164 V6 turbo

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

LR 90
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 76
Pridružen: Po Jan 03, 2005 8:12 am

Ocitno je nekaj narobe #-o
A kdo ve kaj pomeni leva kontrolna lucka :?: Slika
LP P
Josephe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1164
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 10:18 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Če prav vidim, je to lučka za premalo zavorne tekočine.

LP Joseph
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Ce pravilno vidim je to lucka ki zgleda kot sipka s kapljico definitivno pomeni da je v motorju premalo olja, pripravi dva litra in upaj, da ni nobene skode. #-o
Emperor of The Dark Realm
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

ma nč se ne vid, benti, nej en pove kva je not narisan da bomo vedl a bo človk u ta pru drevo zletu k bremz nau meu, al bo človk bate vn pobiru k mu bo mašina zaribala!Kva je zdj za ena lampa to...
Merlin
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1178
Pridružen: So Sep 25, 2004 12:34 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Koseze

Tole je lučka od armature na 164 in je indikacija da je premalo olja v mašini 8), če greš gledat na šipko ga je milimeter ali dva čez minimum :mrgreen:
Enyoj your ride! Drive Alfa!

Slika
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Ponavadi je že mal kriza, ko ta lučka gori. Niti kilometra dalje več, ker lahko avto mimogrede zariba.
Slika
Uporabniški avatar
stuhec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3153
Pridružen: So Jan 03, 2004 12:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: M Sobota, tel: 041 761446

ce mislis to kjer je narisana sipka in kapljica olja, so ti povedali, cimprej dolij
super
Uporabniški avatar
Italjan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1043
Pridružen: Če Avg 05, 2004 12:13 pm

Nč dolivat - sam gas do podna. :mrgreen:

PS: kupim zaribano 2.0 v6 turbo..
LR 90
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 76
Pridružen: Po Jan 03, 2005 8:12 am

olja je zadosti(na sredini šipke)pritisk olja je od 4 do 6 barov,lučka za šipko pa še vedno gori!
A je možno da gori lučka brez razloga :?:
Avto je od sodelavca tako da glava ne boli tolk hudo.

Tenx

LP P
Uporabniški avatar
bombnik
Alfist
Alfist
Prispevkov: 250
Pridružen: To Nov 30, 2004 4:10 pm

lohk je sam stikalo zanič k pride na motorju
ginek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 399
Pridružen: Po Dec 15, 2003 11:25 pm
Član Alfa Kluba: 0

LR 90 napisal/-a:olja je zadosti(na sredini šipke)pritisk olja je od 4 do 6 barov,lučka za šipko pa še vedno gori!
A je možno da gori lučka brez razloga :?:
Avto je od sodelavca tako da glava ne boli tolk hudo.

Tenx

LP P
Možno da je senzor šel oz napeljava od njega nekje pokvarjena/odklopljena.
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

LR 90 napisal/-a:olja je zadosti(na sredini šipke)pritisk olja je od 4 do 6 barov,lučka za šipko pa še vedno gori!
A je možno da gori lučka brez razloga :?:
Avto je od sodelavca tako da glava ne boli tolk hudo.

Tenx

LP P
Mozno je da je kaj narobe senzorjem nivoja olja, pogosta okvara.
Hm 4 do 6 barov? Nisem ravno siguren ampak recimo v atmosfercu nisem pod nobenim pogojem videl vec kot 4 bare, zdej al ma turbo visji pritisk al je pa mogoce se en senzor mal pokvarjen ...
Emperor of The Dark Realm
stieber
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 232
Pridružen: Če Okt 16, 2003 1:41 pm

Shad, imaš prav. Bi moralo biti tudi pri turbu kar 4 bare, ko je mašina hladna. Kasenje pa 2 bara ali celo manj. V prostem teku seveda.

Senzor se moti!
Slika
Uporabniški avatar
Italjan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1043
Pridružen: Če Avg 05, 2004 12:13 pm

Pri mrzlem motorju je tlak 4 bar ali malo čez, neglede na vrtljaje - ker je olje gostejše - ta tlak pa določa ventil v filtru za olje.

Ko je motor segret mora biti tlak olja pri polnih obratih najmanj 3.5 bar v prostem teku pa vsaj 0.5 bar.

6 bar :? ali merilec kaže narobe ali pa kaj drugega ne štima.

Kar se pa lučke tiče, kot je že bilo rečeno, je po vsej verjetnosti senzor ali sama napeljava - če je tlak ok, potem je olja dovolj.
stieber
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 232
Pridružen: Če Okt 16, 2003 1:41 pm

Saj če mu ribne, najbrž ni tako hudo. Mu boš lahko zrihtal generalko za 60k. :P :P :P
Slika
Odgovori
  • Informacija