Moderator: Tehnika moderatorji
takole zgleda vpetje na v6 TB, mislim da je stabilizator vpet na roko in ne na amortizerlizard napisal/-a:Kolko sme preveril dozdaj v živo in po ePER-u je pri prednjem stabilizatorju razlika med GTV-ji.
Ko sem se enkrat sklonil pod seby7-jevo (2.0 TS), je imela končnike stabilizatorja vpete na spodnje roke, medtem ko ima recimo Alanova 3.0 V6 končnike stabilizatorja obrnjene navzor in so prišraufani direkt na amortizer. Razlika je lepo vidna tudi v ePER-u.
Kako točno ima 2.0 TB pa ne vem, sigurno ima eno od teh varjant, jaz se kaj dosti ne bi upal igrat, ker če kupiš in ne paše?
Poglej še pri drugih firmah če ima katera za tvoj avto, od Bilsteina najdem recimo - Product code: VE3-4310. Ampak je cena čez 200 €, po drugi strani pa je Bilstein vrhunska firma. Kot zanimost, Bilstein B6 za 2.0 TB in 3.0 V6 staneta popolnoma enako, razlika v kataloški cifri je tudi majhjna (3.0 V6 ima Product code: VE3-4311). Tako, da domenvam, da je trdota med 3.0 in 2.0 TB enaka, razlika je očitno v tem, da imajo za 3.0 zraven prišvasano mesto kjer prišraufaš gor končnik stablizatorja, 2.0 TB pa ne, ker je končnik (domenvam) enako kot pri 20 TS vpet v roke. Po tej teroiji bi morali amortizerji iz 3.0 pasat tudi na 2.0 TB, obratno pa ne!
Koni nima nič v ponudbi za 2.0 TB spredaj, Kayaba pravtako ne, Sachs so imeli v pondubi sprednje ampak jih več ne delajo. Monroe pa praviš da pravtako ne dela.
Torej če si pripravljen dat dovolj denarja, vzami Bilstein B6, spredaj in zadaj, pa imaš vrhunsko zadevo.
OK hvala!opankar napisal/-a:To bi morali imeti povsod kjer prodajajo amortizerje.
Jaz sem jih kupil v GMT, pridejo pa v paru in v kompletu z delom 10(na sliki).
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov