Vzmeti in amortizerji - AR 155

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

V6 motor je precej tezji, ne verjamem, da bi blo isto. Bo po vsej verjetnosti drajsalo. Lahko sicer preveris na eper, ce ma iste, ampak zelo dvomim.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Mislim da bodo amortizerji za 2.0 TB enaki kot pri drugih V6 mašinah... Išči amortizerje za V6 3.0.
Uporabniški avatar
bibi156
Alfist
Alfist
Prispevkov: 334
Pridružen: To Maj 20, 2008 10:16 pm
Vozilo: 156 1.6 TS
GTV 2.0 V6
147 1.9, 8v
159 1.9 jtdm
Kraj: Ljubljana

Na eper-u je kat. št. amortizerja za 3.0 V6 različna od št. amortizerja za 2.0 TB V6. Sicer pa res ne vem če je to toliko pomembno,teže med avtomobili se res ne razlikujejo veliko- Teža vozila: GTV 2.0TS : 1370kg; 3.0 V6 : 1415kg; 2.0 V6 turbo : 1430kg, je pa zanimivo da je tb najtežji..
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

A ni logično? Blok je praktično isti pri vseh V6... turbo ima pa še turbino in vse pripadajoče malenkosti, ki naredijo zavedo težjo...
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Kolko sme preveril dozdaj v živo in po ePER-u je pri prednjem stabilizatorju razlika med GTV-ji.

Ko sem se enkrat sklonil pod seby7-jevo (2.0 TS), je imela končnike stabilizatorja vpete na spodnje roke, medtem ko ima recimo Alanova 3.0 V6 končnike stabilizatorja obrnjene navzor in so prišraufani direkt na amortizer. Razlika je lepo vidna tudi v ePER-u.

Kako točno ima 2.0 TB pa ne vem, sigurno ima eno od teh varjant, jaz se kaj dosti ne bi upal igrat, ker če kupiš in ne paše?

Poglej še pri drugih firmah če ima katera za tvoj avto, od Bilsteina najdem recimo - Product code: VE3-4310. Ampak je cena čez 200 €, po drugi strani pa je Bilstein vrhunska firma. Kot zanimost, Bilstein B6 za 2.0 TB in 3.0 V6 staneta popolnoma enako, razlika v kataloški cifri je tudi majhjna (3.0 V6 ima Product code: VE3-4311). Tako, da domenvam, da je trdota med 3.0 in 2.0 TB enaka, razlika je očitno v tem, da imajo za 3.0 zraven prišvasano mesto kjer prišraufaš gor končnik stablizatorja, 2.0 TB pa ne, ker je končnik (domenvam) enako kot pri 20 TS vpet v roke. Po tej teroiji bi morali amortizerji iz 3.0 pasat tudi na 2.0 TB, obratno pa ne!


Koni nima nič v ponudbi za 2.0 TB spredaj, Kayaba pravtako ne, Sachs so imeli v pondubi sprednje ampak jih več ne delajo. Monroe pa praviš da pravtako ne dela.

Torej če si pripravljen dat dovolj denarja, vzami Bilstein B6, spredaj in zadaj, pa imaš vrhunsko zadevo.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
bibi156
Alfist
Alfist
Prispevkov: 334
Pridružen: To Maj 20, 2008 10:16 pm
Vozilo: 156 1.6 TS
GTV 2.0 V6
147 1.9, 8v
159 1.9 jtdm
Kraj: Ljubljana

Na olef sem dal ponudbo pa imajo za gtv TB sprednje MONROE SENSA-TRAC,mogoče kdo ve kaj o teh amortizerjih, samo se bojim da bodo v kombinaciji z eibachi premehki, ker če se ne motim so mehkejši kot monroe reflex?? bilstein..sem našel samo tohttp://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :3002.html se pravi 480+poštnina...se mi zdi pa veliko veliko preveč samo za spredaj.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Hja pa res, moja napaka. Bilstein so čez 200 € po kosu, so pa najboljše kar lahko kupiš :).


Alan jemenjal amortizerje na svoji, če ma še stare doma naj ti jih posodi, vzameš pri svoji enga dol in primerjaš, če je razlika samo v tistem kot domnevam jaz (glej moj post više), potem nabavi nekaj za 3.0 V6.

Pa pojdi se skloni pod avto pa povej kam maš vpete končnike stabilizatorja, ker me zanima kako ma 2.0 TB, to nam lahko pove potem tudi nekaj glede amortizerjev.

Lahko pa mi na PM pošlješ VIN, pa pogledma v ePER-u kako imaš.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
bibi156
Alfist
Alfist
Prispevkov: 334
Pridružen: To Maj 20, 2008 10:16 pm
Vozilo: 156 1.6 TS
GTV 2.0 V6
147 1.9, 8v
159 1.9 jtdm
Kraj: Ljubljana

Ceneje vrjetno ni nikjerhttp://web1.carparts-cat.com/default.as ... 004&12=140

Ve mogoče kdo kaj o monroe sensa-track??
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Stabilizator je pri vseh gtv prve faze vpet v roko kot pri 155, potem so pa šli pri 3.0 na amortizer (za ostale ne vem) je pa na roki še vedno luknja za vpetje stabilizatorja.

Stare amortizerje od 3.0 v6 šenkam (če so še v garaži moram pogledat)
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

@bibi156: če misliš avto nižat z Eibach prokitom dovmim, da bodo navadni amortizerji v redu. Že Monroe Reflex, ki jih na avtu imam sam niso kaj dosti trši od orginala (res minimalno), kajti gre za OEM nadomesten del, se pravi, mora imeti enake lastnosti ali pa boljše kot orginal.

Kako je s sensatrackom nimam pojma, ampak po prebranem na njihovi strani ne gre za nič športnega.

A eibach pa nima nič v ponudbi?

V glavnem če ti jih Alan šenka od 3.0 preveri če so enaki oz. če je razlika samo mesto kjer se privije stabilizator, in potem vzameš recimo Koni Sport ali kaj podobno športnega za GTV 3.0.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
bibi156
Alfist
Alfist
Prispevkov: 334
Pridružen: To Maj 20, 2008 10:16 pm
Vozilo: 156 1.6 TS
GTV 2.0 V6
147 1.9, 8v
159 1.9 jtdm
Kraj: Ljubljana

lizard napisal/-a:Kolko sme preveril dozdaj v živo in po ePER-u je pri prednjem stabilizatorju razlika med GTV-ji.

Ko sem se enkrat sklonil pod seby7-jevo (2.0 TS), je imela končnike stabilizatorja vpete na spodnje roke, medtem ko ima recimo Alanova 3.0 V6 končnike stabilizatorja obrnjene navzor in so prišraufani direkt na amortizer. Razlika je lepo vidna tudi v ePER-u.

Kako točno ima 2.0 TB pa ne vem, sigurno ima eno od teh varjant, jaz se kaj dosti ne bi upal igrat, ker če kupiš in ne paše?

Poglej še pri drugih firmah če ima katera za tvoj avto, od Bilsteina najdem recimo - Product code: VE3-4310. Ampak je cena čez 200 €, po drugi strani pa je Bilstein vrhunska firma. Kot zanimost, Bilstein B6 za 2.0 TB in 3.0 V6 staneta popolnoma enako, razlika v kataloški cifri je tudi majhjna (3.0 V6 ima Product code: VE3-4311). Tako, da domenvam, da je trdota med 3.0 in 2.0 TB enaka, razlika je očitno v tem, da imajo za 3.0 zraven prišvasano mesto kjer prišraufaš gor končnik stablizatorja, 2.0 TB pa ne, ker je končnik (domenvam) enako kot pri 20 TS vpet v roke. Po tej teroiji bi morali amortizerji iz 3.0 pasat tudi na 2.0 TB, obratno pa ne!


Koni nima nič v ponudbi za 2.0 TB spredaj, Kayaba pravtako ne, Sachs so imeli v pondubi sprednje ampak jih več ne delajo. Monroe pa praviš da pravtako ne dela.

Torej če si pripravljen dat dovolj denarja, vzami Bilstein B6, spredaj in zadaj, pa imaš vrhunsko zadevo.
takole zgleda vpetje na v6 TB, mislim da je stabilizator vpet na roko in ne na amortizer
Slika
Slika
Torej zgleda da bi morali pasat od 2.0 TS, sam se moram res 100% prepričat, problem je v tem da nikjer nimajo teh amortizerjev na zalogi (za TS in TB) da bi lahko primerjal...
Uporabniški avatar
Red_Rocket
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1012
Pridružen: Če Jun 19, 2008 3:36 pm
Vozilo: Fiat Punto MK2 1.2 2003

A mogoče kdo ve kje bi se ta gumi blažilec od amortizerja dubu, če sploh možno?

Slika
opankar
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2067
Pridružen: Če Sep 25, 2003 3:46 pm
Kraj: Lubiana

To bi morali imeti povsod kjer prodajajo amortizerje.
Jaz sem jih kupil v GMT, pridejo pa v paru in v kompletu z delom 10(na sliki).
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
Uporabniški avatar
Red_Rocket
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1012
Pridružen: Če Jun 19, 2008 3:36 pm
Vozilo: Fiat Punto MK2 1.2 2003

opankar napisal/-a:To bi morali imeti povsod kjer prodajajo amortizerje.
Jaz sem jih kupil v GMT, pridejo pa v paru in v kompletu z delom 10(na sliki).
OK hvala!
Uporabniški avatar
Ziga.
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 629
Pridružen: Sr Okt 06, 2010 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

Mogoce kdo od vas ve ce sprednji amortizerji krizem pasejo od 155 ker nikjer ne najdem imam pa v6, pa za levo akso me zanima isto
italiano è il migliore <3
Odgovori
  • Informacija