Sem lastnik alfe 166 že sedmo leto in kot drugi lastnik imam 370.000 Km. Trenutno imam problem z rdčo signalno lučjo motorja na armaturni plošči. Takoj po točrnju goriva (poln rezervoar) se je na avtocesti prižgala in ker so bili vsi ostali parametri motorja normalni in motor je deloval normalno sem vozil naprej še 100 Km do destinacije. Motor je deloval brez problema, temperatura normalna, vse OK, bi rekel. Pa vseeno ni. Rdeča luč za motor gori. Vem, da brez računalnika ne bom mogel nič ugotoviti. Zanima pa me, ali se na servis lahko še peljem, ali moram poklicati vlečno službo. Ali mi lahko kdo pove, kaj bi bilo lahko narobe, zakaj sem lahko naredil še 100 Km in s katerimi senzorji oziroma kako je vezana signalizacija motorja.
Hvala za vsako pomoč in namig. Trenutno sem še vedno 350 Km od doma.
Če avto deluje na občutek OK, in ni nobenih čudnih zvokov, potem lahko pelješ naprej.
Preglej nivo olja, če je to OK, potem je zelo malo kar gre lahko narobe.
Edino ni treba priganjat avta, razna pospeševanja na polno v obrate, lepo na easy, pa bo vse OK.
Lahko je samo kakšna brezvezna napaka, ampak ko prideš domov pelji avto na tester in poglej kaj je vzrok.
Ojla
Hvala za tolažbo. Upam, da bom res lahko brez zapletov prišel domov. Alfa 166 je letnik 2001 motor 2,4 jtd, 103 Kw.Danes zjutraj (naslednji dan) sem brez težav vžgal motor, rdeča lučka pa je še vedno ves čas prisotna. Naredil sem 15 Km, brez problemov, motor se segreje do delovne temperature in ni nikakršnih simptomov, da bi bilo z vozilom karkoli narobe. Vozilo je redno in dobro vzdrževano. (pred letom dni je bila zamenjana tudi turbina).
Še eno vprašanje, ker se spoznate na Alfe. Ali je to vozilo sploh še kaj vredno, kajti v letošnjem letu ga nameravam zamenjati.
Hvala za odgovor in lep pozdrav
bg
Poleti ko je vroče se mi nikoli ne prižge.
Zdaj ko je mrzlo zjutraj vžgem motor...lučka sveti...avto slabo vleče.
Ko se zagreje...ga s stisnjeno sklopko nabijem na 3000 obratov in spustim da padejo obrati do podna....se izključi in kot nikome ništa vse normalno deluje.
Stikalo sklopke se zatika, samo to ni vzrok težav, poleg tega je to enostavno rešiti z menjavo...
Drugi problem je povezan s previsokim pritiskom turbine. Verjetno je kriv regulator vakuma (overboost ventil), ki krmili lopatice na turbini. Seveda pa to ni edinamožnost, lahko je tudi kak senzor pritiska, zatikanje lopatic na turbini, počena vakum cevka ali pa tud kako slabo čipanje...