Pozdrav.
Nekaj sem iskal po forumu ampak nisem dobil podobnega problema.
V bistvu je tako, da ko avto vžegm ni problema. Vže normalno, dela normalno. Ko teče nekaj minut. Začne delat na 3 cilindre, oziroma se mi zdi da kdaj dela na vse samo da se nekam zaganja.
Ko se voda segreje na malo manj ko 60°C (malo pod 2. črtico) se vse nazaj normalizira in dela popolnoma normalo.
Vsakič ima isti postopek. To je že probližno 4 dni. Nekaj sem gledal kable na hitro in se mi ne zdijo slabi.
Gre pa za boxer 1,6
Sledijo ideje:
Svečke so tako rekoč nove. Ne vem če imajo 5000km. Kable sem takoj pogledal in spihal, ker se mi je že zgodilo da po večji luži se skoraj nisem mogel vozit ker mi je zalilo svečke. Zako da edino kabli če so slabi. Ampak ponavadi če so kabli nimajo neke stalnice. Medtem ko pri meni ima zmeraj isti potek delovanja. Bi trokiral zmiraj racimo.
Se bojim da je tesnilo glave. Še kakšen simptom ki bi potrdil tesnilo?? Enkrat drugi teden bom še kable menjat in pole bom videl.
Pregreva se ne, edino poleti v kakšen hrib se mi segreje tja skoraj do 100°C, drugače je zmerja malo preko 80°C. Belo ne kadi, oziroma kolikor je normalno za ta čas ko je mraz.
Glede kompresije nisem opazil da bi expanziska bila pod pretiranim pritisko, vede tudi nsem opazil da bi zmanjkovala. Lahko da v pol leta je iz normalne vsebine padla malo bolj proti MIN. Si bom jutri vzel malo več časa in pogledal to s kompresijo in te strvari.
Recimo, koliko pa so stroški za menjavo tesnila glave? Najbrž je dela kar veliko.
si napisal da so svečke skoraj nove, samo vseeno probaj svečke zamenjat pa boš videl kako potem naprej, če kakšen kabel prebija se ponoči lahko vidi, drugače je pa lahko tudi vžigalna tuljava pa še marsikaj je lahko, to se najprej spomnem
To z vodo moram še poskusit. Ampak deluje reees čudno.
Včeraj sem se igračkal.
Vžgal, delalo normalno. Ga pustim in je delal normalno. Ko sem mu dal malo gasa in ko so potem spet padli na MIN obrati je delal na 3. Ne vem ampak po moje če ga vžgem brez tikat gasa bi delal nomalno.
Grem zdej ko je tema provira to z vodo! Pa da poskusim to z gasom. Pa še mrzu je ker ga ne potrebujem za v službo.
Ja in sem še bolj zmeden!
V bistvu danes je delala normalno!
Včeraj sem naredil malo daljšo vožnjo in zgleda da jo je zmigalo malo!
Čez teden je skoraj da ne rabim. Bomo vidli konec tedna po par dneh počivanja.
si že kej rešil problem?
ker zadne čase se tudi meni pojavlja, ko ga vžgem da laufa samo na 2 ali 3 cilindre, nato ko se ogreje na vse 4.
Kadi belo ne, razen ko se še segreva v mejah normale,
Sem pa opazil da na levi strani, tam ki je pokrov ventilov je malo od olja, a je možno tudi da je to to?
Senzor temprerature hladilne tekočine hin in te zafrkafa "zaug" torej hadni zagon, lahko da nekje vmes ne daje pravega signala in ti ga "zaliva" čeprav je že topel. Sem že imel tak problem na 155, na Feliciji od strica, tud na 33 1,5iE.
Na armaturki je kazal točno, a ko smem menjal je bilo v trenutku težav konec.
Sem dau tastar senzor, kateri je deloval na prejšnji mašini. Problem je še zmeraj isti. Zdej bom poskušal še tisto tesnilo ventilov zatesnit(ker malenkost pušča), če je slučajno vzrok tudi to.
Je pa res, da sem moral kabel od senzorja podaljšat. A je možno da je v tem težava? bom poskušal še to preveriti. Kako bi najenostavneje preveril vse skupaj?
Ko se segreje avto dela BP.