Tlak olja 166 jtd

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Kako lahko preverim tlak olja?
s ECu scanerjem ne gre. Nimam pa seveda nekega specialnega orodja za to.
Ima kdo kako tabelo / graf, za multimeter? Kolk V je kolk bar ali kakšno drugo metodo?
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

mehansko urco pa nastavk

da bos pomeru mal dvomm, ker tipalo pritiska je v bistvu stikalo 0 1
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

@kosir1234
-Ja saj to sem imel v mislih.

@Crazy Alfista
-Saj res. Ne rabi drugačnega stikala kot 0 1, če ga ne meri.
Veš za kakega drugega (recimo AR155) ki kaže tlak in paše not?
Ponavadi imajo 2 kabla gor.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

na en kontakt ali pa na dva odvisno

poklicat v trgovino, na pamet ne vem
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 527
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE

Lahko zmontiraš not senzor pritiska olja od 164ke:
- Vemo = V24-72-0042 klik

Zmontiraš ga pa na glavi, kjer imaš dovod olja za turbo. Not je en holender in vse kar moraš napravit, je dat not drug holender (ali zdrejat nov holender, ki bo pasal), kateri ima na koncu not gvinte, da lahko ta senzor not prišraufaš. Kupiš še oil pressure gauge (predlagam od RaidHP - Conrad) in voila!
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

@peruccy
Thats more like it.

Thanx ;)
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

a original tipalo ni uredu? al ej potreba po urci?
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Crazy Alfista napisal/-a:a original tipalo ni uredu? al ej potreba po urci?
Nene .. nikjer ne kaže tlaka olja, tudi MES nima te opcije vmes. Mene pa nekaj zelo hudo zanima ;)
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 527
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE

Crazy Alfista napisal/-a:a original tipalo ni uredu? al ej potreba po urci?
V 166ko so dali not samo stikalo pritiska olja, senzorja pa ne. Škoda res, ker je fajn imet podatek o pritisku olja kar na števcu, kot ga je imela 164ka. Očitno so mislili, da problemov s preslabim pritiskom več ne bo v 166ki, ko so šli na verigo za pogon oljne pumpe, napram zobniku v 164ki :)

Dejansko se pa lahko staro oljno pumpo podloži, da da 1x več pritiska od oljne pumpe na 166ki...
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Teh detajlov sicer ne vem ampak res bi hudo rad imel za par dni nadzor nad oljnim tlakom, da vidim kak pa kaj pa kak deluje pumpa oz kakšen ima tlak.
Imam neki čudni občutek rahlega oglašanja enega ojničnega ležaja ampak je taka malenkost, da ne morem bit ziher. Zdi se mi, samo, ko jo zahodim pri višjih obratih-odprti šipi in betonski ograji, da se zvok odbija, pa še takrat komaj kaj.
Ponavadi padec oljnega tlaka to pove.
Zanima me, če je smiselno naročit ojnične ležaje in njih preventivno menjat.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 527
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE

Ojnične zamenjat je vsekakor priporočljivo, če ima avto več kot 100kkm prevoženih in če še niso bili menjani. JTD lahko tudi zariba na glavni gredi, isto kot TS, samo je manj pogosto (glavna gred je bolj vzdržljiva).
Na 2.4JTD-u, katero sva popravljala lani, je pa blo celo tak, da so bili oljnični vsi OK, glavni ležaji pa čisto vsi zaribani... Na moji 166ki pravtako, ojnični odlični praktično brez risov, sva si že mislila končno ena dobra novica, ko sva pa pogledala glavne pa čisto vsi fuč. Še sama sreča da blok ni fasal, ker je prejšnji lastnik pravočasno avto parkiral...

Ti samo menjaj in če imaš možnost, nabavi od Glyco, ker so trimetalni (troslojni), King, Kolbenschmidt, Nural pa so vsi standardni dvoslojni, kot original...
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Če si že to menjaval mi daj povej, kolk je stalo to, da se pripravim in kje v SLO se da to dobit? Pa saj vseeno katere znamke so. Če so ti zdržali 430.000, če oni zdržijo polovico so tud dobri.
Na motorni gredi praviš.. manj ugodno za menjavo! Gredo vse prečke (mostovi) dol al je treba menjalnik snet in motor ven potegnit?
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 527
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE

Huh, za ceno če ti napišem ti zlažem, ker se res več ne spomnim... Več kot 100€ za oboje ležaje ne bi smelo bit. King je cenejši, vendar predlagam Glyco, če boš imel možnost...

Dobiš jih pa v vsaki trgovini z avtodeli. Če ni na zalogi potem naročiš, traja tam 1-2dni da se izdobavi.

Če boš menjaval samo ojnične, potem ne rabiš motorja ven. Če boš pa še glavne menjaval, pa boš moral vsaj menjalnik odstranit, zaradi zadnjega mosta ki je pri menjalniku. Seveda ko imaš že to dol vzeto, je pametno še oba semeringa glavne gredi menjat, da je potem en cajt mir.
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Fino. Sem se bal, da bo kakih 300, 400€
Pri Alfi to takoj nanese :D
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Odgovori
  • Informacija