Ali ima kdo bilstein B8 na 166-ki? Na alfaowner pišjeo da je v kompletu z eibach pro kitom avto neuporaben. Res je da je 2,4 JTD FL že original dost nizka. Torej, ima kdo izkušnjo s tem kompletom?
Js mam kombinacijo koni fsd in eibach fedri, mislm pa da jih nima glih prou velik ksnga tazga upgrade na 166ki tukile gor, ze s 166kam ns je mal tko da bos tezko prsu do ksnga mnenja
js sm se bal da bo avto prenizek, no na razočaranje ni skor nč dost dol padla...no je pa saj še dokaj uporabna čeprav se ne vozi po makedamu ali ploščnikih... je pa v tej kombinaciji avto bol udoben za vozit kot prej, večino lukn lepše požira. mogoče bi lahko bila še malo trša-bi mogu uzet koni sport k se dajo štelat, sam se mi ni dal ubadat tkt s tem, predn bi ujeu tapravo kombinacijo... bolš da se ne da nč štelat in mam kr mam sicr velik uložk v avto, samo je pa čist drug avto
Jst sm mel na 166ki V6 gewinde gor, cca. 4,5cm nižje od original...razn da so bile kolektorske cevi dosti nizko ni bilo nobenih problemov. Čez ležeče, čez luknje brez težav, nikjer nikoli nasedel.
Je pa tako, takoj ko je avto znižan je pač treba malo več pozornosti med vožnjo zaradi lukenj in pri parkiranju zaradi robnikov.
El Barto napisal/-a:Ali prit na domače dvorišče v mojem primeru.
Ti maš spredi Zender podalšek, pa je avto še toliko nižji. Z navadnim orig. odbijačem jst nisem imel nikoli problemov zaradi višine, pa sem bil z avto recimo tudi na Mežakli z Gorjanske strani.
Žal niso problem podaljški, čeprav sem spredaj že parkrat nasedel na robnik pri parkiranju, moj problem so pragovi.
Če so trije v Alfici, še gre nekako normalno, štirje ... pa je že treba zelo pametno izbrat pot na dvorišče.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage