Tehnične teme o modelih 164 in 166
Moderator: Tehnika moderatorji
alfa_samec
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797 Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci
bvogri
Alfa Freak
Prispevkov: 819 Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm
Sr Nov 06, 2013 8:56 am
Vse 166 imajo enake zavore zadaj. Čeljusti pa pašejo tut od 156.
Sicer pa če so zaštekale daj svoje dol, zamenjaj gumice in spoliraj batek pa bo
Zadnjič spremenil
bvogri , dne Sr Nov 06, 2013 9:00 am, skupaj popravljeno 1 krat.
bvogri
Alfa Freak
Prispevkov: 819 Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm
Sr Nov 06, 2013 9:04 am
Imaš na voljo tudi Budweg-ove obnovljene čeljusti za cca. 100€/kom v trgovinah z avtodeli. Stare prineseš nazaj.
Zgleda nekak tkole. Sam sem menjal na desni strani po svoji neumnosti ker nisem vedel da imajo čeljusti sitem navijanja notri
Upam da tvoj mehanik to ve
izistyle
Alfa Freak
Prispevkov: 502 Pridružen: Pe Mar 16, 2007 6:55 pm
Član Alfa Kluba: 0
Sr Nov 06, 2013 9:06 am
če si iz Lj ga pelji na Vič v zavorni servis, nasproti Hoferja ti bojo fantje za male pare vse porihtali!
Damijan
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071 Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)
Sr Nov 06, 2013 9:18 am
Če misliš Koširja, priporočam!
alfa_samec
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797 Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci
Sr Nov 06, 2013 9:46 am
Obnovitveni deli od Budwega so za TS pri GTV prišli 60€ - 2 bata, protiprašne gumice in dihtunge. Za 166 je verjetno podobno pri ceni, morda kaj več, zaradi "inflacije".
kosir1234
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687 Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri
Sr Nov 06, 2013 2:37 pm
a batki pridejo že sestavljeni al moraš tiste fredrčke notr pomenat?
je pa tak, ponavadi je dosti že da vredu spucaš batek, mast za čeljusti pod manšeto in ga premigaš...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797 Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci
Sr Nov 06, 2013 2:47 pm
Bati pridejo brez vsega, moraš vse vzet iz starega batka ven in prestavit v novega pa potem navit nazaj v čeljust.
Lažje rečeno kot storjeno
Damijan
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071 Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)
Sr Nov 06, 2013 4:09 pm
Notranjost batka je čisto enostavno premontirat, brez vseh težav!
Batek uviti v zavorne klešče pa tudi ni neka težka naloga, le z mastjo pod protiprašno gumico ne škrtarit!
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov