Na 166 to funkcionira. Na 156 ali 147, ki ima zadaj mcpherson vzmetenje in so amortizerji del nosilne strukture pa je zadeva fail, saj se ti amortizerji polulajo zelo hitro. Za te avte ne priporočam.
Aja, pa še rit zelo visoko stoji na 147 ali 156 s temi amoritzerji, tako da če imaš nižan avto bo zgledalo zelo hecno.
Po slabih dveh letih in 50.000km sem prišel do zaključka da so monroe reflex vredni toliko kot stanejo, malo... Po 50.000km od tega 90% avtoceste, dobro zabijajo, Avto se sicer ne ziblje, občutek med vožno je pa kot da imajo 250.000km. Kdor želi amortizerje ki opravljajo svojo nalogo, naj ne izbere monroe reflex.
skyblue napisal/-a:Po slabih dveh letih in 50.000km sem prišel do zaključka da so monroe reflex vredni toliko kot stanejo, malo... Po 50.000km od tega 90% avtoceste, dobro zabijajo, Avto se sicer ne ziblje, občutek med vožno je pa kot da imajo 250.000km. Kdor želi amortizerje ki opravljajo svojo nalogo, naj ne izbere monroe reflex.
Sicer ni izkušnja z 166 ampak z 156 sta pa bila predvsem sprednja monroja po 20k km na luknjah na AC genau za v smeti
Tako da tega sranja od amortizerjev niti slučajno več ne nataknem na avto
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji
Na lancii kappi sem mel OEM vzmeti in Monroe Reflex, pa je zadeva delovala v redu slabih 100.000 km, kako je pa zdaj z njimi ne vem.
Na 166ki imam Ti vzmeti v kombinaciji z Bilstein B6. Na 17 col (pozimi) je zadeva kar se tiče udobja oz. trdote idealna, na 18 col (poleti) pa me na trenutke že malo zmoti trdota, ampak sem se zdaj že navadil. Prvi mesec po menjavi na letne gume pa sem mel malo mešane občutke.
Tako, da za ceno enega B6 (na alfisti.net 122€), so kakorkoli obrneš trenutno top izbira za 166ko. Koni FSD se več ne dobi (so bili moja prva želja), bili so tudi dražji od B6 in s krajšo življensko dobro.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.