Wastegate

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Ja torej...

http://www.youtube.com/watch?v=p12g1PpIcjE

Ja ne ??.. Fino!!

Tu pa ima moj dizl zopet probleme. TEGA NE MOREM PREMAKNIT med tem, ko pa to on tak lepo na easy z roko premika to palčko...

Torej, vrašanje se glasi: Ventil zaštekal al sonda hin ???

Tukaj ga en "domači mojster" kr sam razstavi. In pri tem videu mi ne zgleda tak, kot, da je lahko dost stvari hin not ki bi pripomogle k zaštekanju. Če bi guma počla bi ga še vseeno lahko PREMIKAL.

http://www.youtube.com/watch?v=OvPAUtDKq6Q

Tukaj pa še malo veselja za tiste ki želite prisluhnit detaljni razlagi :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=PA5T5PnWE-k
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
trhan
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 24
Pridružen: Če Nov 18, 2010 12:04 am

Js tudi tega ne morem premikat z roko....se morem zacet sekirat? ;D
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

trhan napisal/-a:Js tudi tega ne morem premikat z roko....se morem zacet sekirat? ;D
Načeloma ga res ne moreš premaknit z roko. Nek dolg izvijač nasloni gor spodaj, kjer je pačka pritrjena in pritisni dol, kr močno, pa bo šel.
Drgač pa tud ni nekega problema. Turbo dol pa narazn in na izpušnem delu usmerjevalnike z žično krtačo sčistit pa nazaj skup naredit pa nazaj vgradit.
Verjemi, huje se sliši kot dejansko je. Le na vijakih bodi pazljiv, ker je to vseeno izpuh pa prerjavi vse. Dost olja, in žično krtačo pa sčohat navoje.
Ne nasilo sukat vijake. Razmigat, ko začne štekat. Jaz sem na turbutu 2 odtrgal :) Sem misli, saj bo spusto :D Je ja ... na svoj način :D

Lahko pa ga preveriš ;)

Pumpa za kolesa(avto), in samo žlauh-cevko natakneš na sondo in napumpaš. Ne preveč, tam nekje 2-2,4 bare tlaka rabiš pa gre ven - se premakne ;)
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
Miico
Alfist
Alfist
Prispevkov: 270
Pridružen: Če Dec 15, 2011 10:28 pm
Vozilo: 159 2.4 JTDm SW 154kW TI
Kraj: Laško

Kako pa je res s tem "homemade" nastavljanjem preload-a ?

Pomoje s tem porušiš sistem ali ne ?
Resda bo turbina v nižjih obratih bol zagrabila, ampak bo sklopka preobremenjena.
+ to, da pa dotok goriva in zraka ne bo pravi.

Ali lahko brez problema, kot ta na videu malo "našponamo" turbo ? :mrgreen:
No turbo, no fun !
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Mislim, da nebo šlo. .. vsaj kolk sem teoretičnio te zadeve preiskal. ECU je nastavljen (RECIMO) da turbo zgrabi na 2100 tebi pa bi že na 1850 in sem mnenja, da v tem trenutku in takimi delovnimi pogoji po mapi nebi dal dovolj goriva, da bi obdržal "lamda razmerje".
Prej (pri nižjih obratih) bi že nastal pritisk preden bi računalnik po fuel mapi pravilno odreagiral nanj. Več zraka manj goriva, višje izgorevalne temperature .. da neboš česa stopil ;)

Moja dozdevanja, lahko pa da se motim. Nebi pa bilo slabo, če bi to kdo malo bolj obširno in strokovno razložil.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Odgovori
  • Informacija