlin
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1178
Pridružen: So Sep 25, 2004 12:34 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Koseze

Je zlo verjetno da je šol ležaj na glavni gredi #-o
Karter bi mogu dol dat pa bi bil 100%
Enyoj your ride! Drive Alfa!

Slika
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Ja smo ugotovil da je 100% ena od gredi.:D
Se bom pa stvari lotu z druge strani torej bom avto spravu na aprking pa odpru pokrove ventilov pa pregledu odmicne, ce so te v redu je pac glavna.
Zdej za naprej moram pa ugotovit ce mam kaksno vairanto popravt v doglednem casu, odvisno od tega katera gred je sla, ker je za glavno gredjo ogromno dela(snemanje menjalnika je samomor lazje cel motor ven vzet).
Emperor of The Dark Realm
Lancia
Alfist
Alfist
Prispevkov: 408
Pridružen: Pe Jan 02, 2004 11:02 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Točno tako kot je merlin rekel in že drugi prej. Tudi sam mislim, da gre za ležaj na glavni gredi. Zakaj se je to takrat zgodilo je pa več teorij: premalo olja+tišanje, napaka od prej. Ampak ne zastopim in inikoli ne bom zastopil zakaj bi pri 240 dajal v ler. Prvič to ni dobro za motor, da iz maximalne obremenitve preide takoj v popolno razbremenitev (hitre spremembe niso nikoli dobre), drugič pa to je tudi zelo nevarno početje - nej napr. motor ugasne in ostaneš pri 240 s trdimi žljafi in trdim volanom - hallo. Kle se ni za hecat, pa tut tko ne če maš pri takih brzinah v brzini potem je vsaj nek občutek povezanosti s tehniko in varnosti, v leru pa ni nobenega občutka.
Včasih take igrarije tudi koštajo!

No želim ti, da bi čim bolj ugodno popravil motor.
BMW stoji pred garažo, Alfa Romeo pa te čaka.
Odgovori
  • Informacija