Lep pozdrav.Mam alfo 166 2.4 jtd 150 km in imam sledeč problem.
Med vožnjo mi začne utripat lučka za motor,včasih pa tudi gori. Če avto takrat ugasnem,sploh noče več vžgati,le malo daje glas da bi ampak noče.
Če počakam kake pol ure avto spet normalno vžge in lučka ne gori par kilometrov potem začne utripat.Ali je imel kdo sledeč problem oziroma kaj bi to lahko bilo? Za odgovore se zahvaljujem.
Tribesman hvala ti.
Ravno zdaj sem šov spet probat in je vžgala normalno,lučka sicer ni svetila ampak po parih kilometrih verjetno bi.Avto drgač normalno gre če sveti ali utripa lučka,tk da se lahk normalno peljem in da ne bo kaj narobe?
Bom šov na tester pa javim kaj bo.
A to je tisti senzor ko je za odmično gred,kateri meri pozicijo batov?
Zdravo.
Lepo bi prosu,če bi mi kdo dal sliko od senzorja glavne gredi in pa od senzorja obratov,ker se mi sanja ne kakšna sta.
Eden je na glavni eden pa na odmični.Avto je pa 166 2,4jtd 110kW
Slika je senzor pritiska v sesanem kolektorju. Ta javlja kolk pritiska ustvarja turbina.
Če crkne se vklopi lučka za motor, občutka vleke turbine nimaš, Lahko, da kadi kot satan in možno, da se ti ne obrne čez 3000 obratov.
Senzor glavne gredi se nahaja tam pri štarterju nekje. Kje pa je drugi senzor ki bi naj bil na odmični gredi,kje se nahaja? A tisti je senzor vžiga?
Kje je senzor vžiga? Prosim če mi kdo lahko mal razloži.
Hvala
Crazy Alfista hvala ti,povej mi še kje približno pa se nahaja senzor odmične na vrhu glave,ker sem vse pregledal pa ga enostavno nisem našel.
Ali je možno da je pod pokrovom ventilov?
Saj sem men tud čudno zdi,ker nikjer nimam takega konektorja,kot je ta na sliki. http://media-autoteile.de/images/350px/0903028.jpg
Ta je sicer od alfe 166 sam je 2.4 jtd ,129 ali 132 Kw.
Našel sem ga na ebay.de
Tega pa sem kupil danes,bom probal zamenjat pa da vidimo.