Vpršanja pa vidim da še vedno nisi razumel.
Zgleda, da tukaj žal ni specialistov za AR164.
Bom sam v živo preveril zadevo, hvala.
Ps
R12 so priznani proizvajalci opustili že v sredini 1991.
lp
Moderator: Tehnika moderatorji
Če ti pa ustreza 155 z V6 motorjem, se pa lahko slišiva.cabby napisal/-a:Glede nato, da sem Alfo 164 3.0 V6 doživel v klasični obliki, jo vizuelno predelal v QV, nabavil Zender Milano platišča in jo za konec razrezal s flexom ti lako ponudim nekaj odgovorov.
1. Alfa 164 3.0 V6, bo vedno zanimiva za restavratorstvo in obnovo zaradi pocinkane karoserije. Ta ima zgolj 2 šibki točki in sicer zadaj na levem in desnem pragu pod vrati, kjer je bila karoserija v tovarni vpeta in kjer je nanos cinkanja najmanjši. Tam lahko zmeraj pričakuješ rjo. Prav tako jo lahko pričakuješ na vpetju zadnje preme. Drugje načeloma rje na tem avtu ni. Seveda če ni bila kdaj od kakšnega karambola slabo popravljana. Se pravi je strošek obnove karoserije relativno nizek.
2. Ena izmed hib so tudi precej porozne šalčke sprednjih amortizerjev ki zaradi rje ponavadi zelo sprhnijo. Nove žal niso več dobavljive, pašejo pa od večine novejših Super modelov.
3. Vsa elektronika načeloma deluje BP, pogosta je okvara ventilatorja oziroma elektronike ki skrbi za hitrost delovanja ventilatorja v kabini. Serviserji ponavadi trdijo, da gre za okvaro motorčka, vendar sem se v 3 letih prepričal da je okvara dosti manjša, vsaj kar se dela tiče, ker se zadevo brez težav odpravi v 15 minutah.
4. Motor je biser. Ne glede nato kako jo je meni ušpičil, še vedno sanjam, da bo v bližnji prihodnosti na mojem parkirišču nova 164-ka z eno rahlo spremembo. Če ima avto preko 200000 km preventivno zamenjaj ojnične ležaje in ležaje glavne gredi. Strošek je v primerjavi s tem kakšne posledice pusti izrabljen ojnični ležaj minimalen.
5. Eden izmed problemov kar se servisiranja tiče je tudi dobava originalnih delov, ki so težko ali pa sploh več niso dobavljivi. Določeni pa so še presneto dragi. Marsikateri rezervni del se dobi na ebayu, sopet druge moraš kupiti original, kot naprimer napenjalec zobatega jermena ki je presneto drag.
6. Kako iskana so pa Zender Milano platišča pa mi ni treba najbrž govoriti. Za svoja sem prevozil 2100 km v Hannover in nazaj in jih lansko poletje prodal v Grčijo v Atene, tako da tukaj je pač tako, če jih želiš imeti se boš definitivno peljal daleč.
7. Tržna vrednost. Avto trenutno razen modelov QV, QV 24V in Q4 nimajo blazne vrednosti, kljub temu pa se najde na hrvaškem in drugod po Evropi kamor sem jaz razprodal svojo, še vedno nekaj entuziastov, ki so za lepo ohranjen del pripravljeni plačati kar nekaj. Tako sem recimo za svojo 164-ko iztržil blizu 3000 EUR, pa imam še vedno nekaj delov na zalogi. V Sloveniji razen katalizatorja, ki ti ga bodo odkupili tisti ki se s tem bavijo ne boš prodal skoraj nič.
V primeru, da kupiš originalno QV, je strošek obnove dokaj nizek. Cca 1500 eur te pride zares kvaliteten velik servis vozila, cca 300 eur izpuh, dobrih 250 eur komplet zavore in to je to, seveda ob predpostavki da so ostali deli solidno ali dobro ohranjeni.
Pa še to. Ker sem jo dejansko razstavil do zadnjega vijaka, lahko samo rečem, da je izdelava tega avtomobila fenomenalna. Od tega kako so bile že takrat postavljene ojačitve podvozja, strehe, A stebričkov in B stebričkov, do tega, kako dobro je bil avto zvočno izoliran in kako kvalitetno je bil avto sestavljen. Pri starosti 18 let starega avtomobila sem pričakoval ogromno zlomljenih vijakov, rje ipd. No tega na Alfi 164 ni. Prešraufal sem nešteto avtov in zmeraj se zlomi kakšen star vijak, no tega pri Alfi nisem doživel in ravno zaradi kvalitete bo spet kmalu na mojem parkirišču.
LP Luka
Sasov6 napisal/-a:... Menjalnik je ZF 4hp18 mi je poznan iz starega XM-a V6 in ni ravno nek biser v povezavi z motorji nad 150KM. ...
No, od mene lahko dobiš automatik arese, jaz grem pa poModras napisal/-a:Ne, ročni menjalnik me ne zanima.
Ko imaš enkrat avtomatiko ročnega več videti nemoreš!
Grilzz napisal/-a:Te zanima 164 3.0 V6 24v super? Rocni menjalnik, l. 95, 147k km, srebrne barve.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov