Do sedaj mi je 166ka zmeraj užigala brez težav- Pred cca. 14 dnevi pa se je začelo da je avto zmeraj dlje rabil da vžge. Sedaj mi vžge v prvo po malo dalšem veglanju ali v drugo. Redko se pojavi tudi da motor prvih par sekund trese v prostem teku (kot da nebi delal na vseh cilindrih) vendar se po cca 5 sekundah delovanja umiri. Med vožnjo avto deluje normalno. Opažam tudi da avto slabše vžiga ko je segret. Pred 1. mesecem je bil zamenjan senzor obratov glavne gredi, ki je bil sedaj poleg olja in filtrov (tudi filtra goriva) zamenjan še enkrat. Akumulator je star cca. 6 mesecev. Ali ima kdo kakšno idejo kaj bi bilo lahko narobe.
Aljaž napisal/-a: Pred 1. mesecem je bil zamenjan senzor obratov glavne gredi, ki je bil sedaj poleg olja in filtrov (tudi filtra goriva) zamenjan še enkrat.
Ali ti je tale senzor obratov povzročal prižig rdeče check engine lučke ob zaviranju z mašino in posledično s tem si moral zapeljat ob stran ceste, ker ti je avto ugasnu ? In zakaj si senzor menjal še enkrat (ob predpostavki, da si tudi prvič novega nabavil)
Ko je bil zanič senzor glavne gredi je avto ko se je segrel ugasnil. Brez kakšnega koli opozorila in lučke. Nato je užgal šele po kakšnih 20 minutah ko se je shladil.