AR 164 za Arabski trg

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Sasov6
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 3
Pridružen: To Okt 27, 2015 8:48 am

Vpršanja pa vidim da še vedno nisi razumel. #-o
Zgleda, da tukaj žal ni specialistov za AR164.
Bom sam v živo preveril zadevo, hvala.

Ps
R12 so priznani proizvajalci opustili že v sredini 1991.

lp
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Konkretno o tem avtu ne ve nihče nič, ker še tistih par, kateri so se konkretno zanimali za tole, je od nakupa odvrnila arogantnost prodajalca. Pa prodaja se vsaj že pri 3. človeku...

Če je avto v top s**** stanju, nimaš biti na kaj pozoren, razen na ceno, kik se začne pri 15k€ naprej. Pri konkretnem avtu pa, ker ni znanega nič, ti bo samo konkreten pregled povedal svoje. Kot praviš, preveri v živo in sprobaj vse živo. pRedvsem pa preglej zadnji most in stanje pod njim.

Avte z R12 so tudi nove prodajali do leta 1996! In R12 še danes lahko dobiš! ;)
Uporabniški avatar
alfistaV6
Alfist
Alfist
Prispevkov: 364
Pridružen: To Nov 22, 2005 10:04 am

Rezervni kosi so in niso. Če jih iščeš pri AR serviserjih, potem jih žal nimajo (AR ne izdeluje več), če pa malo pregleduješ internet, potem se pa najde skoraj vse (samo srečo moraš imeti). Seveda tu govorim o originalnih kosih. Od konkurence rezervnih kosov za motor NE boš dobil (razen tesnil). Glede motorja je problem samo (iz mojih izkušenj) hidravlični šponer (drugo je malomarnost lastnika). Nahaja se na desni strani, če pogledaš od spodaj. Kolo zasukaj skrajno desno pa boš še boljše videl. Če je fuuuuuul mastno, potem imaš težavo.

Pa še tole, malo bolj glede karoserije:
cabby napisal/-a:Glede nato, da sem Alfo 164 3.0 V6 doživel v klasični obliki, jo vizuelno predelal v QV, nabavil Zender Milano platišča in jo za konec razrezal s flexom ti lako ponudim nekaj odgovorov.
1. Alfa 164 3.0 V6, bo vedno zanimiva za restavratorstvo in obnovo zaradi pocinkane karoserije. Ta ima zgolj 2 šibki točki in sicer zadaj na levem in desnem pragu pod vrati, kjer je bila karoserija v tovarni vpeta in kjer je nanos cinkanja najmanjši. Tam lahko zmeraj pričakuješ rjo. Prav tako jo lahko pričakuješ na vpetju zadnje preme. Drugje načeloma rje na tem avtu ni. Seveda če ni bila kdaj od kakšnega karambola slabo popravljana. Se pravi je strošek obnove karoserije relativno nizek.
2. Ena izmed hib so tudi precej porozne šalčke sprednjih amortizerjev ki zaradi rje ponavadi zelo sprhnijo. Nove žal niso več dobavljive, pašejo pa od večine novejših Super modelov.
3. Vsa elektronika načeloma deluje BP, pogosta je okvara ventilatorja oziroma elektronike ki skrbi za hitrost delovanja ventilatorja v kabini. Serviserji ponavadi trdijo, da gre za okvaro motorčka, vendar sem se v 3 letih prepričal da je okvara dosti manjša, vsaj kar se dela tiče, ker se zadevo brez težav odpravi v 15 minutah.
4. Motor je biser. Ne glede nato kako jo je meni ušpičil, še vedno sanjam, da bo v bližnji prihodnosti na mojem parkirišču nova 164-ka z eno rahlo spremembo. Če ima avto preko 200000 km preventivno zamenjaj ojnične ležaje in ležaje glavne gredi. Strošek je v primerjavi s tem kakšne posledice pusti izrabljen ojnični ležaj minimalen.
5. Eden izmed problemov kar se servisiranja tiče je tudi dobava originalnih delov, ki so težko ali pa sploh več niso dobavljivi. Določeni pa so še presneto dragi. Marsikateri rezervni del se dobi na ebayu, sopet druge moraš kupiti original, kot naprimer napenjalec zobatega jermena ki je presneto drag.
6. Kako iskana so pa Zender Milano platišča pa mi ni treba najbrž govoriti. Za svoja sem prevozil 2100 km v Hannover in nazaj in jih lansko poletje prodal v Grčijo v Atene, tako da tukaj je pač tako, če jih želiš imeti se boš definitivno peljal daleč.
7. Tržna vrednost. Avto trenutno razen modelov QV, QV 24V in Q4 nimajo blazne vrednosti, kljub temu pa se najde na hrvaškem in drugod po Evropi kamor sem jaz razprodal svojo, še vedno nekaj entuziastov, ki so za lepo ohranjen del pripravljeni plačati kar nekaj. Tako sem recimo za svojo 164-ko iztržil blizu 3000 EUR, pa imam še vedno nekaj delov na zalogi. V Sloveniji razen katalizatorja, ki ti ga bodo odkupili tisti ki se s tem bavijo ne boš prodal skoraj nič.

V primeru, da kupiš originalno QV, je strošek obnove dokaj nizek. Cca 1500 eur te pride zares kvaliteten velik servis vozila, cca 300 eur izpuh, dobrih 250 eur komplet zavore in to je to, seveda ob predpostavki da so ostali deli solidno ali dobro ohranjeni.

Pa še to. Ker sem jo dejansko razstavil do zadnjega vijaka, lahko samo rečem, da je izdelava tega avtomobila fenomenalna. Od tega kako so bile že takrat postavljene ojačitve podvozja, strehe, A stebričkov in B stebričkov, do tega, kako dobro je bil avto zvočno izoliran in kako kvalitetno je bil avto sestavljen. Pri starosti 18 let starega avtomobila sem pričakoval ogromno zlomljenih vijakov, rje ipd. No tega na Alfi 164 ni. Prešraufal sem nešteto avtov in zmeraj se zlomi kakšen star vijak, no tega pri Alfi nisem doživel in ravno zaradi kvalitete bo spet kmalu na mojem parkirišču.
LP Luka
Če ti pa ustreza 155 z V6 motorjem, se pa lahko slišiva.
Ah, nč ni važn, sam da je alfa zravn:)
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Škoda, ker ni automatic.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Dotična 164-ka je avtomatik! ;)
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Aja?
Imaš slike?
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ne, nimam slik! Sem pa videl oglas in vem da je avtomatik!

Drugače pa poglej na prvo stran, kjer je link do oglasa in na koncu v linku lepo piše "AVTOMAT"! Le kaj ti to lahko pove? ;)

Pa še 2 posta za tvojim na prejšnj istrani...
Sasov6 napisal/-a:... Menjalnik je ZF 4hp18 mi je poznan iz starega XM-a V6 in ni ravno nek biser v povezavi z motorji nad 150KM. ...
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Ja, samo omenjeni link ne deluje.
Uporabniški avatar
Grilzz
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 7:57 pm
Kraj: Lj

Te zanima 164 3.0 V6 24v super? Rocni menjalnik, l. 95, 147k km, srebrne barve.
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Ne, ročni menjalnik me ne zanima.
Ko imaš enkrat avtomatiko ročnega več videti nemoreš!
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Modras napisal/-a:Ne, ročni menjalnik me ne zanima.
Ko imaš enkrat avtomatiko ročnega več videti nemoreš!
No, od mene lahko dobiš automatik arese, jaz grem pa po
Grilzz napisal/-a:Te zanima 164 3.0 V6 24v super? Rocni menjalnik, l. 95, 147k km, srebrne barve.
8)
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Sem povedal : ročni me ne interesira!
Če pa imaš automatik bi te pa prosil za sliko!
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Avtomatik je za starčke k ne morejo šaltat :P :mrgreen: (mal heca, da ne bo preveč resno vzeto)

164 3.0 V6 more bit ročni menjalnik, avtomatik je čista bedarija. Pa menjalniki avtomatski iz tistih let so tut jajca.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

Grilzz napisal/-a:Te zanima 164 3.0 V6 24v super? Rocni menjalnik, l. 95, 147k km, srebrne barve.
kok €€ ? a to je una k je u grcju prkirana zravn 75?
Uporabniški avatar
Grilzz
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 7:57 pm
Kraj: Lj

Tista zraven 75ke ja.

Taka kot je 2000€ oz. pametna ponudba, ko pogruntam še katera cev zafrkava pri hladilniku in ko se jo malo našminka pa 4000€.

:mrgreen:
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
Odgovori
  • Informacija