Pozdravljeni vsi. Se opravičujem, da začenjam svoj prvi post z vprašanjem a ravno zato sem postal član, da bi sam lažje odpravil svojo težavo.
Če je karkoli sporno naj administrator temo pobriše.
Problem imam z motorjem od alfe 164 3.0 V6. Motor sicer nimam vgrajen v avtu temveč v plovilu. Sam motor dela brezhibno in super vleče. Težavo imam ker mi v prostem teku obrati nihajo odd 400 do cca. 1000 obratov. Ko pridem iz vožnje in ko dam v "prosti tek" motor včasih tudi ugasne kar pa je na vodi zelo moteče sploh pri pristajanju.
Prilagam tudi nekaj slik motorja. Sam mislim, da je problem pri dovodu zraka v uplinjač oz. nastavitvah. Ker pa alfe nikoli nismo šraufali mi ostaja kar nekaj stvari nejasnih. Prva je da ne vidim uplinjača ali pa sem toliko slep. Zato prilagam nekaj fotografij za kakšen koristen namig. Vgrajeno imam zunanjo črpalko za dovod goriva nato filter in še separator za vodo. Vse to je OK saj motor pod visokimi obrati oz. takoj na 1000 dela brez težav in niti ne kihne ali zatrokira. Lahko rečem, da sem že skoraj obupal saj se že tri vikende zapovrstjo mučim z motorjem a vse brez uspeha. vesel bom kakršnega koli namiga in nasveta ..
Zadnjič spremenil Pozejdon, dne Če Avg 29, 2013 7:10 pm, skupaj popravljeno 7 krat.
lepo vidt v6 tudi v plovilu:)
zadeva pa ej taka-tale motor nima vplinjaca(fergazer po domace) ampak ima elektronski vbrizg goriva, sepravi uporablja racunalnik za dovod goriva in vziga(ecu)
jaz bi preveril motorcek prostega teka in pa vse vakuum cevi, ki pridejo na sesalni kolektor(tisti del kjer so pritrjene kromirane cevi)
opa! Tole pa prvič vidim da je quore sportivo na vodi! TOP s****!
Dej še malo opiši kakšno barko imaš, metraža?
Mogoče slikca cele barke
Tole bo pa zanimiva tema ko vsekajo naši specijalci, a te pa ni strah da bi ti jo dvignilo v zrak ko pohodiš gasa do daske
vidm da nima posebej motor prostega teka, ampak je komplet v sesalni loputi(tam mkamor imas priklopljen vzvod za gas)
loputo dol in ocistit, verjetno je potrebno naresti tudi nastavitev
Vprašanje za avtorja teme: kako pa imaš urejen dovod/zajem zraka? Torej od primarnega zajema potem preko senzorja pa do lopute. Velika verjetnost, da je kaj na tej relaciji, mogoče tudi mastna/umazana sama loputa, ki zaradi svinjarije niha oz se zapre in motor ugasne.
Glede dovoda zraka ni problema ga dobi dovolj. Barko je imel prej možakar ki je bil avtomehanik in ni imel nikakršnih težav. Tudi meni doma na suhem je motor delal brez težav in nihanja. Po transportu iz Ljubljane v Izolo pa tole zagode. Ko sem ga vžgal na vodi je močno pokadil nato pa nikoli več. Tudi sedaj vžge na prvo in slabo minuto laufa brez težav nato pa spet začnejo obrati nihat. Kot sem napisal pod obremenitvijo deluje OK in tudi do Umaga kjer je sedaj čoln sem prišel brez težav. Tudi drugače se vozim brez težav problem je le pri prostem teku.
Doma je oče 20 + nazaj šraufal VW in Audi jaz sem sicer vedno zraven svetil a to je Alfa. Zato bi prosil če mi lahko kdo na sliki označi kje naj odprem in probam ščiostit. Zgoraj na kromanih ceveh je zatesnjeno.
Imam pa še eno vprašanje ...
Se mi je pa včeraj na dnu čolna pojavila rjavkasta smetana, ki bi bila lahko od hladilne tekočine. Pušča spet nikjer kar mi je zelo čudno in niti ne manjka tekočine.
Zadnjič spremenil Pozejdon, dne Če Avg 29, 2013 5:19 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
colibry napisal/-a:na tretji sliki zgoraj desno imas LMM. odklopi in spucaj s kaksnim cistilom za carburatorje in zadeva z ugasanjem in nihanjem obratov bo koncana. LP
tudi jst sm mnenja da je LMM v igri!se spovnem da sem pri 166ki imel skoraj iste težave in ko sem očistil LMM je zadeva delala spet BP =)
LMM se na teh slikah od motorja ne vidi usaj jst ga nism zagledu:D mogoče kako bošlo slikco še? drugače pa pride LMM na sesalno lupo pritrjen, ki ima konektor, če ga sklopiš bo zadeva lepo delovala ampak ni se pa fajn vozt z odkloplenim.je črne barve.
lp,
d
Zadnjič spremenil didi, dne Ne Jul 28, 2013 11:26 am, skupaj popravljeno 1 krat.
LMM je merilec pretoka količine zraka, tista velika škatla pred loputo, med njima je rebrasta cev. Ravno to te sprašujem, od kje ti jemlje motor zrak do LMMja in lopute. Vlažnost ni ravno prijateljica izgorevanja.
Mogoče zato tudi smetana, ker olje potegne vodo na sebe in nastane majoneza. Poglej čep, če ni na čepu tudi polno tega.
Morda slabe svečke bi reku. Videt, je, da lastnik ni najbolj mehanski tip zato se mi porajajo dvomi o vzdrževanju motorja in menjave potrošnih delov. Morda bi lahko premislil kdaj je nazadnje menjal olje.
Pri tem starem LMM-ju če se ga odklopi mašina crkne isto sekundo. Ker ta LMM ma v sebi loputo, ki nadzira pretok zraka. Če se ga odklopi zaduši mašino, ker dobi preveč zraka, računalnik pa ne nima podatka kako mešanco naj pripravi. Obenem je pa pred loputo v njem še senzor za pretok zraka.
Je to mogoče črna plastika velikosti cca 10 x 10 cm zraven pa nataknjen konektor na kablu velikosti spet okoli 2-3 cm. ko sem kupoval čoln mi je možakar omenil da če dolgo vozim recimo 4 ure lahko čoln začne izgubljati moč. dejal in pokazal mi je ta konektor rekel naj ga odklopim pa bo vse spet delovalo. No jaz sem to naredil ga takoj nazaj priklopil a ni bilo nič bolje. Žal bolj detalnjih slik nimam.
Q_4 napisal/-a:Morda slabe svečke bi reku. Videt, je, da lastnik ni najbolj mehanski tip zato se mi porajajo dvomi o vzdrževanju motorja in menjave potrošnih delov. Morda bi lahko premislil kdaj je nazadnje menjal olje.
nekaj sem še našel ...
Drugače pa: olje menjano, svečke nove prav tako hladilna tekočina veliko stvari narejenih BP. Kot sem omenil možakar je bil avtomehanik in je res pazil na motor. Določene stvari sem pred sezono poštimal tudi sam. Je pa v motor možakar kar veliko vložil kar je že na prvi uč videti.
Je to LMM?
Kje odprem in sčistim.
Sem tehnični tip drugače se ne bi sam lotil stvari.
Dokler gre probamo drugače pa servis. problem je ker je plovilo v vodi in še na Hrvaškem.
Zadnjič spremenil Pozejdon, dne Ne Jul 28, 2013 11:47 am, skupaj popravljeno 1 krat.