166 kadi

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Zablindiraj EGR pa probaj...

Če so vakum cevke na mestu še ne pomeni da so OK. Preverit je treba če držijo vakum, ponavadi rade preperijo in pol maš celo štalo zaradi tega.

Cev pred turbino je vedno mastna, saj je v njo speljan oddušek oljnih hlapov. Tisto razpoko pa bi bilo pametno zatesnit, lahko da dela probleme.
vivora
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 223
Pridružen: Po Jan 03, 2011 10:46 am

Jaz imama podobne probleme. Najbolj skadi pri nizkih obratih nekje pri 1600 do 1800rpm potem pa skoraj nič. Olja ne pije ,obnovljeni turbo,blendiran egr, zamenjan lmm, zamenjane cevi od ic-ja do kolektorja in cev od turbine do ic-ja. Vakum cevke so videti ok. vendar jih bom ta teden zamenjal. Je možno da nagaja lmm? Prej je bil vložek od boscha F00c2g2063, zdaj pa je neke unknown firme in sta zadnji dve številki drugačni.Vendar je trgovec trdil dagre za nadomestek in ustreza vozilu. imam pa 110kw Ima še kdo kakšno idejo?
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

s kopijami lmm so vedno tezave(kitajsko sranje)
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
vivora
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 223
Pridružen: Po Jan 03, 2011 10:46 am

Danes zamenjane cevke za vakum in ponovno lmm in še vedno dimi. Verjetno bo treba pregledat šobe in pa intercoler. Tester ni pokazal nobene napake. Sem pa videl da rahlo piha pri izpušnem kolektorju in me zanima če to lahko vpliva na moč in dimljenje.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Mnja, bi bilo treba videti kakšne so številke pretoka zraka, vbrizga goriva, pritiska turbine...
Če se voziš kaj okoli Lj se oglasi pa lahko pogledava.
vivora
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 223
Pridružen: Po Jan 03, 2011 10:46 am

Moja alfica ne kadi več in gre spet normalno. Kriv je bil elektromagnetni ventil ,ki se nahaja pri vezni steni. Zahvala gre TribesManu.
Uporabniški avatar
swifty
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 243
Pridružen: Ne Jan 04, 2009 11:20 pm
Vozilo: ALFA 166 2.4 JTD 110 KW
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Kontakt:

vivora napisal/-a:Moja alfica ne kadi več in gre spet normalno. Kriv je bil elektromagnetni ventil ,ki se nahaja pri vezni steni. Zahvala gre TribesManu.

Koliko si dal za ta ventil ?
Alfa 166 2.4 JTD 150 HP letnik 2003 prodana
Alfa 166 2.4 JTD 150 HP letnik 2002 zamenjana
Alfa 166 2.4 JTD 150 HP letnik 2005 kupljena
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Bencin natankaj tak kot jaz dans pa nebo kadil :D Ružil bo samo tak kot Golf II diesel :D
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
vivora
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 223
Pridružen: Po Jan 03, 2011 10:46 am

swifty napisal/-a:
vivora napisal/-a:Moja alfica ne kadi več in gre spet normalno. Kriv je bil elektromagnetni ventil ,ki se nahaja pri vezni steni. Zahvala gre TribesManu.

Koliko si dal za ta ventil ?

kupil rabljenega in je stal 30 evrčkov.
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

O katerem ventilu je govora??
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Elektromagnetni vakumski ventil ki krmili lopatice na turbini, eni mu rečejo tudi overboost ventil.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

a ni blo dost vakuuma?
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
ALFA 166 JTD
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 25
Pridružen: To Sep 10, 2013 6:35 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MURSKA SOBOTA

lp,imel sem isti problem z kajenjem,dokler nisem dal obnoviti turbota,zdaj ne kadi več nič
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

ALFA 166 JTD napisal/-a:lp,imel sem isti problem z kajenjem,dokler nisem dal obnoviti turbota,zdaj ne kadi več nič
Men belo kadi, ker mi je izpušni kolektor počil, ob enem pa mi občasno javlja napako, preveč tlaka na nafti, ko ga zahodim tam pri 3800+ vklopi lučko. En mehanik je postavil teorijo, da zato, ker ima premalo tlaka na zraku na pram nafte .. ?? Zveni logično samo malo dvomim. Res pa je, da odkar mi je začel ornk ven sekat pri izpušnem, da imam vse sajasto okol turbine in po ventilatorjih na hladilniku, mi je začel lučko serijsko prižigat.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Napaka za pritisk goriva nima nobene veze z izpušnimi plini ali pretokom zraka.

Če je avto na standardni mapi so možnosti naslednje. Ali imaš slabo črpalko ki ne more dat dovolj pritiska, ali imaš slab regulator tlaka na črpalki in zaradi tega pritisk goriva ni konstanten in skače, kar potem sproži napako v visokih obratih. Ali pa imaš kak zjeban injektor ki pušča preveč na povratek.

Lahko pa je problem v mapi, če je avto čipan in niso pravilno poštimane mape za regulacijo pritiska goriva.
Odgovori
  • Informacija