BiXenon luči - AR 166

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Miico
Alfist
Alfist
Prispevkov: 270
Pridružen: Če Dec 15, 2011 10:28 pm
Vozilo: 159 2.4 JTDm SW 154kW TI
Kraj: Laško

Zanima me, kako ima 166ka zvezane dolge luči ?
Ali je pri vseh tako ali samo pri naši alfi ?

Torej, avto ima bixenon in ko vklopim dolge luči, luči zasvetijo višje tako kot morajo (na leči).
Nato pa mi ni bilo jasno, zakaj hudiča so potem v lučeh še fokusi za dolge luči, če so kratke in dolge na leči.
Po parih minutah brskanja sem ugotovil, da ko hočem nekomu "poblendat" zasvetijo ti dodatni fokusi za dolge luči lepo rumeno kot vse navadne luči.

Zdaj pa me zanima, če so naredili te fokuse samo za "blendanje" ? :-k

Namreč dolge luči bixenon svetijo bolj slabo (ne vem zakaj :-k ), in ko "poblendam" se iz noči naredi dan, takšna je razlika.

Je potrebno kaj prevezati, da bi svetile dolge xenon in dolge navadne skupaj?
Ali pa sem mogoče čisto zgrešil zadevo in je tako pač original?
Gre se pa za AR 166 FL.


Že vnaprej se zahvaljujem za pomoč in odgovore.

LP
Miico
No turbo, no fun !
atasmrk
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 7
Pridružen: So Jan 09, 2010 5:47 pm

Prav veliko ti ne morem pomagati, ti pa lahko potrdim, da se pri moji 166 luči obnašajo popolnoma enako.

Imel sem podobno težavo, da z dolgimi nisem nič videl. Leči sta zgledali motni in umazani, na koncu pa sem ugotovil, da je na lečah vlaga.

Po sušenju luči svetijo veliko bolje.

Lp, Gregor
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Tako je tovarniško. Zunanje luči so samo za blendanje. Fora ni v tem da se leča xenona nebi tako hitro pomaknila in da je zato narejeno tako kot nekateri radi nalagajo. Pri novejših avtih je leča ekspresna in praktično ni razlike v času ko navadna žarnica zažari...

Stvar je narejena tako zaradi držav kjer zasenčene (kratke) luči niso obvezne ali celo prepovedane. Če bi hotu poblendat bi mučil xenonsko žarnico z vžiganjem in ugašanjem oz. sploh ne bi šlo ker je veliko ''počasnejša'' od navadne ;) Pač ne gori stalno.

Kar se tiče tega da sveti slabo, pa je verjetno kriva umazana luč (čiščenje, poliranje) in slaba parabola (obnova). Verjetno ti ga biksa tudi višinska nastavitev in ti že kratke svetijo čisto v tla... Če je kaj narobe s tem ti po vžigu nekaj časa gori rumena opozorilna lučka za luči...
Verjetno bi znal kdo zvezat da bi delale zunanje luči kot dolge. Samo to je bolj vprašanje za kakega električarja. O tem je treba prepričat verjetno še modul luči.
Uporabniški avatar
Miico
Alfist
Alfist
Prispevkov: 270
Pridružen: Če Dec 15, 2011 10:28 pm
Vozilo: 159 2.4 JTDm SW 154kW TI
Kraj: Laško

Zelo zanimivo ;)

Bom jaz luči malo pregledal, poskusil nastavit, spolirat in bomo potem videli kako in kaj.
Danes sem ugotovil tudi, da na desni xenonki ne dela dolga luč. Očitno motorček ne odpre, da bi lahko xenonka višje svetila.

Mogoče kdo ve, kaj bi lahko bilo narobe in kako se stvar popravi?

Hvala za izčrpne odgovore ;)
No turbo, no fun !
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Za regulacijo višine je ponavadi kriv senzor nagiba na sprednji ali zadnji osi (ali oba). Lahko pač izklopiš regulacijo in luči fiksno nastaviš v pravilno višino, kar se pri xenonu naj ne bi počelo ampak ja...

Za parabolo je treba luč razdret., Za čiščenje in poliranje pa ne.

Ja če je ena luč skos v zasenčenem režimu je logično da ti ne sveti kot je treba
Uporabniški avatar
swifty
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 243
Pridružen: Ne Jan 04, 2009 11:20 pm
Vozilo: ALFA 166 2.4 JTD 110 KW
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Kontakt:

bvogri napisal/-a:Verjetno ti ga biksa tudi višinska nastavitev in ti že kratke svetijo čisto v tla... Če je kaj narobe s tem ti po vžigu nekaj časa gori rumena opozorilna lučka za luči...

Točno ta problem imam jst in si med vožnjo ponoči moram pomagat s sprednjimi meglenkami, da sploh kaj vidim.

Kako rešit zadevo ? (aha sej si napisal)
Za regulacijo višine je ponavadi kriv senzor nagiba na sprednji ali zadnji osi (ali oba). Lahko pač izklopiš regulacijo in luči fiksno nastaviš v pravilno višino, kar se pri xenonu naj ne bi počelo ampak ja...
Kje točno se izklopi ta regulacija in kje točno se fixno nastavi luči ? Na podlagi česa določiš pravilno višino ?
Alfa 166 2.4 JTD 150 HP letnik 2003 prodana
Alfa 166 2.4 JTD 150 HP letnik 2002 zamenjana
Alfa 166 2.4 JTD 150 HP letnik 2005 kupljena
ArtisticStudio
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 27
Pridružen: Ne Jan 16, 2011 7:22 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Laško
Kontakt:

Mičo!
Maš mojo na ogled,če ti bo kaj pomagalo.Pa še na pir lahk greva. ;)
Miico napisal/-a:Zelo zanimivo ;)

Bom jaz luči malo pregledal, poskusil nastavit, spolirat in bomo potem videli kako in kaj.
Danes sem ugotovil tudi, da na desni xenonki ne dela dolga luč. Očitno motorček ne odpre, da bi lahko xenonka višje svetila.

Mogoče kdo ve, kaj bi lahko bilo narobe in kako se stvar popravi?

Hvala za izčrpne odgovore ;)
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Pravilna rešitev problema z višinsko nastavitvijo je menjava senzorjev za nagib na sprednji ali zadnji osi (oziroma obeh če noben več ne dela). Cene za kom. pa se ne spomnim več?? Morda so na trgu tudi ponaredki.

No druga rešitev je da izklopiš konektorje na senzorjih višine ali če se da izklopiš regulacijo na luči. Itak so že tako v pri tebi skos v čisto spodnjem položaju? Če je napaka ti jih namreč spusti v spodnjo točko. Pri meni je včasih regulacija še delala.

Potem pa z imbusom nastaviš pravilno višino na luči. Sem prišel domov, izklopil oba senzorja višine, dal zraven domačega volvota 850 na enako razdaljo od bajte in si označil in potem po tej referenci nastavil skrajno spodnjo točko obeh luči na 166 :D Torej nastaviš tako da je tista spodnja točka normalna višina. Jaz sem zaradi višine namreč padel na tehničnem. Čez pol ure sem šel nazaj na AMZS in opravil tehnični b.p. #-o
Drugače imaš postopek pravilne nastavitve žarometov opisan nekje na forumu se mi zdi.
Uporabniški avatar
swifty
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 243
Pridružen: Ne Jan 04, 2009 11:20 pm
Vozilo: ALFA 166 2.4 JTD 110 KW
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Kontakt:

bvogri napisal/-a:No druga rešitev je da izklopiš konektorje na senzorjih višine ali če se da izklopiš regulacijo na luči. Itak so že tako v pri tebi skos v čisto spodnjem položaju? Če je napaka ti jih namreč spusti v spodnjo točko. Pri meni je včasih regulacija še delala.
Potem pa z imbusom nastaviš pravilno višino na luči. Sem prišel domov, izklopil oba senzorja višine, dal zraven domačega volvota 850 na enako razdaljo od bajte in si označil in potem po tej referenci nastavil skrajno spodnjo točko obeh luči na 166 :D Torej nastaviš tako da je tista spodnja točka normalna višina. Jaz sem zaradi višine namreč padel na tehničnem. Čez pol ure sem šel nazaj na AMZS in opravil tehnični b.p. #-o
Drugače imaš postopek pravilne nastavitve žarometov opisan nekje na forumu se mi zdi.
Pri meni tudi pozicijske ne delajo tko, da mogoče zaradi tega sveti tista oranžna žarnica na armaturi ?

Bom poskusil naštimat xenonke ročno, hvala za pomoč 8)
Alfa 166 2.4 JTD 150 HP letnik 2003 prodana
Alfa 166 2.4 JTD 150 HP letnik 2002 zamenjana
Alfa 166 2.4 JTD 150 HP letnik 2005 kupljena
Uporabniški avatar
Miico
Alfist
Alfist
Prispevkov: 270
Pridružen: Če Dec 15, 2011 10:28 pm
Vozilo: 159 2.4 JTDm SW 154kW TI
Kraj: Laško

bvogri napisal/-a:Pravilna rešitev problema z višinsko nastavitvijo je menjava senzorjev za nagib na sprednji ali zadnji osi (oziroma obeh če noben več ne dela). Cene za kom. pa se ne spomnim več?? Morda so na trgu tudi ponaredki.

No druga rešitev je da izklopiš konektorje na senzorjih višine ali če se da izklopiš regulacijo na luči. Itak so že tako v pri tebi skos v čisto spodnjem položaju? Če je napaka ti jih namreč spusti v spodnjo točko. Pri meni je včasih regulacija še delala.

Potem pa z imbusom nastaviš pravilno višino na luči. Sem prišel domov, izklopil oba senzorja višine, dal zraven domačega volvota 850 na enako razdaljo od bajte in si označil in potem po tej referenci nastavil skrajno spodnjo točko obeh luči na 166 :D Torej nastaviš tako da je tista spodnja točka normalna višina. Jaz sem zaradi višine namreč padel na tehničnem. Čez pol ure sem šel nazaj na AMZS in opravil tehnični b.p. #-o
Drugače imaš postopek pravilne nastavitve žarometov opisan nekje na forumu se mi zdi.
Regulacija luči dela brez težav in odlično opravlja svojo nalogo. Ko dam v kontakt se luči same nastavijo na višino, ki je čisto prava.
Mene moti svetilnost in pa ker na desni xenonki ne deluje motorček, ki bi leči odprl za dolge luči.
Niti opozorilna lučka ne sveti na armaturki.
No turbo, no fun !
izistyle
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 502
Pridružen: Pe Mar 16, 2007 6:55 pm
Član Alfa Kluba: 0

Odgovori
  • Informacija