Imam še eno vprašanje in prošnjo glede težave z nihanjem obratov v prostem teku motorja v čolnu...
Preventivno bi preveril še delovanje LMM a ga ne bi rad po nepotrebnem kupoval zato me zanima ali ima kdo od vas kakšnega na lagerju za rezervo z možnostjo prodaje če se izkaže, da je to to. Rabil bi ga max. za vikend (pet-sob.), če ne gre drugače pa tudi le za en dan. se zapeljem dol probam in prinesem nazaj. lahko gre celo kdo z menoj. Prišel sem do zaključka, da ravno on nagaja saj ne glede ne to da sem ga sčistil še vedno izgleda kot, da je zarjavel in obrati še vedno nihajo le da malo manj. Je pa še vedno 100% večje poraba goriva.
Zadnjič spremenil Pozejdon, dne Pe Avg 30, 2013 6:33 am, skupaj popravljeno 2 krat.
kovach napisal/-a:killergame ma za 3.0 navadno maf
Se mi ne mudi. Računam, da bi šel v petek dol pa bi probal. Če je opcija lahko tudi med tednom a do srede je itak slabo vreme. Čez tri tedne gre čoln ven z vode in takrat poštimam motor a najlažje je sprobat na vodi. Mogoče namig kje bi lahko dobil rabljenega ali pa kopijo oz. od koga bi morda pasal. Je nujno, da je identičen ali zadostuje že da paše konektor.
Kontaktiram killergama in vprašam na avtoodpadu ...
LMM mora imet čisto enako Bosch šifro, drugače brezveze menjavat. Ker so ti stari LMM5.5 tak narejeni, da imajo integriran senzor za pretok zraka, senzor vstopnega zraka in senzor temperature vstopnega zraka in prek njega dela dejansko cel motor. Zato predlagam da iščeš identičnega in ne "podobnega". Na 164ko 3.0 12V kolko vem, pašeta samo dva tipa LMM (od QV in ne QV - ostali 3.0 12V):
- 0 280 203 035 (QV)
- 0 280 202 201 (ostali)
Preveri šifro najprej, pa potem išči LMM...
Ceno novega pa raje ne spraševat, obstaja samo OEM, ker ga Bosch ne dela kot kopijo že od leta 2005 dalje in je cena OEM lepih ~1100€, OEM obnovljen pa nekih ~900€.
Doma imam LMM od 3.0 12V QV, če boš ga potreboval.
Če prinesem kos domov poznaš koga, ki bi lahko to pogledal? Mogoče celo ti? Svečke so OK saj motor drugače dela brez težav samo žre. Tisti senzor za temp. pa zamenjam konec tedna, ko grem dol.
Malo sem srfal po netu in našel kar nekaj modelov, ki bi lahko pasali:
Za motor 2.0 jih je kar nekaj. Kakšna je lahko težava, če je luftmengenmesser z premalo Kw oz. PSI. Kakšni bi bili simptomi motorja, če sploh? nekateri mi trdijo, da nobenih saj ima LMM vijak za nastavitev pretoka zraka. Ali to drži?