pri 166 FL 2.4 jtd imam sledec problem, da ze dlje časa imam občutek lufta v volanu.. v ovinku moram volan popravljat tako malo levo desno.. kot da bi sla kolesa malo po svoje.. in na ravni cesti ko dam gas mi suka volan v levo ali pa desno, kot da bi kolesa malo zakopala na mestu ampak ne.. kot da eno kolo gre po svoje..in na neravni cesti oz. ko so luknje mi prau suka volan.. in zdej se mi še prižiga lučka na armaturi od ASRja proti zdrsavanju, ki sumim da je povezano s tem.. na tehničnem pregledu so rekli, da je vse brez problema. a se omenu sem jim da imam nek luft v volanu (volanski letvi).. sem dvignil avto in probal z rokami kolo levo desno in gor dol pa ne kaze nic lufta nikjer
Čeprav sem se ravno danes na tem koncu valjal, nisem bil ravno pozoren kako je na 166-ki narejen nastavljiv volan.
No če je podobno kot pri 75-ki je lahko problem v samem volanskem drogu in mestu, kjer se drog premika za nastavitev globine - 75-ka ima tam matico in če ni pravilno zategnjena, dobiš luft v volanu.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Za probavanje lufta naj bo avto na tleh, dostikrat se ob dvignjenem avu luft ne najde ker je roka in končnik v drugi legi in ni nujno da je tam enako obrabljeno da bi se čutil luft.
Najbolje avto na kanal in s kako dolgo cevjo prerukat vse.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
pa na letvi se mi zdi se vidi luft samo če je avto prižgan, da servo dela.
Drugače pa zgornje roke jaz menjam na letni ravni, sploh desno vsako leto pred tehničnim...luft