Turbina mi bo šla rakom žvižgat. Malo žvižga in v cevi od intecolerja sem zasledil nekaj drobcenih opilkov. Zdaj me zanima kje dobit najceneje turbino in kakšne so kaj izkušnje z obnovljenimi.
torej ce ves da bo sla takom zvizgat, potem ti ne priporocam voznje, ker ko bo sla, je moznost da ti gre se motor zraven. nova vprasanje, zasoljena cena, dobis tovarnisko obnovljeno z tem da das tvojo tja. cena sigurno cca 5oo€. obnova je od 25o€ dalje, samo dts korenjak-a na ptuju se izogibat prosim. jas sem jo mel 4x tam in je niso znali skupaj spravit (naredli so jo tak skupaj, da je iz turbine kr teklo olje v intecooler). dal sem jo pa preventivno pregledat in obnovit. na koncu blo vse drugo krivo (prepihan motor itd...) dobil drugo turbino in avto delal normalno. drugace pa jih vecina hvali Bejo v lj.
ko bos zamenjal, ocisti se vse cevi, fajn je ce ocistis tud intercooler ter vakumske tanke zamenjas.
Drugače pa obnova ne bi smela bit problem ampak pri vseh avtih, ki so meli obnovljene turbine je bilo nekaj narobe po mojih izkušnjah
Če misliš met avto še nekaj časa bi definitivno razmišljal o original obnovljeni, ''novi'' aftermarket original proizvajalca ali pa obnovljeni s strani kakšne priznane tuje firme. Na BMWslo imajo dobre izkušnje tudi s turbine.si.
Če boš delal pa obvezno očistite dovod olja na turbino in preglejte odduh motorja.
Brez skrbi nisem se vozil. Avto je šel takoj v garažo in turbina dol.Sem dal obnovit na turbine. si. Koštalo me je 400e. Ščistil karter, intercoler, vse cevi in zaenkrat dela vse ok.
Da ne odpiram druge teme, malo obnovim to..turbino od moje 147 (110kw) imam na obnavljanju pri beji..
zanima me vse kaj morem še zamenjat oz kaj je priporočjivo..
bom naštel pa če sem kaj pozabu kar dodajte:
- olje + filter, pa ze ki sem se filter nafte da je se mali servis narejen
- scistit preveri sesalni kolektor
- scistit intercooler
- zamenjat cev za dovod olja v turbino???
Kar se tiče te cevi me zanima ali je priporocljivo zamenjat, ali samo scistit. Kaj de jo dobi od konkurence ali samo original?