a jih je enoostavno menjati oz. so pri Alfi 166 kaki problemi pri odstranitvi starih?
Vem da imajo neki nemški avti problem da počijo ko jih ven šraufaš.
Sam menjal 5dni nazaj.
Egr das dol zaradi prostora ter se na drugi strani tisti razdelilec nafte.
Kot si videl rabis dolg nastavek 10 s podaljski.
To je to ce bi zelel se tocen postopek ti lahko napisem ni pa bauvau.
Ps
Meni so sle lepo ven. Pa se videl sem da je bila ena malo mokra se oraci injektor mi pusca zato verjetno imam rahlo cukanje.
Srecno
aha, no ko en mehanik mi je rekel da lahko poči ko jo ven šraufaš. Pa gledam nove so pa ja cele kovinske, ne kot svečke za bencinarje, kaj bi tu lahko počilo?!?!
Nč jasno
Mehaniku lahko 100x rečeš da to ni folc, če bo pa počila ga boš pa vseeno grdo gledal, njemu pa tudi ne bo vseeno, ker odlomljeno ven spravit....
Ampak žal tu ni alternative, riziku navkljub.
Dlje ko bo nedelujoča sveča v motorju, težje jo bo ven dobit. Pa ok, najbolj rizičen del je samo odvijanje, torej prvega pol kroga. Pomaga, če to delaš na vroči mašini.
Jz sm jih menjal na Mjetki in so šle ven b.p. Sem pa avto prej dobro segrel.
So takoj pod zaščito motorja. Odstraniš kabelčke in šraufaš. Za nazaj sem počakal da se ohladi, dodal Berujevo mast za svečke in gas...
Če se zlomi imaš majstra ki hodi po SLO in za 100€ dobi ven praktično vse