mene zanima nekaj sem že bral po forumu pa nisem točno zasledil imam AR 166 2.4 129kw in mi kadi črno na nizkih obratih od 1000 pa do 1800 in nima neki velike moči ko pa zagrabi turbina avto pelje normalno in skoraj nič ne kadi razen če ga tiščiš do konca. Vsi ki so oz. večin ki jih je imela probleme z EGR-jem so napisali, da jim gori lučka od motorja meni ne. Kaj je to mogoče LMM senzor al obstaja še vedno možnost EGR-ja? Zanima me tudi kje je ta EGR ventil če je res pod turbino al se nahaja zunaj? Zahvaljujem se vam za vašo pomoč. Dejan
Ja evo zdaj sem uštimal egr ventil in je veliko boljše je pa tudi cev počena na dveh mestih. trenutno sem jo zalimal nova pa stane 213 evrov. to gre za cev iz interkulerja na sesalni kolkektor. mogoče kdo ve če se da dobit kje ceneje to cev?hvala. L.P.
Kolikor jaz vem je bila 180€, potem sem pa kupil 90° in 45° silikonski cevi, vmes pa alu cev in me je vse skupaj prišlo okoli 40€ (ker je potrebno nabaviti močne objemke, ki pa tudi niso poceni)
Ja biu sem na Alfa servisu v Sinji Gorici in najprej je blo rečeno od 50 pa do 120 eurou sam to je za motorje 1.9 in ni za 166-ke ker jih itak ni 1.9. Potem mi pribijejo ceno 213 evrov. Ne avta ne mislim imeti samo še leto ampak dokler ze ne razpade ker šenkal ga ne bom nubenmu. Zdai trenutnu sm zaflikal cev bo počakala kak mesec potem pa novo ker zdaj gre k Zegetu na menjav prednjih komplet rok in senzorja tempomata. Hvala vam vseno. L.P. Dejan
mene zanima nekaj sem že bral po forumu pa nisem točno zasledil imam AR 166 2.4 129kw in mi kadi črno na nizkih obratih od 1000 pa do 1800 in nima neki velike moči ko pa zagrabi turbina avto pelje normalno in skoraj nič ne kadi razen če ga tiščiš do konca. Vsi ki so oz. večin ki jih je imela probleme z EGR-jem so napisali, da jim gori lučka od motorja meni ne. Kaj je to mogoče LMM senzor al obstaja še vedno možnost EGR-ja? Zanima me tudi kje je ta EGR ventil če je res pod turbino al se nahaja zunaj? Zahvaljujem se vam za vašo pomoč. Dejan
Popolnoma ista težava je nastala pri moji 110 KW alfi, do 1800 rpm je mrtva, kadi kot lokomotiva, nad 2000 rpm se ji pa meša (kadi malo manj oz isto ko pohodiš gas do konca). Mehanik iz NM mi je EGR računalniško izklopil , spucal LMM, samo ni nevem kakšne razlike.
Če je zanič EGR ni nujno da gori lučka za napako na motorju.
In kaj pomaga če ga računalniško izklopiš, EGR ventil pa sploh ni zaprt? Ja bolj malo verjetno.
Nov tovarniško obnovljen je ok. 130€, dobiš pa še ploščico. Če ga blindiraš pri 20V verzijah se pojavi napaka in vsaj po mojem občutku je imel avto višjo porabo...