No, zamenjana glavna jermenica in šponar, sedaj ni več kovinskega zvoka.
Je bila pa jermenica 140€, šponar 160€ + 50€ delo, ampak kaj češ važno da spet lepo laufa
Pozdravljeni. Tak problem imam jaz pri moji 166-ki 2.4 Jtdm 129 kw.
Pojavili so se mi črički. Zamenjal sem komplet jermene napenjalce rolce vse. 2000 km uredu nato spet in zamenjal sem jermenico alternatorja in nič boljše. Nato sem zamenjal glavno jermenico in ni bilo nič boljše ampak jo je v 14-ih mesecih utrgalo dol. Zdai sem dal novo glavno jermenico in ševedno so črički pod havbo. Zamenjal sem praktično vse in imam 65000 kilometru čričke pod havbo. Nevem več kaj menjati.
Enak problem, enako M-jet. Pri 120.000 menjani kpl. jermeni, vodna pumpa, jermenica alternatorja in pri 180.000 nova sredica alternatorja pa še vedno se sliši da občasno pocvili. Nimam več idej... Jermen nikjer ne odskakuje.
Glavna jermenica je možno?? In koliko je dela z menjavo... Glavni jermen mora dol?
No danes sem vzel plastike dol, vse lepo pregledal in izgleda da zvok ne prihaja s strani jermenov ampak na drugi strani motorja.
Na sumu imam, da miniaturno spušča zračni kolekor (najverjetneje na prvem swirl ventilu). Druge ideje zaenkrat nimam. Je pa kot nekakšno tiho priškipavanje ko dodam plin. Je imel kdo tak primer na 166 (132,136kw) oz. na 159 JTDm?