Cold air intake in voda???

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
MITT
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 725
Pridružen: Po Sep 29, 2003 7:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lj.si
Kontakt:

Končno sem montiral konusni filter v odbijač, oz. malce višje in sedaj zelo lepo zajema hladen zrak (prej vročega na mestu original air boxa), zadeva dela zelo lepo in ima ČISTO DRUGAČEN zvok (daljša cev), še bolj se dere kot prej, pa je bil že prej zelo glasen.

Me pa zanima, če zapeljem v lužo (to sem tudi storil in z roko se je čutilo kapljice vode po stvareh okoli filtra in tudi na spodnjem delu filtra) - a ta športen filter (K&N 57i) zaustavi vodne kapljice, ki špricajo na filter. Zrak že v štand gasu lepo sesa, tko da, kaj se zgodi, ko prileti kaplica vode... Predvsem me skrbi, da ne bi kakšna vlaga prišla na kakšen smotan senzor made in Germany, k bo potem kej crknu.

Povejte izkušnje tisti, ki imate tako narejen dovod zraka. A ste naredili kaj, da bi preprečili dostop vode?
:evil:: "Yes, if you wanna run cool, you got to run on heavy heavy fuel!" :mrgreen:
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

MITT napisal/-a:Končno sem montiral konusni filter v odbijač, oz. malce višje in sedaj zelo lepo zajema hladen zrak (prej vročega na mestu original air boxa), zadeva dela zelo lepo in ima ČISTO DRUGAČEN zvok (daljša cev), še bolj se dere kot prej, pa je bil že prej zelo glasen.

Me pa zanima, če zapeljem v lužo (to sem tudi storil in z roko se je čutilo kapljice vode po stvareh okoli filtra in tudi na spodnjem delu filtra) - a ta športen filter (K&N 57i) zaustavi vodne kapljice, ki špricajo na filter. Zrak že v štand gasu lepo sesa, tko da, kaj se zgodi, ko prileti kaplica vode... Predvsem me skrbi, da ne bi kakšna vlaga prišla na kakšen smotan senzor made in Germany, k bo potem kej crknu.

Povejte izkušnje tisti, ki imate tako narejen dovod zraka. A ste naredili kaj, da bi preprečili dostop vode?
Ma MITT, saj si fizik!!!

Predstavljaj si, kaj naredi kapljica vode v razgreti notranjosti motorja, ko se spremeni v paro!!! Mini explozija, ki je motor ne prenese...

Zaščiti filter pred vdorom vode. Če se spomniš, je bilo tudi na avtonetu nekaj govora okrog tega, da so nekatri BMW-ji imeli tovarniško napako na dovodu zunanjega zraka v motor, ki ga je zalivala voda...
Uporabniški avatar
MITT
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 725
Pridružen: Po Sep 29, 2003 7:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lj.si
Kontakt:

OK, nekaj drugega je, če zapelješ globoko v vodo in ti pozauga nekaj litrov, je dovolj da motor zariba.
Za kapljice, ki pridejo v motor pa ne bi smelo bit krize, bi izparela med eksplozijo (mene bolj skrbi, da se ne bi zaletela kam v kakšen Made in Germany senzor...). Itak imajo nekateri visoko tunani avti celo dodaten water injection sistem v sesalni cevi z namenom, da hladi notranjost motorja, je pa res, da ta voda brizga iz šobe - torej zelo fino razpršena in hitro izhlapi, oz. se kar razgradi.

Moram tudi to slikat, filter gleda navzdol, tako, da če bi kej vode že slučajno notr pršlo, bi se nabralo spodaj na konusu filtra in bi tudi moralo stečt ven (če je tudi na tak način notr pršlo).

Drugače je pa ideja, da naredim iz pene eno "škatlo" okoli filtra.
:evil:: "Yes, if you wanna run cool, you got to run on heavy heavy fuel!" :mrgreen:
Uporabniški avatar
Alfaspider
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2664
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:36 am
Član Alfa Kluba: 0

Ali pa sifon nekje na cevi, se pravi eno koleno navzdol in eno navzgor pa odspodaj čep za izpust vsake toliko časa.
Uporabniški avatar
dejan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1692
Pridružen: Ne Sep 07, 2003 5:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

AlfaSpider napisal/-a:Ali pa sifon nekje na cevi, se pravi eno koleno navzdol in eno navzgor pa odspodaj čep za izpust vsake toliko časa.
se mi zdi da to ne bo ravno dobro delalo. Hitrost zraka v cevi je po mojem prevelika, da bi voda na miru stala v kolenu.
Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2069
Pridružen: Po Sep 29, 2003 9:28 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 GT Junior
Kraj: Brda

No glede CAI-ja in vode!
Najprej ti moram povedat, da naredit cai z koncnim konusnim filtrom, ni kar plug&play, vsaj ce hocez zadevo naredit tako kot treba!
Dolzina cevi(ki se jo meri od lezisca ventila, do "vstopa" v filter) mora bit tocno izmerjena! Sedaj se ne spomnem, a je tam okoli 50cm, zaradi resonanc itd.; prav tako ce imas se vedno skatlo od filtra in si od tam pripeljes direkt CAI, mora bit ta dolzina enaka, se pravi od izstopa iz filtra do konca cevi!

Kar se tice vode, naj te ne skrbijo kapljice, veliko bolj pa vecje kolicine vode, pa ne zaradi senzorjev, ker to bi bilo "ta manjsi" od takratnih problemov!! Naj vas spomnim da voda ni stiskljiva, in samo pomislite kaj se zgodi, ko jo hoce bat "stisnt"!!! :evil: :evil: :evil:

Ciao Alfista :mrgreen:
Slika
Uporabniški avatar
MITT
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 725
Pridružen: Po Sep 29, 2003 7:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lj.si
Kontakt:

Ok, še nisem slikal.

Ziher mora bit neki vzvezi s cevjo. Ker prej sem imel filter čisto blizu original gumijaste cevi, ki vodi mimo senzorjev v sesalni kolektor - avtu smo zmerili moč samo 140KM. Zdele pa je dolžina nekje pol metra od konca gumijaste cevi in avto OBČUTNO precej bolje vleče, sploh v nizkih in srednjih vrtljaji, hladen zrak in pravilna dolžina poti (pa sigurno še kej v zvezi s vrtinčenjem zraka v cevi - prej je merilec pretoka zraka verjetno meril samo en del zraka, zdej je pa na tem delu precej bolj laminarni tok zraka brez večjih vrtincev, ok.... bluzim... al pa tud ne, samo povem, da je razlika, pa še zvok je precej drugačen kot prej). Zdej moram samo še kolektor poštimat, pa moram bit nazaj na 150KM.
:evil:: "Yes, if you wanna run cool, you got to run on heavy heavy fuel!" :mrgreen:
Uporabniški avatar
Alfaspider
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2664
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:36 am
Član Alfa Kluba: 0

tuning :roll:

najprej zbiješ konje potem pa nazaj proti tovarniškim lezeš =D>
Uporabniški avatar
zoranwagen
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1371
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:18 am

Voda je njet dobro!

Obstajajo pa neki filtri, ki se montirajo na cev za dovod zraka njihova funkcija pa je ravno zadrževanje vlage!
Uporabniški avatar
dejan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1692
Pridružen: Ne Sep 07, 2003 5:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

MITT napisal/-a:Ok, še nisem slikal.

Ziher mora bit neki vzvezi s cevjo. Ker prej sem imel filter čisto blizu original gumijaste cevi, ki vodi mimo senzorjev v sesalni kolektor - avtu smo zmerili moč samo 140KM. Zdele pa je dolžina nekje pol metra od konca gumijaste cevi in avto OBČUTNO precej bolje vleče, sploh v nizkih in srednjih vrtljaji, hladen zrak in pravilna dolžina poti (pa sigurno še kej v zvezi s vrtinčenjem zraka v cevi - prej je merilec pretoka zraka verjetno meril samo en del zraka, zdej je pa na tem delu precej bolj laminarni tok zraka brez večjih vrtincev, ok.... bluzim... al pa tud ne, samo povem, da je razlika, pa še zvok je precej drugačen kot prej). Zdej moram samo še kolektor poštimat, pa moram bit nazaj na 150KM.
jest ti predlagam da daš lepo nazaj original filter in pošvasaš kolektor pa se naprej voziš s serijskimi 150 konji. Ker tile konusni filtri niso vredni pol kurca, razen da več žre pa slabše gre.
Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2069
Pridružen: Po Sep 29, 2003 9:28 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 GT Junior
Kraj: Brda

dejan napisal/-a:
MITT napisal/-a:Ok, še nisem slikal.

Ziher mora bit neki vzvezi s cevjo. Ker prej sem imel filter čisto blizu original gumijaste cevi, ki vodi mimo senzorjev v sesalni kolektor - avtu smo zmerili moč samo 140KM. Zdele pa je dolžina nekje pol metra od konca gumijaste cevi in avto OBČUTNO precej bolje vleče, sploh v nizkih in srednjih vrtljaji, hladen zrak in pravilna dolžina poti (pa sigurno še kej v zvezi s vrtinčenjem zraka v cevi - prej je merilec pretoka zraka verjetno meril samo en del zraka, zdej je pa na tem delu precej bolj laminarni tok zraka brez večjih vrtincev, ok.... bluzim... al pa tud ne, samo povem, da je razlika, pa še zvok je precej drugačen kot prej). Zdej moram samo še kolektor poštimat, pa moram bit nazaj na 150KM.
jest ti predlagam da daš lepo nazaj original filter in pošvasaš kolektor pa se naprej voziš s serijskimi 150 konji. Ker tile konusni filtri niso vredni pol kurca, razen da več žre pa slabše gre.
Jaz mislim zelo podobno!! Ja dobro je imet CAI, ampak na original škatlo, in v njej športni filter!

Z konusnim jaz nisem imel dobrih izkušenj, pa povrh vsega se še tako dere, da zgleda kot da bi bil konstantno na gorsko hitrostnih dirkah!

Ciao Alfista :D
Slika
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Alfista napisal/-a:
dejan napisal/-a:
MITT napisal/-a:Ok, še nisem slikal.

Ziher mora bit neki vzvezi s cevjo. Ker prej sem imel filter čisto blizu original gumijaste cevi, ki vodi mimo senzorjev v sesalni kolektor - avtu smo zmerili moč samo 140KM. Zdele pa je dolžina nekje pol metra od konca gumijaste cevi in avto OBČUTNO precej bolje vleče, sploh v nizkih in srednjih vrtljaji, hladen zrak in pravilna dolžina poti (pa sigurno še kej v zvezi s vrtinčenjem zraka v cevi - prej je merilec pretoka zraka verjetno meril samo en del zraka, zdej je pa na tem delu precej bolj laminarni tok zraka brez večjih vrtincev, ok.... bluzim... al pa tud ne, samo povem, da je razlika, pa še zvok je precej drugačen kot prej). Zdej moram samo še kolektor poštimat, pa moram bit nazaj na 150KM.
jest ti predlagam da daš lepo nazaj original filter in pošvasaš kolektor pa se naprej voziš s serijskimi 150 konji. Ker tile konusni filtri niso vredni pol kurca, razen da več žre pa slabše gre.
Jaz mislim zelo podobno!! Ja dobro je imet CAI, ampak na original škatlo, in v njej športni filter!

Z konusnim jaz nisem imel dobrih izkušenj, pa povrh vsega se še tako dere, da zgleda kot da bi bil konstantno na gorsko hitrostnih dirkah!

Ciao Alfista :D
Sej za to Mitt živi! Bl k se dere in gre, bolj se počuti! :mrgreen:
Slika
Uporabniški avatar
MITT
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 725
Pridružen: Po Sep 29, 2003 7:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lj.si
Kontakt:

HAHA, no ja, ni čist tko. Meni je športni filter zakon, dokler ne pohodim gasa (loputa za gas čimbolj odprta), je avto serijsko tih (kulkr je lahko s počenim kolektorjem), ko pa pohodiš pa WOOOOOOOOOOOOOOOM. Hehe.

I like it LOUD. 8) Filtra ne menjam za nič na svetu. :mrgreen:
:evil:: "Yes, if you wanna run cool, you got to run on heavy heavy fuel!" :mrgreen:
Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2069
Pridružen: Po Sep 29, 2003 9:28 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 GT Junior
Kraj: Brda

No ko bo spet možno(ALBUM POLN :evil: ), bom naložu slikce od mojega CAI-home made, ki sem ga ravno včeraj dodeloval, ker mi je razpadel!

Ciao Alfista :D
Slika
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Dej preko mobisuxa, bo prej, al pa jih pošlji meni in ti jih jaz butnem takoj gor.
Slika
Odgovori
  • Informacija