bmw 530 d namesto alfe 166 turbo

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
trafo66
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 154
Pridružen: To Nov 10, 2009 7:40 pm

Hm .namreč kupil sem bmw ejčka stari alfist .razlika je očitna.alfica je bila carska.ne vem,če tema sodi sem.da povem razlike.najprej alfa.notranjost v njej je neprimerljiva z nemškim vozom.alfica je kot najlepše sanje.sedeži večno kot novi,da o interierju notri ne izgubljam besed.pleh na alfi letnik 2000 ni nikoli videl avtoličarja edino takega ki je popravljal vdrtine na bokih povzročene od kulturnih ljudi .in to brez barvanja.elektronika nikoli zatajila.vse deluje kot prvi dan.sedenje v njej je počitek.zdaj pa slabe strani.pa ni alfa kriva.namreč taka kot je servisirana na avtotriglavu je pokasirala stari napenjalec jermena in tudi majstr,ki je menjal semering na glavni gredi je lepo z izvijačem naredil brazgotine in rezultat je bil kapljice olja.ni šans to popravit.gledal sem račun ,ki je presegal 700 eur.posladek za konec.v njo sem dajal olje motul.lepo in prav ampak enega lepega dne je obrnilo ležaj na glavni gredi.niso krivi italjani ampak zanič olje.ventili so delali tiho kot da prede muca.skratka avtoradio je bil notri moteč faktor.in zdaj sem na bmw eju.ajdi voz je zanesljiv.vse deluje ampak ni to to.ne morem sploh primerjat sedenja in vsega skup.edino kar je na bavarcu bolje je to,da je mašina suha in da je fejst robusten glede podvozja,ki je res malo tišje ampak lega na cesti je v kraljici desetkrat boljša.
Tako,da zelo resno razmišljam,da je 166 tka eden najboljših avtov.in tud na avtocesti je z njo potrebno prehitevat po desni strani,ker se nihče ne umika na prehitevalnem pasu.vozil sem jo parkrat s tempomatom od čateža do nm z kar solidno hitrostjo 210 brez,da bi enkrat samkrat zmanjšal.
Moj nasvet.alfisti ne menjajte svojih avtov kar tako.jaz ga sem in kupil nemca,ki je res kot nov sam mi se kolca močno.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Sicer to nima veze s tem kaj si napisal, ampak a si ti kdaj v življenju mogoče prebral karkoli tiskanega (npr. članek v časopisu, knjigo, revije)?

Namreč pika in vejica sta LEVOstični ločili, začetki povedi se pišejo z veliko začetnico. Po potrebi se uporablja tudi odstavke in se besedilo oblikuje v neko bralcu prijazno strukturo.
Saj nihče ne zahtava da uporabniki foruma pišejo povsem slovnčino pravilno v skladu s pravopisom, ampak vsaj neke osnove pa bi lahko imel vsak, ki je kočal eno osnovno šolo.

Kako v pm je lahko človek pri 47-ih letih tako prekleto polpismen?


Kar se pa tiče ojničnih ležajev - ne za to ni krivo olje Motul ampak; ali lastnik s svojo vožnjo, ali napaka mehanika pri menjavi ojničnih ležajev ali pa ima motor konstruktorsko napako. Lahko pa je seveda okvara posledica slučajnih faktorjev.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Mislim, da je pri TB motorju kar serijsko na enem ležaju ribalo zaradi pregrevanja ali nekaj podobnega.

Vse ostalo je pač kriv šalabajzer.

Se pa pridružujem zgoraj napisanemu o vsaj minimalnem pravopisu, ker tole prebrati je prava muka :roll:
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Kupu pa si zjahano E39-ko D za 3k al... ?
Uporabniški avatar
THOR
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1262
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 1:06 pm
Vozilo: alfa 33/156/159/giulietta

Ne pisat takih o bmw-ju, da ne bo koga kap. :) :mrgreen:
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
Uporabniški avatar
Versace
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 88
Pridružen: Če Jun 19, 2008 4:44 pm
Član Alfa Kluba: 0

Glede vožnje 166 vs. E39 bom se kar strinjal. Sem tudi sam z E39 530d facelift naredil prenekater kilometer. Podvozje v 166-ki je res milina proti BMW-ju. Ne morem pa sodit za kak M-paket, najbrž je precej boljše kot v standardnem.
Kar pa se ribata tiče. Četudi je znana vsa zgodovina avta, je dovolj, da je mogoče samo enkrat nivo olja bil malo prenizek in je naredilo ris v ojnični ležaj. Sčasoma se pa je zgodilo kar se je, pa lahko daš not Mobil 5w-50, Motul V, Fuchs Race... Pa nebo pomagalo. Edina rešitev je preventivna menjava ležajev, ko se kupi tak rabljen avto. Prav to sem jaz storil na svoji, pa čeprav je prejšnji lastnik znanec. Glej ga zlomka, na enem ležaju je bil mini ris. Strošek zamenjave je malenkosten v primerjavi s tem, kar lahko sledi. Vsakih 100 jurjev zamenjaš in mir. Ali pa vsak velik servis. Pozabiš teh 150€ in basta. My 50 cents.

p.s.: Kdaj pa je zaribala? AC? Olje na MAX?
Zadnjič spremenil Versace, dne Pe Sep 13, 2013 1:19 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Versace
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 88
Pridružen: Če Jun 19, 2008 4:44 pm
Član Alfa Kluba: 0

alfa_samec napisal/-a:Mislim, da je pri TB motorju kar serijsko na enem ležaju ribalo zaradi pregrevanja ali nekaj podobnega.
Tole glede pregrevanja je tudi en mit, ki se je rodil nevemkje... "Riba nad 200km/h zaradi pregrevanja zadnjega sredinskega valja bla bla"... In potem zariba na ojničnih, že tukaj ni logike. Lahko pa iz svojih izkušenj povem, da sem po nemškem Autobahn-u ta mit dodobra zavrgel. 150km pod 200 skoraj ni padlo. Po večini med 220-240 In verjamem, da tudi ostali lastniki 2.0TB imajo podobne izkušnje.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Dobro no, 150 km z enim avtom pač ni neka referenca, ki bi imela kaj kredibilnosti ali? Tudi 2.0 TS-ji ne ribajo (večinoma) pred 160.000 km, tako da nekih zaključkov tu ne moreš delati na kratek rok.

Saj nisem trdil, da je zapisano svetinja, ampak da se je o tem pisalo. Vzrokov jasno da ne bomo vedeli 100%, ker so vse samo špekulacije, a znano je, da ribajo na ojničnih, vzroki pa so stvar debate. Eni pravijo pregrevanje, drugi obraba, tretji olje, četrti pa krivijo Janeza Janšo. Tako pač je :)
Pepo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 142
Pridružen: To Sep 09, 2003 11:38 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

lizard napisal/-a:Sicer to nima veze s tem kaj si napisal, ampak a si ti kdaj v življenju mogoče prebral karkoli tiskanega (npr. članek v časopisu, knjigo, revije)?

Namreč pika in vejica sta LEVOstični ločili, začetki povedi se pišejo z veliko začetnico. Po potrebi se uporablja tudi odstavke in se besedilo oblikuje v neko bralcu prijazno strukturo.
Eh, tako zelo nepismen pa trafo vendarle ni. Je že res, da mu ne tečejo velike začetnice, a poved ima vendarle glagole, ve se, kje je subjekt in kje objekt, tako da je med slabše pismenimi vendarle še kar v povprečju. Je pa res, da je tale Alfa forum, kar zadeva slovenščino, kar na nivoju.

Pa še tako lepo je pisal o 166; meni je kar božalo ušesa. A kaj hočemo: podobno mnenje o Alfi sem slišal od šoferja državnega protokola - pa ga zadnjič vidim in mi pravi, da je kupil E 39. Hja, zarečenega kruha se zares veliko poje. :lol:
Odgovori
  • Informacija