Nihanje obratov 3.0 V6 12V v čolnu

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Pozejdon
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 34
Pridružen: Po Jul 22, 2013 1:11 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Pregret motor ... Težko verjamem, da se motor pregreje po slabi minuti delovanja. Motor je v plovilu že več kot 15 let in do tega trenutka ni bilo nobene težave. Čisto možno je, da je ta LMM. Koliko je meni znano ta LMM ni bil nikoli ščiščen.
Uporabniški avatar
fixy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 574
Pridružen: So Maj 29, 2010 2:47 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Kraj: Brežice

tuki gor vem da je nekaj mojstrov, ki so doktoriral na teh motorjih. pa kerega kontaktiraj pa kupi plato piva pa ga pelji dol da zadevo zrihtata, popijeta vse kar je tekoče, drug dan domov,
lp
1998 156 2.5 V6
2006 159 3.2 JTS V6 Q4
2007 159 1.9 JTDm
2010 159 SW 1750 TBi
2011 159 SW 2.0 JTDm
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Enake probleme sem imel na 75ki samo je bil 2.0 ts motor z podobnim lmmjom, ko se je scistilo je avto deloval odlicno. Scisti LMM potem pa porocaj nazaj na forum. Ce je to to ( kar sm 100% da je ) si dolzn gajbo piva za forumase ( zame pa vodo ) :)
Pozejdon
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 34
Pridružen: Po Jul 22, 2013 1:11 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Gajbo piva za začetek, gajbo pa za konec. Vmes pa vse kar nam pride pod roke. :P :P
V primeru, da ne poštimam bo pa v planu res delavni izlet proti morju.
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Pozejdon napisal/-a:Hvala vsem za vse hitre odgovore. :P

Me kar mika, da bi se vsedel v avto in odpeljal dol odmontirat in očistit ta LMM.

Glede resetiranja odklopim še comp. nato pa upam, da bo delovalo.
Vse to bo moralo žal počakati do naslednjega vikenda. :evil:

Poročam takoj ko se vrnem, če sem režil zadevo. Drugače pa sledijo nova vprašanja.

Lepo pozdravljeni,
Boštjan
Če bi bil kje blizu Poreča in se vse skupaj obrnilo zelo hitro (ob 21.00 zaključujem z dopustom) in mi prineseš, ti lahko očistim, ker imam seboj Kent Oneshot.

Aja, TS-e sem že videl v gliserjih, V6 pa prvič.
Povsem resno vprašanje an temo porabe. 14l/h ob potovanju in stalni hitrosti 25 vozlov??

Sam imam na gumenjaku cca. 450 kg porabo najnižjo 16l/h, gor je meja nebo.

Glede na to, da me familija natštimuje za nekaj trdega, bi bil kakšen 20 z arese V6 zanimiva rešitev.
Pozejdon
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 34
Pridružen: Po Jul 22, 2013 1:11 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Škoda, pa drugič!
Potem, ko sem obupal sem se zapeljal z gasom (takrat dela kot šus) do Novigrada, si privoščil pivo, kopanje nato pa se v Umagu spet privezal in se odpravil nejevolen domov. Poštimam konec tedna razen, če me ne bo toliko žrlo, da se ne odpeljem že med tednom dol in vidim pri čem sem. Potopim ga še vedno lahko ... :D

Se opravičujem vsem na forumu da smo iz vozil malo na plovila zašli.
tole je moj prejšnji.
Slika

Marinello 16
4,55m
350 kg
Gor pa motor mercury 50 (105 kg)

Z petimi osebami, dva odrasla in trije otroci "velikani" mi je popil 16l le takrat ko sem vlekel smučarja ali pa tubo.
Šraufal sem ga sam je pa imel štiri cilindre.

Ti moraš imeti kar velik gumenjak da tehta 450 kg. Ni mi pa jasno zakaj ti toliko popije saj dejansko plava na vodi na tubah.
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Tisti LMM bo verjetno kar pravi, ker se med 2.0 TS in 3.0 niso bistveno razlikovali na oko, le velikosti in seveda kataloški. Glede na to, da gre za starejši tip z loputo je zgoraj omenjeni problem lahko le povezan z integriranim senzorjem temperature vstopnega zraka.

Seveda pa je treba pregledati še vse cevke na sesalnem delu predvsem tisto, ki jo je pokazal že Crazy Alfista in povezuje LMM ter loputo za plin. Najhuje je, da se ponavadi pojavi razpoka med rebri in če je na spodnji strani jo je težje opaziti.

Lahko je tudi motorček/ventil prostega teka, ki je okrogla stvar na zadnji strani sesalnega kolektorja direktno nad napisom Romeo. Če se že lotiš čiščenja lopute za plin ja priporočljivo preveriti tudi delovanje tega ventila in seveda cev, ki od njega pelje do prej omenjene rebraste cevi.

Težaven je lahko tudi senzor hladilne tekočine, ki se nahaja pod ohišjem termostata(Ta pa se nahaja med obema jermenicama zobatega jermena).
Včasih se zgodi, da se kabli ali pa konektor tega senzorja deloma prekinejo in potem takole nagaja.

Naslednja možnost je tudi razdelilnik vžiga, ki se rad muhasto začne obnašati ob raznih temperaturnih razlikah in vlažnostih, ko so elektrode ali rotor že pri koncu.

Problem so lahko tudi vžigalne svečke še bolj pogosto pa vžigalni kabli katerih konektor na strani svečk s starostjo in temperaturo včasih popustijo ali počijo.

Če se še kaj drugega spomnim bom dopisal, za vse dodatne informacije pa kar vprašaj.
Emperor of The Dark Realm
Pozejdon
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 34
Pridružen: Po Jul 22, 2013 1:11 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

SHadowX napisal/-a: Težaven je lahko tudi senzor hladilne tekočine, ki se nahaja pod ohišjem termostata(Ta pa se nahaja med obema jermenicama zobatega jermena).
Včasih se zgodi, da se kabli ali pa konektor tega senzorja deloma prekinejo in potem takole nagaja.
Bi bil lahko to ta kabel?
Ko sem menjal cevi za gorivo in hladilno tekočino vse od ekspanzijske posode se je kar naenkrat pojavil kabel, ki pa na prvi pogled ne paše nikamor. Konektor je moder kar je na sliki malo slabše vidno.
Ampak kolikor se sedaj spomnim sem vse pregledal in med jermenicami je vse nataknjeno. Tudi števec za temperaturo deluje normalno.

Slika
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

tale mislim da ima ze dva tipala za temperaturo-eden gre na urco, drugi pa na racunalnik

lahko tudi ta senzor serje:)
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Bi znalo bit, da je ta kabe oz konektor za senzor temprature mašine, ki pošilja podatke računalniku. Pri 3.0 ne vem kje se nahaja, tako da to naj kdo drug pove, simptomi ko se ga odklopi so pa nihanje, crkovanje mašine in povišani obrati. Pa tudi ko je mrzla mašina je še ok, čim se pa segreje so bli pa problemi. Vsaj pri 164 2.0 TS :)
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Ja lahko bi bil ta kabel. Po spominu je to moder dvopolni AMP konektor enak kot je recimo na bencinskih injektorjih. Senzor sam pa je "skrit" pod gumijasto cevjo, ki pride na termostat. Na spodnji sliki je označen pod številko 17.

Slika

Senzor za motorni računalnik in inštrumente pa resnično pri tej izvedbi ni isti(sklepam, da je motor prej živel v AR 164).
Emperor of The Dark Realm
didi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 833
Pridružen: Ne Maj 20, 2012 11:47 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta QV
Kraj: Ljubljana

probaj vseeno ščistiti LMM. zadeva bi morala biti odstranjena oz nebi smelo več nagajati. ne več če so imele stare 3.0 mašine 2 senzorja, mislm da je biu samo eden. novejše z 220 hpji so pa imele 2 senzorja!
ampak jst še vedno stavim na LMM =)

lp
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

ne verjamem da je samo en, poglej pod termostat če je priklopleno vse...


če se ne motm je tko:Slika

ne more kar en modr konektor stran viset od motorja :D

Glede LMM-ja, spucaj pa boš vidu kaj bo, kak carb cleaner skoz pihnt, sam neverjamem da bo kaj velik pomagal...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Stari 12V motorji so 100% imeli dva senzorja kot je razvidno na sliki, ki jo je prilepil kosir1234. Levi z modrim konektorjem uporablja ECU(motorni računalnik) za uravnavanje količine vbrizganega goriva glede na temperaturo motorja.
Drugi pa je uporabljen za prikaz temperature in indikacije pregrevanja na instrumentni plošči.(Če se ne motim, sta zato tudi dva kontakta, eden za merilnik temperature in drugi za opozorilno lučko, od tu tudi lepo vidna masa na ohišju med obema senzorjema)

Če malo bolj natančno pregledaš ugotoviš, da sta oba senzorja pod termostatom in zato merita temperaturo notranjega-motornega tokokroga hladilne tekočine. Odpiranje termostata pa spusti vodo skozi zgornjo cev v hladilnik.
Emperor of The Dark Realm
Pozejdon
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 34
Pridružen: Po Jul 22, 2013 1:11 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Družba kaj naj rečem ... :P :P :P

Ni mi dalo miru pa sem se danes zapeljal dol.
Vse drži kot ste napisali.

Glavni krivec je bil konektor, ki ga je kosir1234 poslikal in pripel fotko.

Takoj, ko sem konektor priklopil in vžgal motor je le ta delal tako kot mora. Ko pa sem spet izstaknil konektor so se pojavili stari simptomi z nihanjem obratov. Očitno je konektor med transportom padel dol saj je ohišje delno počeno in sem ga moral sedaj fiksirati, da se med tresljaji ne iztakne.
Pereventivno sem očistil tudi LMM senzor, ki očitno ni bol problematičen a je tudi že potreboval čiščenje. Skratka sedaj res dela vse tako kot mora. :D

Tako, da dolgujem pijačo ... bolj gajbo za začetek in še eno za konec. Saj ste mi z nasveti prihranili živce, bližajoči dopust ne nejevolen in kar je najpomembnejše, strošek.

Za dober zaključek pripenjam še nekaj slik na katerih so vidne cevi, ki jih je šest speljanih z vseh strani v prostor z motorjem za dovod svežega zraka. Nosilec (L) na katerega je pritrjrno ohišje z LMM senzorjem in guma, ki je praktično nova. LMM senzor pred čiščenjem ter sporni konektor.

Najpomembnejša pa je zadnja fotka, ki tistemu, ki zna dobro opazovati takoj pove kakšen motor skriva v čolnu in ga poganja.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Fantje res še enkrat hvala za vse nasvete.

Lp., Boštjan
Odgovori
  • Informacija