Ma debili italjanski so montirali 1,5cm širok zobat jermen za pogon ventilov (še VAG 1.9D [ne SDI] ima ene 4cm širok jermen). In, da je bila zadeva popolna, so imeli za prvovgradnjo enga zanič proizvajalca jermenov. Seveda je počasi začelo trgat jermene, avti so bili v garanciji in Fiat je colal na veliko. Zato so vse Q4 in integralke dobile vpoklic (seveda, lastniku, ki jo je kupil, ne pa naslednjim, drugim lastnikom - skoraj vse naše so uvožene, prodal so novih recimo samo ene 5), kjer so jim zamenjal jermene in tudi skrajšali so interval menjave. Itak priporočajo max do 60kkm (še raje 40kkm), nekateri intuzijasti (predvsem z navitimi integralkami) menjajo zobat jermen celo vsako leto (pa čeprav naredijo 10kkm na leto).
Sam sem se enkat peljal v Q4, ki ji je ravno takrat odfukalo ta qrčev jermen in sicer smo krivili po enem makadamu, pridemo na asfalt, brutalno pospešimo, nakar samo zmanjka moči in motor ugasne, seveda je bilo konec veselja. Vsaj opazili smo košček jermena, ki je pogledal izza tistega plastičnega pokrova, ki ga varuje pred svinarijo, tako da smo prec odkrili to res debilno in noro drago težavo. Aja, serviser, ki je avto popravljal, je rekel, da je jermen počil zelo verjetno zato, ker mu je notr priletel en kamenček in tako se je jermen začel cufat.
Sej novejših kot '93 (beri izdelane '92, uvožene) itak ne boš najdel pri nas. Tko, sam sem se zanimal za ta avto in definitivno moraš bit prepričan v to, da je bil jermen zamenjan (papirji, pokliči na servis, kjer so to delali), drugače ga daj menjat, je pa tudi res, da folk pri nas špara na napačnem koncu (dejstvo pa je tudi, da je menjava zobatga jermena pri Q4 draga), raje počaka še kakšnim 1.000 km čez interval, pa upa, da bo vse ok, ampak, ponavadi je ravno tistih 1.000 usodnih.
: "Yes, if you wanna run cool, you got to run on heavy heavy fuel!"
no no take sile tudi ni bolj me moti menjava olja na 8000km kot pa veliki servisi enkrat na leto in dva mesca . Po drugi strani se mi niti ne zdi tako malo 80k km recimo za menjavo jermena, moraš vedeti tudi da ta jermen pri toliko km na leto, marsikaj različnega prenese in to ni enakovredno monotoni vožnji vsak dan 5km relacijo v službo in nazaj.
tako, da a33 lepo se vozi in redno servisiraj
It doesn't matter what you drive, but how you drive it