Zdaj sicer nisem 100% ali tale ecu tudi deluje po teh principih, kot novejši, ampak nečeloma je tako, da hladen motor uporablja prednastavljene parametre za zrak in zato dela ok ob zagonu. Ko se segreje, preklopi na topel način in prilagaja mešanico goriva na količino zraka, ki jo pošilja LMM. Če LMM ne dela prav, je zapacan, pokvarjen itd. bi vrtljaji posledično lahko nihali, tudi ugasnil bi lahko motor, ker podatki za mešanico niso pravilni, enkrat je prebogata, drugič prerevna in obrati skačejo gor in dol.
Najmanj te stane če stakneš cev od lopute dol, skupaj z LMM-jem in pregledaš, počistiš, posušiš in natakneš nazaj, pa fajn bi bilo resetirat zadevo, kot je že nekdo omenil. Če je bolje je to to, če isto, potem iskati rešitve naprej.
Pa še to: kako je motor kadil? Modro, sivo, črno, belo ... ? Mogoče se tudi tu skriva rešitev.