golf11 napisal/-a:
Hmm...pocakas, da se masina ogreje na delovno temperaturo...potem pa gasa
p.s.: samo po pameti seveda, da ne bo pomote
Sam a ni to nc nevraen, da se kej cudnga zgodi z masino?
Fresh
Kaj bi bilo nevarno
Ok, odvisno kako si ti razlagas...ce bos v prvi tisal do 6k rpm, menjal pa cez minuto ali dve, potem mislim da bo nevarno za masino ja .
a to ne...
sam tko, pac pocakas da se masina lepo segreje (voda mal manj kot 90 stopin) pol pa GASA do 5.500 rpm ...al kwa?
pa valda da ko pride do 5.5 rpm takoj prestavt visje...
Fresh
Peli alfo na malo daljso voznjo, da jo malo 'vun zlaufas'...pa saj ni mus, da jo spravis k sebi v enem dnevu...malo pomalo, al kak je ze ovi stikl od Karme
...Flesh, pejd na en izletek na morje po AC, pa sprobi kok ma končno, ko boš pršu v LJ ne bi smela bit več zamorjena...pa ni treba vstrajat v nižjih prestavah, sam v 5i jo pa drž do konca...
Fresh napisal/-a:sem ze bil v rijeki, pa sem jo pa AC nazaj kr dobr pulu, skoks ukol 200, pa mal bolj je, sam ni se to to
Fresh
...ti sam ustraji v 5i, pa olje in te zadeve upam da si zamenu, da ni una fora, je blo menan pred 1000km, pa če je res zamorjena je možno, da so se nabrale saje na glavi v taki meri, da boš mogu jt na notranje pranje mašine - v kratkem se bo nekaj avtov tako spucalo, če si interesent reč, sam PM na Honda forumu...jst sm fotrovga Forda zbudu po 1 tednu(cca. 500km), pa je delu ko dizel k sm ga dobu...
...sej bo
Če je slučajno blizu menjava svečk potem ne odlašaj, z novimi svečkami bo odzivnost boljša. Tudi zračni filter, če je čist nekaj pomaga.
Sicer pa za razlaufat zamorjeno mašino, se to dela postopoma; natankaš 98 bencin, izbereš neko daljšo pot, potem pa voziš po AC izmenično, malo pod full malo pri 130, tako da avto mal pospešuje. Sicer pa ko pospešuješ iz srednjih in nižjih vrtljajev, ko je še motor pri 2000 ali 2500 vrtljajih ne stisneš še gasa do konca ker to mašino zaliva, pač pa ga stisneš ko je motor že nad 4000 vrtljaji.