alfa 166 bilstein

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Ali ima kdo bilstein B8 na 166-ki? Na alfaowner pišjeo da je v kompletu z eibach pro kitom avto neuporaben. Res je da je 2,4 JTD FL že original dost nizka. Torej, ima kdo izkušnjo s tem kompletom?

tnx
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

Js mam kombinacijo koni fsd in eibach fedri, mislm pa da jih nima glih prou velik ksnga tazga upgrade na 166ki tukile gor, ze s 166kam ns je mal tko da bos tezko prsu do ksnga mnenja
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

tvoja izkušnja z koni-jem. Koliko je vse skupaj nižje?

tnx

lp s
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Za naše konce je moje TI podvozje skorajda prenizko.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

js sm se bal da bo avto prenizek, no na razočaranje ni skor nč dost dol padla...no je pa saj še dokaj uporabna čeprav se ne vozi po makedamu ali ploščnikih... je pa v tej kombinaciji avto bol udoben za vozit kot prej, večino lukn lepše požira. mogoče bi lahko bila še malo trša-bi mogu uzet koni sport k se dajo štelat, sam se mi ni dal ubadat tkt s tem, predn bi ujeu tapravo kombinacijo... bolš da se ne da nč štelat in mam kr mam :) sicr velik uložk v avto, samo je pa čist drug avto
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1630
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Jst sm mel na 166ki V6 gewinde gor, cca. 4,5cm nižje od original...razn da so bile kolektorske cevi dosti nizko ni bilo nobenih problemov. Čez ležeče, čez luknje brez težav, nikjer nikoli nasedel.

Je pa tako, takoj ko je avto znižan je pač treba malo več pozornosti med vožnjo zaradi lukenj in pri parkiranju zaradi robnikov.
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Ali prit na domače dvorišče v mojem primeru. #-o
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1630
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

El Barto napisal/-a:Ali prit na domače dvorišče v mojem primeru. #-o
Ti maš spredi Zender podalšek, pa je avto še toliko nižji. Z navadnim orig. odbijačem jst nisem imel nikoli problemov zaradi višine, pa sem bil z avto recimo tudi na Mežakli z Gorjanske strani. :wink:
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Žal niso problem podaljški, čeprav sem spredaj že parkrat nasedel na robnik pri parkiranju, moj problem so pragovi.
Če so trije v Alfici, še gre nekako normalno, štirje ... pa je že treba zelo pametno izbrat pot na dvorišče.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1630
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Hm, zanimivo. Pa so kaj nižji zenderji od navadnih pragov? Ker s pragovi pa res nisem nikol imel problemov.

Sem pa tja so kolektorske cevi na najnižji točki podrajsale, drugega pa nič.

Nimam kakšne slike kasneje...kasneje je šla še cca. 2 cm nižje kot je na sliki pa nikoli kakšnih večjih težav.

Slika
Če je ravno, ni zabavno.
Odgovori
  • Informacija