Po menjavi olja sem opazil lužco pod karterjem in ko sem pogledal pod avto sem opazil da se kapljice nabirajo na vijaku ( imbus), kjer se olje spušča iz karterja.
Zanima pa me, ali je serviser pozabil na vijak namestiti novo podložko, ali je možno da je požrlo navoj na vijaku in kaj ponavadi požre:
Najverjetneje je serviser namestil staro podložko, ali pa da je premalo zategnil vijak. Da bi ti pobralo navoj je bolj malo verjetno. Drugače je pa karter tako narejen, da bo prej vijak požrlo kot pa navoj v karterju.
Jst pa 99,9% prepričan da je podloška. Bi jo moral menjati pri vsaki menjavi olja alpak mehaniki jo samo močneje zategnejo in to je to. Kupi novo podloško in to je to.
gobica12 napisal/-a:pol pa naj bo podloška no če jo boš pa menju je pa bolš da zraven zamenjaš ša vijak je cenej kot pa da boš mogu še enkrat ole zun spustit
Se strinjam. Ponavadi je sicer res podloska a vendar ne skodi, ce se na recimo ene 4-6 menjav olja zamenja tudi vijak, mislim da stane okol 2.500 SIT kar ni nek hud strosek. Ce je treba ravno spustit olje je potem ze vseeno kar se dela tice.
gobica12 napisal/-a:pol pa naj bo podloška no če jo boš pa menju je pa bolš da zraven zamenjaš ša vijak je cenej kot pa da boš mogu še enkrat ole zun spustit
saj ce je ravno olje menjal, pa ce bo zdaj menjal dihtungo, nerabi vsakic frisnega olja noter vlit.
dihtunge pa mehaniki vecina menjamo ker jo itaq vedno dobis zraven filtra tak da ti tudi zaloga nic ne pomeni. ena dihtunga (bakrena) pa ce po pravilih zategnes drzi vsaj 50k km.
Ma sem mel jst ist problem k sm ole menju na svoji boxerki.
Je kr orng tekl iz karterja. Sm se že ustrašu da sem kak kamen nabil. Ko pa sem car vzdignu sm pa vidu da teče iza šravfa pa sm ga mal bol zategnu pa je zdej mir. Sam ob nasledni menjevi bom obvezno bakreno podložko menju.
Na žalost je prišlo do najslabše variant (na katero sem se najbolj nagibal), saj je požrla navoj v karterju -aluminij, tako da bomo vrezali večji navoj in naredili širši čep..
alfa 166 napisal/-a:Na žalost je prišlo do najslabše variant (na katero sem se najbolj nagibal), saj je požrla navoj v karterju -aluminij, tako da bomo vrezali večji navoj in naredili širši čep..
vseeno hvala za odgovore
to ti je ta serviser predlagal, ki ti je unicil navoj
tom napisal/-a:Stuhec ma verjetno prav. Take serviserje bi treba za j.... obesit, ker niso dovolj pazljivi!
Se strinjam!!!
In v moji prisotnosti je to naredu Nord na eni 166 3.0, ko je menju olje. Potem je pa samo mal teflon traku navil na čep in ga privil, malo po občutku, da je približno držal. Stranki pa niti omenil ni, kaj je narobe in možne posledice...