Torej ne dela mi ventilator kabine. Danes sem vse razdru, priključil nov ventilator ampak zadeva ne dela.
varovalke v motorju in v kabini so vse cele. Velike varovalke pred ventilatorjem pri FL ni več. Se sanja komu kaj bi lahko bilo narobe in ali je kje kakšen rele za 166 Facelit? Je lahko problem v ICSju?
Ne vem točno kako je pri 166, ampak ko pri moji lybri ni delal ventilator je bil kriv hladen spoj na releju, ki se nahaja v bližini ventilatorja (v mojem primeru pod armaturo pri sovozniku). Sem pa šel od ventilatorja nazaj po debelejših kablih in prišel do tega releja.
Ja na načrtu kaže nek rele J35... Sem našel še sliko na netu. Ampak kje zaboga pa je pa ni nobene informacije. Po kablih nazaj nisem našel nič, res pa je da nisem razdiral armaturke.
Torej če ve kdo kje bi se to čudo nahajalo oz. katera koli druga stvar povezana direktno z ventilatorjem bi bil res hvaležen
Jap motor brez krtačk je. Releje v motornem prostoro sem že vse premiksal (tisti ki so enaki) brez rezultata... (ve mogoče kdo pod katero oznako je za ventilator kabine?)
Elektronika je na motorju in ni kriva ker imam izpraven motorček doma. Ostane še rele, modul in ICS?
Mah dvomim da bom tole rešil do jutr ko grem na dopust
Tko danes je bila zadeva rešena... Skurilo je konektor na enem pinu ki gre na ventilator pod armaturo. V kolikor se bo še kdo srečeval s takim problemom.
Upam da je zdj dost hecov okol tega za neki časa
So pa pri Zegi res hitro odkrili napako tako da kapo dol fantom
Tko danes je bila zadeva rešena... Skurilo je konektor na enem pinu ki gre na ventilator pod armaturo. V kolikor se bo še kdo srečeval s takim problemom.
Upam da je zdj dost hecov okol tega za neki časa
So pa pri Zegi res hitro odkrili napako tako da kapo dol fantom
Jaz sem ga tudi danes menjal.
Tako bom rekel zajebana zadeva za piiiiiiiii.
Sem drugace miren clovek in imam potrpljenja ampak tole me je razkurilo uf.
To so morali kaksni azijci montirat za italijane ker prostora je NIC
Ne govor. Jaz sem ga dajal zastojn ven. In če bi šelebajzerji dali zadaj na pokrovu (kjer je pritrjena loputa) en vijak manj bi ga brez problema dobil ven... Pri JTDm je treba za nemoteno demontažo odstranit še požarno steno ker je 1cm bližje kot pri bencinarjih
Preprosto ne veš a so zanalašč zaje*ali ali so dejansko brez pameti. Tolk dela za ventilator kabine je dejansko edinstvena lastnost 166