Pišuka, še na barki mora biti "abšlesan" znak.
Glede na naravo V6 12V motorja (lahek, izredno odziven, linearno podajanje moči) je najbrž res izredno primeren za navtiko, pod pogojem, da se uporabi zaprt sistem hlajenja.
Moderator: Tehnika moderatorji
Zdravo,Pozejdon napisal/-a:Družba kaj naj rečem ...
Ni mi dalo miru pa sem se danes zapeljal dol.
Vse drži kot ste napisali.
Glavni krivec je bil konektor, ki ga je kosir1234 poslikal in pripel fotko.
Takoj, ko sem konektor priklopil in vžgal motor je le ta delal tako kot mora. Ko pa sem spet izstaknil konektor so se pojavili stari simptomi z nihanjem obratov. Očitno je konektor med transportom padel dol saj je ohišje delno počeno in sem ga moral sedaj fiksirati, da se med tresljaji ne iztakne.
Pereventivno sem očistil tudi LMM senzor, ki očitno ni bol problematičen a je tudi že potreboval čiščenje. Skratka sedaj res dela vse tako kot mora.
Tako, da dolgujem pijačo ... bolj gajbo za začetek in še eno za konec. Saj ste mi z nasveti prihranili živce, bližajoči dopust ne nejevolen in kar je najpomembnejše, strošek.
Za dober zaključek pripenjam še nekaj slik na katerih so vidne cevi, ki jih je šest speljanih z vseh strani v prostor z motorjem za dovod svežega zraka. Nosilec (L) na katerega je pritrjrno ohišje z LMM senzorjem in guma, ki je praktično nova. LMM senzor pred čiščenjem ter sporni konektor.
Najpomembnejša pa je zadnja fotka, ki tistemu, ki zna dobro opazovati takoj pove kakšen motor skriva v čolnu in ga poganja.
Fantje res še enkrat hvala za vse nasvete.
Lp., Boštjan
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov